Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter

Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.

profile-cover-generic-06

Skapa bemötandekultur och en bestående värdegrund för framgång

Jan Gunnarsson - Entreprenör, ledare och expert på värdskap

Jan Gunnarsson

Jan Gunnarsson är entreprenör, ledare och expert på värdskap

Skicka enkelt en fråga om pris och datum

5 av 5 stjärnor

Wow! Vilken bra föreläsning! Den fick oss att bli mer medvetna om vikten av kundvård, företagskultur, ledarskap och det personliga ansvaret. Verkligen inspirerande och tänkvärt. Alla var verkligen entusiastiska efter tre timmar med Jan!

Per Thorstensson, vd, Arlanda Express Visa alla referenser

Därför ska du boka en Jan Gunnarsson föreläsning

  • Ta din verksamhet till framgång på en föreläsning med Jan Gunnarsson!
  • Lär dig att locka och behålla kunder genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade.
  • Jan Gunnarssons föreläsningar ger dig inspiration att motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke.
Skicka en oförpliktande förfrågan på Jan Gunnarsson

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Hur ser er bemötandekultur ut? Jobbar ni med kunder eller med gäster? Verksamhetens värderingar avspeglas i det bemötande ni ger era kollegor, samarbetspartners och kunder. Rätt kultur skapar förutsättningarna för framgång, men att skapa en bestående värdegrund att bygga den på kan vara utmanande. Jan Gunnarsson visar hur du med hjälp av värdskap på ett effektivt sätt uppnår verksamhetens mål och visioner!

Därför ska du boka en Jan Gunnarsson föreläsning

  • Ta din verksamhet till framgång på en föreläsning med Jan Gunnarsson!
  • Lär dig att locka och behålla kunder genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade.
  • Jan Gunnarssons föreläsningar ger dig inspiration att motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke.

Värdskap är konsten att få människor att känna sig välkomna. En människa som känner sig välkommen får en upplevelse av högre kvalitet och värde. Eftersom att dagens konsumenter handlar allt mer efter känsla och den upplevelse de får, kan ett gott värdskap vara den avgörande faktorn för att ta verksamheten till framgång. Jan Gunnarsson visar hur!

Jan Gunnarsson har 25 års erfarenhet från ledarskap, samarbetsprocesser och utveckling av hållbara verksamhetskulturer. Han har suttit i styrelsen för Mittuniversitetet och Stena Line och haft flera ledande poster inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Som enda skandinav är han utbildad till lärare i medkänsla vid Stanford University och har genomgått program i personligt ledarskap vid Harvard Business School.

I dag är Jan Gunnarsson en efterfrågad föreläsare som har inspirerat ledare och medarbetare till skickligt ledarskap och värdskap vid över 1.800 tillfällen både här hemma i Sverige och internationellt. Han är författare till åtta böcker som har sålt i över 120.000 exemplar och är grundare av the Hostmanship Group med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Irland, Nederländerna, Turkiet och Uganda.

Jan Gunnarsson har omvandlat att bemöta varandra med respekt, värdighet och omtanke från en filosofi till konkreta metoder som går att integrera i det dagliga arbetet. Han visar hur du genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade  kan locka och behålla kunder, motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke.

Boka en inspirerande, tankeväckande och underhållande föreläsning eller workshop!

Visa föreläsningar med Jan Gunnarsson

    Jan Gunnarsson föreläsning

    Boka en föreläsning om värdskap

    En kultur där våra möten präglas av värdighet, respekt och en äkta omtanke är grundläggande för verklig och uthållig framgång för oss som individer, våra verksamheter och våra samhällen.

    En inspirationsföreläsning om värdskap med Jan Gunnarsson, trollbinder publiken och väcker välkomnande insikter till liv. En bra start för verksamheter som vill utveckla sin förmåga att realisera ett bemötande och en kultur, som skapar värde, nöjda kunder och en attraktiv arbetsplats. Med värdskapsfilosofin som grund kan alla verksamheter skapa sin välkomnande känsla.

    Alla Jan Gunnarssons föreläsningar kan dessutom framföras i form av workshop eller utbildning.

    Exempel på föreläsningar:

    • Värdskap för ledningsgruppen – Lär er strategierna för att skapa en hållbar bemötandekultur som  stämmer överens med verksamhetsidén, era visioner och mål.
    • Värdskap för operativa cheferLär dig smarta taktiker som skapar de rätta förutsättningarna för medarbetarna att bli experter på bemötande och värdskap.
    • Värdskap för medarbetareHur går vi rent konkret tillväga i mötet med kunder och kollegor? Lär dig värdskap i praktiken: få andra att känna sig välkomna och väntande!

Referenser

Vi är oerhört nöjda med Jans presentation. Som ett företag där vi sätter människan först, letar vi alltid efter nya perspektiv för att utveckla och leda oss själva. Dagen med Jan levde verkligen upp till våra höga förväntningar om honom som en mycket bra och inspirerande föreläsare.

Johanna Jaktman och Kai Peper, IKEA

IKEA

Jans insikter och erfarenheter från mänskliga möten och relationer är något vi kommer att bära med oss i framtiden, det kommer verkligen göra skillnad.

Daniel Olsson, 
vice vd, Capio Närsjukvård

Capio Närsjukvård

Wow! Vilken bra föreläsning! Den fick oss att bli mer medvetna om vikten av kundvård, företagskultur, ledarskap och det personliga ansvaret. Verkligen inspirerande och tänkvärt. Alla var verkligen entusiastiska efter tre timmar med Jan!

Per Thorstensson, vd, Arlanda Express

Arlanda Express

Låg helt i linje vad vi önskade uppnå. Ville lyfta den enskilda individen påverkan i mötet med andra, att vi alla har ett ansvar för hur det blir. Stort tack till Jan som både inspirerade och berörde samtliga i gruppen. Det goda värdskapet :)

Christel Antoft Granwald

Karolinska Universitetslaboratoriet

Jan är fantastisk och det är en upplevelse att lyssna till honom.

Anders Frodig, projektledare

Offentlig Gastronomi Dalarna
Skicka en oförpliktande förfrågan på Jan Gunnarsson

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Eller ring till oss på

Tfn: 031 38 37 000
Jan Gunnarsson
Jan Gunnarsson

5 av 5 stjärnor

Wow! Vilken bra föreläsning! Den fick oss att bli mer medvetna om vikten av kundvård, företagskultur, ledarskap och det personliga ansvaret. Verkligen inspirerande och tänkvärt. Alla var verkligen entusiastiska efter tre timmar med Jan!

Per Thorstensson, vd, Arlanda Express Visa alla referenser

Föreläsningsämnen med Jan Gunnarsson