Laddar innehåll ...

PG Wettsjö - "Ge kunden en positiv chock!"

PG Wettsjö

"Ge kunden en positiv chock!"

Med över 18 år i branschen och en kvarts miljon nöjda åhörare är PG Wettsjö utan tvekan en av landets bästa och mest rutinerade talare. Han sätter försäljning och kommunikation i ett kundperspektiv och ger dig verktyg till att överträffa huvudpersonernas – kundernas – förväntningar. Fängslande storytelling varvas med teorier, exempel och konkreta tips på hur du kan få dina kunder att vilja komma tillbaka och tala gott om dig på stan. Boka en underhållande och inspirerande föreläsning med PG Wettsjö!

Kostnadsfri förfrågan

Skicka oss en förfrågan. Du får snabbt svar på vilka möjligheter som finns.
Det är naturligtvis helt oföpliktande.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Din produkt kan vara hur bra som helst, men om du inte kan kommunicera med dina kunder är det kört. Om inte dina konkurrenter är urusla, förstås. PG Wettsjö har lång och bred erfarenhet av försäljning som du får ta del av i hans föreläsningar. Dessutom är han en retoriker i världsklass som vet hur man trollbinder och engagerar en publik.

PG Wettsjö är en av grundarna av EQP Business School, där han även jobbar som föreläsare och utbildare. Han har talat på Stora Retorikdagen, Stora Kundservicedagen och har varit huvudtalare på Stora Säljdagen inte mindre än 10 gånger. Flera gånger har han blivit nominerad som Sveriges bästa talare och har lyckats med konststycket att få mycket höga betygsutvärderingar under sina nästan 3 000 föreläsningar.

Vill du bli inspirerad och få en djupare förståelse för kommunikation? Vill du öka motivationen och arbetsglädjen på jobbet? Vill du bli bättre än alla dina konkurrenter – inte bara de urusla? Då är PG Wettsjö rätt person för dig. Han har själv länge varit aktiv inom näringslivet, både som egenföretagare, försäljningschef, coach, konsult och föreläsare. Han har drivit stora utbildningsprocesser inom kundvård och försäljning och har författat flera böcker, bl.a. “När surpuppan log – en bok om positiv kommunikation” och “Ge kunden en positiv chock”.

Under en föreläsning med PG Wettsjö bjuds det inte bara på teorier och kalla fakta. Du får även uppleva en underhållande och fartfylld show som ger dig vassare kundservice!

PG Wettsjö är en av skribenterna på vår blogg.

    PG Wettsjö föreläser om:

    • Försäljning
    • Kundservice
    • Kommunikation
    • Motivation
    • Presentationsteknik
    • Arbetsglädje
Relaterade Föreläsare