Vi använder cookies för att göra siden mer användbar och ge dig en bättre upplevelse samt statistik. Du kan välja att avmarkera cookies genom att klicka på knapparna nedan.
Organisationskultur handlar om hur kulturen är på din arbetsplats, det är allt från klädkoder, till normer och de oskrivna reglerna. En bra organisationskultur innebär att de anställda delar åsikt och att företagets kärnvärdering är det som styr en. Boka en föreläsning om ämnet och lär dig allt om hur du skapar en god kultur på jobbet! Hör av dig till oss så hjälper vi dig hitta rätt talare till ditt evenemang!
Klicka på våra talare här nedan för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds inom ämnet organisationskultur.
Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.
Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.