Laddar innehåll ...

Hasse Olsson - Säljcoach

Hasse Olsson

Inspiratör med fokus på tillväxt, försäljning och kundfokus

Kunden har inte alltid rätt. Faktum är att kunden sällan har rätt och det är din uppgift som säljare att ta reda på vad det är kunden verkligen behöver. Hasse Olsson är den provocerande säljcoachen som inte nöjer sig med halvbelåtna kunder. Med lång erfarenhet, raka sanningar och massor av energi kan han ge dig redskapen för att sälja både bättre och smartare. Boka en inspirerande och uppfriskande föreläsning med honom här hos Athenas!

Kostnadsfri förfrågan

Skicka oss en förfrågan. Du får snabbt svar på vilka möjligheter som finns.
Det är naturligtvis helt oföpliktande.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Företagskulturen, era attityder och värderingar, kan påverka hur bra du och dina medarbetare är på att sälja. Säljcoachen Hasse Olsson visar hur ni kan utveckla er företagskultur och samtidigt vässa säljtekniken för att ge era kunder så proffsig service som möjligt.

Under sina många år som säljare och coach för åtskilliga affärsverksamheter har Hasse Olsson hunnit samla på sig massor av användbara knep för att lyckas med säljandet. Dessa knep har han kokat ner till boken “Kunden har alltid fel – och andra sanningar som boostar din försäljning” och inspirerande föreläsningar där han levererar budskap som ofta vänder upp och ner på det du tagit för givet.

Hur tufft det än kan låta är det inte alltid så att kunden har rätt. Som säljare är du expert på ditt område och kan – och ska – tillföra andra perspektiv. Men att förmedla ett budskap kräver finess, och det är här Hasse Olsson kommer in i bilden.

Hasse Olsson ger dig redskapen till att grunda en företagskultur som stimulerar sälj och service. Han visar med konkreta exempel hur du kan identifiera dina styrkor och svagheter som säljare, ta reda på vad kunden egentligen behöver och sedan leverera det.

Boka en inspirerande föreläsning!

Läs mer om Hasse Olsson och hans föreläsningar i vår exklusiva intervju här!

    Kunden har alltid fel!

    • I den här föreläsningen visar Hasse Olsson varför talesättet “kunden har alltid rätt” kan vara det största misstaget du som säljare kan begå.

    Sluta coacha nu!

    • Vad är skillnaden på en ledare och en coach? Hur investerar du din tid som ledare? Fokuserar du på de som behöver din tid eller de som förtjänar det?
    • Boka en föreläsning där Hasse Olsson tar dig ur coach-fällan och visar hur du i stället kan leda med hjälp av inställning och resultat!

    Kundvård suger

    • Behöver kunden verkligen vård? Knappast.
    • Här visar Hasse Olsson varför vi använder oss av ännu ett missvisande begrepp, “kundvård”. Vad är det kunden egentligen behöver? Är det kunden vill ha och det kunden behöver samma sak? Ska vi leverera det kunden förväntar eller mer? Hur tar man reda på vad kunden tänker? Boka föreläsningen och få svar!

    Kunskap är värdelöst

    • I den här föreläsningen förklarar Hasse Olsson varför kunskap i sig själv är värdelöst och vad som egentligen krävs för att skapa verkliga resultat.
Kunder som har upplevt föreläsningar med Hasse Olsson

Ladda mer...

Relaterade Föreläsare

Föreläsningsområden