Vi använder cookies för att göra siden mer användbar och ge dig en bättre upplevelse samt statistik. Du kan välja att avmarkera cookies genom att klicka på knapparna nedan.
Med 20 års erfarenhet av kundcentrerad innovation och affärsutveckling hjälper Ulrika Ewerman organisationer och företag att gå från teori till praktik genom att sammankoppla affärsmål med kundupplevelser.
Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.
Om Ulrika
Föreläsningar
Ulrika Ewermans föredrag och föreläsningar passar både organisationer och företag som är intresserade av kundupplevelse (CX), kundcentrerad affärsutveckling och kundcentrerad organisationsutveckling.
Ulrika är expert inom kundupplevelse och kunddriven innovation och utveckling på såväl nationell som internationell nivå. Med bakgrund som designstrateg med fokus på affärsutveckling och varumärkesutveckling, vet Ulrika vad hon pratar om.
Hon har haft ledande roller som Head of Customer Experience (CX) på både Volvo, Veryday och McKinsey & Company. Idag driver hon eget bolag där hon hjälper företag och organisationer att gå från ord till handling och bli genuint och framgångsrikt kundcentrerade.
Ulrika betonar vikten av att förstå dina kunders behov och förväntningar – speciellt i tider när konkurrensen hårdnar.
En attraktiv kundupplevelse är med andra ord nyckeln till framgång, men det är inte alldeles självklart hur man når dit. Ta del av Ulrika Ewermans uppskattade föreläsningar för att omsätta teorin i praktiken och gå från ord till handling när det gäller att skapa en kundcentrerad organisation. Hur får man med alla på resan och hur skapar man produkter, tjänster och kundupplevelser som kunderna återvänder till och rekommenderar till andra. Inte bara idag utan imorgon och nästa år.
Visa föreläsningar med Ulrika EwermanSkicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.