Vi använder cookies för att göra siden mer användbar och ge dig en bättre upplevelse samt statistik. Du kan välja att avmarkera cookies genom att klicka på knapparna nedan.
Jan Gunnarsson är entreprenör, ledare och expert på värdskap
5 av 5 stjärnor
Wow! Vilken bra föreläsning! Den fick oss att bli mer medvetna om vikten av kundvård, företagskultur, ledarskap och det personliga ansvaret. Verkligen inspirerande och tänkvärt. Alla var verkligen entusiastiska efter tre timmar med Jan!
Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.
Om Jan
Föreläsningar
Referenser
Hur ser er bemötandekultur ut? Jobbar ni med kunder eller med gäster? Verksamhetens värderingar avspeglas i det bemötande ni ger era kollegor, samarbetspartners och kunder. Rätt kultur skapar förutsättningarna för framgång, men att skapa en bestående värdegrund att bygga den på kan vara utmanande. Jan Gunnarsson visar hur du med hjälp av värdskap på ett effektivt sätt uppnår verksamhetens mål och visioner!
Värdskap är konsten att få människor att känna sig välkomna. En människa som känner sig välkommen får en upplevelse av högre kvalitet och värde. Eftersom att dagens konsumenter handlar allt mer efter känsla och den upplevelse de får, kan ett gott värdskap vara den avgörande faktorn för att ta verksamheten till framgång. Jan Gunnarsson visar hur!
Jan Gunnarsson har 25 års erfarenhet från ledarskap, samarbetsprocesser och utveckling av hållbara verksamhetskulturer. Han har suttit i styrelsen för Mittuniversitetet och Stena Line och haft flera ledande poster inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Som enda skandinav är han utbildad till lärare i medkänsla vid Stanford University och har genomgått program i personligt ledarskap vid Harvard Business School.
I dag är Jan Gunnarsson en efterfrågad föreläsare som har inspirerat ledare och medarbetare till skickligt ledarskap och värdskap vid över 1.800 tillfällen både här hemma i Sverige och internationellt. Han är författare till åtta böcker som har sålt i över 120.000 exemplar och är grundare av the Hostmanship Group med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Irland, Nederländerna, Turkiet och Uganda.
Jan Gunnarsson har omvandlat att bemöta varandra med respekt, värdighet och omtanke från en filosofi till konkreta metoder som går att integrera i det dagliga arbetet. Han visar hur du genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade kan locka och behålla kunder, motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke.
Boka en inspirerande, tankeväckande och underhållande föreläsning eller workshop!
Visa föreläsningar med Jan GunnarssonVad är värdskap, varför är det viktigt, vilka är utmaningarna och hur kan vi tänka och göra, för att få människor att känna sig välkomna. Här jobbar vi med nyckelorden: Bemötande, service, värdskap, kundvård
Målgrupp: Alla som arbetar med och för människor
Att som ledare inspirera och skapa engagemang för ett gott värdskap. Mindset för en välkomnande kultur. Det här är hur man jobbar med ledarskap operativt.
Målgrupp: Första linjens chefer som leder människor närmast gästen
Det strategiska ledarskapet. 10 nycklar till en framgångsrik kultur, framgångsexempel, ledarskapets roll och ansvar
Målgrupp: Mellanchefer och ledning
Från samarbete till samskapande, om glädje och mening i arbetet som skapar kvalitet och effektivitet. Det här är föreläsningen för alla medarbetare.
Att välkomna sig själv för att leva, verka och mötas i full blom. Om att vara autentisk, i harmoni och tillfreds, för att bidra till en välkomnande verksamhet och plats
Vi är oerhört nöjda med Jans presentation. Som ett företag där vi sätter människan först, letar vi alltid efter nya perspektiv för att utveckla och leda oss själva. Dagen med Jan levde verkligen upp till våra höga förväntningar om honom som en mycket bra och inspirerande föreläsare.
Johanna Jaktman och Kai Peper, IKEA
Jans insikter och erfarenheter från mänskliga möten och relationer är något vi kommer att bära med oss i framtiden, det kommer verkligen göra skillnad.
Daniel Olsson, vice vd, Capio Närsjukvård
Wow! Vilken bra föreläsning! Den fick oss att bli mer medvetna om vikten av kundvård, företagskultur, ledarskap och det personliga ansvaret. Verkligen inspirerande och tänkvärt. Alla var verkligen entusiastiska efter tre timmar med Jan!
Per Thorstensson, vd, Arlanda Express
Låg helt i linje vad vi önskade uppnå. Ville lyfta den enskilda individen påverkan i mötet med andra, att vi alla har ett ansvar för hur det blir. Stort tack till Jan som både inspirerade och berörde samtliga i gruppen. Det goda värdskapet :)
Christel Antoft Granwald
Jan är fantastisk och det är en upplevelse att lyssna till honom.
Anders Frodig, projektledare
Berörande, inspirerande, varmt och genuint. Janne talar inte om utan är det goda värdskapet. Extraordinärt.
Sara Cederlund
Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.