Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter

Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.

profile-cover-generic-05

Föreläsare om Marknadsstrategier

Marknadsstrategier innebär den plan ett företag har för att nå de mål som de satt upp, strategin är det som beskriver planen samt vad företagen vill associeras med och vilka kunder som är deras primära mål att nå ut till. Kicka in profilerna för att se vad de talar om eller kontakta oss med en gång så hjälper vi dig hitta rätt talare till just ditt event!

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Alla föreläsare om marknadsstrategier (29)

Hjälp mig att välja
no-image

Nikki Amini

Nikki Amini är en svensk marknadsförare med många år inom nöjes- och mediabranschen. Bland svenska folket är hon kanske mest känd som jurymedlem i Idol från 2016 till 2020.

no-image

Shoka Åhrman

Ekonomen som efter många år inom finansbranschen valt att rikta sin energi mot föreläsningar och utbildningar på bred front för att få människor att bli mer medvetna i sina ekonomiska beslut!

no-image

Niklas Laninge

Psykolog, expert på beteendedesign och författare av böckerna Beteendedesign, Digitala Beteenden och Beslutsfällan.

no-image

Karin Zingmark

Rådgivare, talare och moderator på temat ledarskap och kommunikation i en uppkopplad värld och utsedd till en av Sveriges mest populära föreläsare.

no-image

Arvid Axland

Upplevelse-coach, kommunikatör och författare av boken Jakten på känslan

no-image

Sandra Mobaraki – Byggsandra

Bygginspiratör, entreprenör och en förkämpe för jämställdhetsfrågor med en mission att uppmuntra fler kvinnor att söka sig till mansdominerade branscher.

no-image

Magnus Penker

Innovationsexpert, prisad talare, bästsäljande författare, CEO och grundare för Innovation360

no-image

Alexander Morad

VD:n och grundaren för Bright Mind Agency och sociala medieexperten Alexander Morad om sociala mediers kraft.

no-image

Wiktoria Wittboldt

Omvärldsanalytiker som guidar dig genom de internationella frågorna och hur du kan vända risk till möjlighet i företag

no-image

Joakim Jardenberg

Affärsängeln och internets pionjär föreläser om allt som har med digitalisering, entreprenörskap och internet att göra.

no-image

Gustav Stenbeck

Entreprenören Gustav Stenbeck redogör för varför företagen med hållbarhetstänk kommer klara sig bäst i framtiden.

no-image

Mikael Ahlström

Entreprenör och digital strateg som ger din innovationskraft ett lyft och ger dig nyttiga kunskaper inför framtiden.

no-image

Janne Björge

Janne Björge är entreprenör och inspiratör med föreläsningar om kundupplevelser och varför starka varumärken byggs inifrån.

no-image

Thomas Ek

Superentreprenören bakom OBH Nordica föreläser om sin egen entreprenörssaga och hjälper er utnyttja er fulla potential.

no-image

Heléne Lidström

Heléne Lidström banar vägen för en ny arbetsplats i den digitaliserade tidsåldern. Tänk om, tänk nytt och tänk effektivitet!

no-image

Frida Boisen

Frida Boisen har facit på hur du lyckas med ditt förändringsarbete, kommunikation, digitala resa och hållbarhet. Med ledorden, mod och passion, inspirerar hon med nya insikter inför framtiden.

no-image

Stefan Fölster

Professor i nationalekonomi med föreläsningar om människans roll i framtiden och den digitala robot-revolutionen.

no-image

Sara Rosengren

Docent i marknadsföring och forskningschef med föreläsningar som hjälper verksamheter optimera sin marknadsföring.

no-image

Per Schlingmann

Konsult, strateg, och författare med föreläsningar om vår föränderliga tid och hur man undviker fallgropar.

no-image

Annika Steiber

Hon har varit i Silicon Valley för att studera storföretagen. Nu delar hon med sig av sina insikter och lärdomar.

no-image

Karin Winther

Digital strateg och skribent som ger dig praktiska verktyg och tips för att hantera digitaliseringen och framtiden.

no-image

Ida Hult

Konsumentspecialisten Ida Hult är expert på att redogöra för människans beteenden och att omvandla det till affärer.

no-image

Göran Adlén

Möt Mr. Trendspanare och framtidsvisionären Göran Adlén

no-image

Per Grankvist

Föreläsare, författare och folkbildare som gör samtida, komplexa ämnen till något begripligt, lärorikt och underhållande

no-image

Alf Rehn

Professor i företagsekonomi med föreläsningar som avslöjar hemligheterna bakom kreativitet och nyskapande.

no-image

Jonas Ridderstråle

Affärsguru med akademisk skärpa och humor som öppnar upp ditt sätt att tänka kring affärer, företagskultur och ledarskap.

no-image

Erik Modig

Med en fot i konsten och en i marknadsföring lär Erik Modig ut er vad som krävs för att skapa reklam som lockar konsumenter.

no-image

Christer Olsson

Christer Olsson föreläser om ledarskap och förändring på ett praktiskt, inspirerande och lättillgängligt sätt. Utsedd till årets talare, 2019.

no-image

Annie Seel

Rallyprinsessan, vinnarskallen och inspiratören Annie Seel motiverar dig till att ge allt och att våga satsa stort

Marknadsstrategier
Marknadsstrategier
5 av 5 stjärnor

"Servicen har fungerat bra under hela resans gång och vi är imponerad över hur snabbt det gick att få fram en ersättare då den andra insjuknat"

Länsstyrelsen

Om ämnet: Marknadsstrategier

  • Bränna budgeten och hoppas på det bästa? Nej. Det är bättre att utarbeta en marknadsstrategi. Med en tydlig plan och bra koll på marknadssituationen har du en betydligt större chans att ta dig dit du vill. Ställ dig frågorna: var står jag idag - och vart vill jag komma? Det gäller att gräva fram och analysera alla viktiga siffror och fakta, få koll på kunder, konkurrenter och prissättning för att kunna profilera sitt eget varumärke, hålla kvar gamla kunder och vinna nya, och göra det så effektivt som möjligt.
  • Föreläsarna som talar om marknadsstrategier kan ta upp hur marknaden ser ut idag och hur det bäst lönar sig att distribuera budgeten. De kan också berätta genom vilka medier man bäst når ut till sin önskade kundgrupp, hur man berör kunderna, vikten av varumärket och hur man får det att sticka ut i en växande djungel av reklam.
  • Föreläsningarna om marknadsstrategier passar företag och organisationer som vill kartlägga sina marknadsmöjligheter och hitta vägen till sina mål - så framgångsrikt och kostnadseffektivt som möjligt.
Fråga om pris och datum