Laddar innehåll ...

Jan Gunnarsson - Entreprenör, ledare och expert på värdskap

Jan Gunnarsson

Entreprenör, ledare och expert på värdskap

Hur ser er bemötandekultur ut? Jobbar ni med kunder eller med gäster? Verksamhetens värderingar avspeglas i det bemötande ni ger era kollegor, samarbetspartners och kunder. Rätt kultur skapar förutsättningarna för framgång, men att skapa en bestående värdegrund att bygga den på kan vara utmanande. Jan Gunnarsson visar hur du med hjälp av värdskap på ett effektivt sätt uppnår verksamhetens mål och visioner!

Kostnadsfri förfrågan

Skicka oss en förfrågan. Du får snabbt svar på vilka möjligheter som finns.
Det är naturligtvis helt oföpliktande.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Värdskap är konsten att få människor att känna sig välkomna. En människa som känner sig välkommen får en upplevelse av högre kvalitet och värde. Eftersom dagens konsumenter handlar allt mer efter känsla och den upplevelse de får, kan ett gott värdskap vara den avgörande faktorn för att ta verksamheten till framgång. Jan Gunnarsson visar hur!

Jan Gunnarsson har 25 års erfarenhet från ledarskap, samarbetsprocesser och utveckling av hållbara verksamhetskulturer. Han har suttit i styrelsen för Mittuniversitetet och Stena Line och haft flera ledande poster inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Som ende skandinav är han utbildad till lärare i medkänsla vid Stanford University och har genomgått program i personligt ledarskap vid Harvard Business School.

I dag är Jan Gunnarsson en efterfrågad föreläsare som har inspirerat ledare och medarbetare till skickligt ledarskap och värdskap vid över 1.800 tillfällen både här hemma och internationellt. Han är författare till åtta böcker som har sålt i över 120.000 exemplar och grundare av the Hostmanship Group med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Irland, Nederländerna, Turkiet och Uganda.

Jan Gunnarsson har omvandlat det att bemöta varandra med respekt, värdighet och omtanke från en filosofi till konkreta metoder som går att integrera i det dagliga arbetet. Han visar hur du genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade  kan locka och behålla kunder, motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke.

Boka en inspirerande, tankevöckande och underhållande föreläsning eller workshop!

    Värdskap för ledningsgruppen

    • Lär er strategierna för att skapa en hållbar bemötandekultur som  stämmer överens med verksamhetsidén, era visioner och mål.
    • Kan ges som föreläsning, workshop eller utbildning.

    Värdskap för operativa chefer

    • Lär dig smarta taktiker som skapar de rätta förutsättningarna för medarbetarna att bli experter på bemötande och värdskap.
    • Kan ges som föreläsning, workshop eller utbildning.

    Värdskap för medarbetare

    • Hur går vi rent konkret tillväga i mötet med kunder och kollegor? Lär dig värdskap i praktiken: få andra att känna sig välkomna och väntande!
    • Kan ges som föreläsning, workshop eller utbildning.
Kunder som har upplevt föreläsningar med Jan Gunnarsson

Ladda mer...

Relaterade Föreläsare

Föreläsningsområden