Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter

Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.

profile-cover-generic-02-blue

Föreläsare om Service

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet service. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds. Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Alla föreläsare om service (10)

Hjälp mig att välja

Om ämnet: Service

  • Hur kan bra service ge vinster, skapa en bra arbetsmiljö, kundunderlag och återvändande kunder? Det är frågor som är av enorm betydelse för de flesta verksamheter och organisationer.
  • Hur kan dålig service vara katastrofal även för den bästa verksamhet? Riskerar man att förlora trofasta kunder om man erbjuder dålig service?
  • Föreläsningar om service och verksamheters kundhantering är källan till överlevnad för många verksamheter, organisationer och institutioner. Ett föredrag i ämnet kan vända sig till ledningen, hela organisationen eller till säljgruppen. Alla delar är av betydelse för att kunna erbjuda bra service och kommunikation – både inom verksamheter och utåt!
Fråga om pris och datum