Laddar innehåll ...

Daniel Ewerman - Industridesigner, tjänsteutvecklare och entreprenör

Daniel Ewerman

Industridesigner, tjänsteutvecklare och entreprenör

Daniel Ewerman är industridesignern som förstår att den som köper en borr vill ha ett hål i väggen – det är inte det industrialiserade som är intressant, utan det är själva tjänsten. I snart tio år har Daniel Ewerman på heltid guidat flera företag till framgång genom att lära dem förstå sina kunder på djupet och omvandla information till relevanta och eftertraktade tjänster.

Kostnadsfri förfrågan

Skicka oss en förfrågan. Du får snabbt svar på vilka möjligheter som finns.
Det är naturligtvis helt oföpliktande.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Hur får man en tjänst att älskas och rekommenderas av kunderna? Daniel Ewerman poängterar att den absolut viktigaste frågan att ställa sina kunder inte är hur de har det eller hur de har haft det, utan hur det skulle kunna vara – det är där din tjänst kommer in i bilden! Det gäller sedan att vara lyhörd och absorbera informationen så att du tillsammans med kunden kan utarbeta en optimal lösning.

Daniel Ewerman är industridesigner, tjänsteutvecklare och vd på det egenstartade företaget Transformator Design. Han har kartlagt kunders beteenden, förväntningar och behov och är en flitigt anlitad föreläsare som lär företag och organisationer att ställa de rätta frågorna och lägga sina tjänster i framkant på marknaden.

Under en föreläsning med Daniel Ewerman får du ta del av inspirerande kunskap som du kan använda i ditt arbete. Du får verktyg som gör att du lär känna dina kunders önskningar och behov på ett helt nytt sätt, hittar smarta lösningar och kan erbjuda kunderna framgångsrika upplevelser.

Du kan boka Daniel Ewerman hos Athenas!

    Föreläsningar med Daniel Ewerman:

    • Värdet av en riktigt bra kundupplevelse
    • Kundupplevelser – en överlevnadsfråga
    • Förbättra kundupplevelsen – så går det till
    • Att samskapa tjänster med kund
    • Kundinsikterna som leder till kundnöjdhet
    • Vikten av kundcentrerad organisationskultur
    • Tjänstedesign
    • Tjänsteinnovation
Relaterade Föreläsare

Föreläsningsområden