Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
profile-cover-generic-02-blue

Om kundupplevelse och kundorienterad organisationsutveckling.

Ulrika Ewerman, Athenas, Föreläsare

Ulrika Ewerman

Med 20 års erfarenhet av kundcentrerad innovation och affärsutveckling hjälper Ulrika Ewerman organisationer och företag att gå från teori till praktik genom att sammankoppla affärsmål med kundupplevelser.

Skicka enkelt en fråga om pris och datum

Därför ska du boka Ulrika Ewerman

  • Få tillgång till skräddarsydda föreläsningar för team, ledningsgrupper och organisationer som möter varje företags individuella utmaningar och önskemål.
  • Hur utvecklar man en kundupplevelse som älskas och rekommenderas av kunderna? Ta del av konkreta tips, frågeställningar och idéer för att påbörja ett långsiktigt arbete med kundupplevelse, CX och kundcentrering.
  • Inspireras att gå från ord till handling genom att genomlysa organisationen och kickstarta en bestående förändringsprocess. Lär er identifiera vilka organisationsfunktioner som påverkar kundupplevelsen idag och vad ni behöver göra för att bli en vinnare imorgon.
Skicka en icke-bindande förfrågan på Ulrika Ewerman

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Ulrika Ewermans föredrag och föreläsningar passar både organisationer och företag som är intresserade av kundupplevelse (CX), kundcentrerad affärsutveckling och kundcentrerad organisationsutveckling. 

Ulrika är expert inom kundupplevelse och kunddriven innovation och utveckling på såväl nationell som internationell nivå. Med bakgrund som designstrateg med fokus på affärsutveckling och varumärkesutveckling, vet Ulrika vad hon pratar om.

Hon har haft ledande roller som Head of Customer Experience (CX) på både Volvo, Veryday och McKinsey & Company. Idag driver hon eget bolag där hon hjälper företag och organisationer att gå från ord till handling och bli genuint och framgångsrikt kundcentrerade.

Därför ska du boka Ulrika Ewerman

  • Få tillgång till skräddarsydda föreläsningar för team, ledningsgrupper och organisationer som möter varje företags individuella utmaningar och önskemål.
  • Hur utvecklar man en kundupplevelse som älskas och rekommenderas av kunderna? Ta del av konkreta tips, frågeställningar och idéer för att påbörja ett långsiktigt arbete med kundupplevelse, CX och kundcentrering.
  • Inspireras att gå från ord till handling genom att genomlysa organisationen och kickstarta en bestående förändringsprocess. Lär er identifiera vilka organisationsfunktioner som påverkar kundupplevelsen idag och vad ni behöver göra för att bli en vinnare imorgon.

Ulrika betonar vikten av att förstå dina kunders behov och förväntningar – speciellt i tider när konkurrensen hårdnar.

En attraktiv kundupplevelse är med andra ord nyckeln till framgång, men det är inte alldeles självklart hur man når dit. Ta del av Ulrika Ewermans uppskattade föreläsningar för att omsätta teorin i praktiken och gå från ord till handling när det gäller att skapa en kundcentrerad organisation. Hur får man med alla på resan och hur skapar man produkter, tjänster och kundupplevelser som kunderna återvänder till och rekommenderar till andra. Inte bara idag utan imorgon och nästa år. 

Visa föreläsningar med Ulrika Ewerman
Ulrika Ewerman föreläsning

Den affärskritiska kundupplevelsen

  • I dagens värld där kunder är mer informerade och krävande än någonsin, kan ett enda misstag bli ert företags fall. Men genom att förstå kundens beteenden, förväntningar och behov kan ni skapa en kundupplevelse som inte bara väljs, utan också älskas och rekommenderas till andra.
  • Ulrika, expert inom kundcentrerad innovation, klargör dessa begrepp och demystifierar vanliga missuppfattningar. Hennes föreläsning erbjuder verkliga exempel på bra kundupplevelser och hur de omvandlas till framgångsrika affärer.
  • Gå ifrån med klara riktlinjer för att stärka er kundupplevelse, navigera undan potentiella fallgropar och positionera ert företag som marknadsledare.
Ulrika Ewerman föreläsning

Vägen till en kundcentrerad organisation.

  • Många företag talar om ”Kunden i centrum”, men hur går man från prat till praktik? Hur skapas en genuint kundcentrerad organisation som vet när den lyckas?
  • Ulrika, expert inom kundupplevelse och affärsutveckling, ger insikter från både konsult- och företagsperspektiv. Hon delar med sig av verkliga exempel och verktyg för att omsätta kundcentrering i handling. Lär er undvika fallgropar och positionera ert företag som marknadsledare.
  • Efter föreläsningen går ni med konkreta idéer för att förbättra er kundupplevelse, skapa tjänster och produkter som kunder värderar och rekommenderar.
  • Dessutom är Ulrika en uppskattad workshopledare, redo att erbjuda skräddarsydda utbildningar för alla nivåer i er organisation.
Skicka en icke-bindande förfrågan på Ulrika Ewerman

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Eller ring till oss på

Tfn: 031 38 37 000

Föreläsningsämnen med Ulrika Ewerman