Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
profile-cover-generic-01-blue

Föreläsare om Marknadsstrategier

Marknadsstrategier innebär den plan ett företag har för att nå de mål som de satt upp, strategin är det som beskriver planen, samt vad företagen vill associeras med och vilka kunder som är deras primära mål att nå ut till. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds.

Om du har några funderingar är du välkommen att ringa till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär så hjälper vi dig att hitta rätt föreläsare till rätt pris för ditt event!

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Alla föreläsare om marknadsstrategier (32)

Hjälp mig att välja
no-image

Viktor Klemming

Viktor Klemming, med sin föreläsning, engagerar skolor genom humor och visdom, från livets läxor till färg-teorin!

no-image

Freddie Öst & Erik Kockum

Förvandla ditt företag till en magnet för talang och kunder. Grundarna av Snask, Freddie & Erik avslöjar hemligheterna bakom en världens mest attraktiva arbetsplatser.

no-image

Alexander Slotte

Alexander Slotte är försäljning, marknad och serviceexperten med 20 års praktisk erfarenhet som entreprenör och företagsledare.

no-image

Julia Bendelin

Julia Bendelin är civilekonom i grunden med över 20 års erfarenhet som egenföretagare och VD. Hon är dessutom en van och uppskattad moderator, föreläsare och konferencier.

no-image

Sanna Ödmark

Sanna Ödmark är marknadschef på Cure Media som hjälper företag med marknadsföring i digitala kanaler. Hon föreläser framför allt om sociala medier och influencer marketing.

no-image

Fredrik Holmboe

Fredrik har omnämnts som en av de mest inflytelserika digitala strategerna i svensk läkemedelsindustri & prisats för sin förmåga att pedagogiskt föreläsa om kommunikation och AI.

no-image

Magdalena Gerger

Magdalena Gerger är ekonom och näringslivsprofil med många uppdrag som chef och styrelseledamot. Hon ger viktiga insikter om nätverk, ledarskap, hållbarhet och annat relaterat till näringslivet.

no-image

Nikki Amini

Nikki Amini är en svensk marknadsförare med många år inom nöjes- och mediabranschen. Bland svenska folket är hon kanske mest känd som jurymedlem i Idol från 2016 till 2020. Aktuell 2023 med Bäst i Test.

no-image

Shoka Åhrman

Ekonomen som efter många år inom finansbranschen valt att rikta sin energi mot föreläsningar och utbildningar på bred front för att få människor att bli mer medvetna i sina ekonomiska beslut!

no-image

Niklas Laninge

Psykolog, expert på beteendedesign och författare av böckerna Beteendedesign, Digitala Beteenden och Beslutsfällan.

no-image

Karin Zingmark

Karin Zingmark ger insikter om att bygga snabbrörliga, samspelta organisationer och effektivt teamarbete i hybrida arbetsmiljöer, med fokus på tillit och kommunikation i föränderliga tider.

no-image

Arvid Axland

Kommunikationsexpert, företagsledare, och författare till boken Jakten på känslan.

no-image

Sandra Mobaraki – Byggsandra

Bygginspiratör, entreprenör och en förkämpe för jämställdhetsfrågor med en mission att uppmuntra fler kvinnor att söka sig till mansdominerade branscher.

no-image

Magnus Penker

Magnus Penker erbjuder värdefulla insikter för att du framgångsrikt ska kunna leda ditt företag genom osäkra tider, med fokus på innovation, AI och tillväxt.

no-image

Viktor Frisk

Folkkär artist, modeikon och influencer med inspirerande föreläsningar om sociala medier och att lära sig älska sin ADHD-diagnos

no-image

Alexander Morad

VD:n och grundaren för Bright Mind Agency och sociala medieexperten om sociala mediers kraft.

no-image

Wiktoria Wittboldt

Omvärldsanalytiker som guidar dig genom de internationella frågorna och hur det har blivit alltmer viktigt med en geopolitisk medvetenhet i det internationella affärslivet.

no-image

Joakim Jardenberg

Affärsängeln och internets pionjär föreläser om digitalisering, entreprenörskap och Internet of things (IoT).

no-image

Gustav Stenbeck

Entreprenören Gustav Stenbeck redogör för varför företagen med hållbarhetstänk kommer klara sig bäst i framtiden.

no-image

Mikael Ahlström

Entreprenör och digital strateg som ger din innovationskraft ett lyft och ger dig nyttiga kunskaper inför framtiden.

no-image

Janne Björge

Med Janne Björges expertis, lär ni er hur medarbetarengagemang förvandlas till toppklassiga kundupplevelser och ökad lönsamhet.

no-image

Thomas Ek

Superentreprenören bakom OBH Nordica föreläser om sin egen entreprenörssaga och hjälper er utnyttja er fulla potential.

no-image

Heléne Lidström

Heléne Lidström banar vägen för en ny arbetsplats i den digitaliserade tidsåldern. Tänk om, tänk nytt och tänk effektivitet!

no-image

Frida Boisen

Frida Boisen har facit på hur du lyckas med ditt förändringsarbete, kommunikation, digitala resa och hållbarhet. Med ledorden, mod och passion, inspirerar hon med nya insikter inför framtiden.

no-image

Stefan Fölster

Professor i nationalekonomi med föreläsningar om människans roll i framtiden och den digitala robot-revolutionen.

no-image

Per Schlingmann

Konsult, strateg, och författare med föreläsningar om vår föränderliga tid och hur man undviker fallgropar.

no-image

Ida Hult

Konsumentspecialisten Ida Hult är expert på att redogöra för människans beteenden och att omvandla det till affärer.

no-image

Göran Adlén

Göran Adlén förvandlar framtida utmaningar till möjligheter och hjälper dig skapa drömarbetsplatsen.

no-image

Jonas Ridderstråle

Affärsguru med akademisk skärpa och humor som öppnar upp ditt sätt att tänka kring affärer, företagskultur och ledarskap.

no-image

Erik Modig

Med en fot i konsten och en i marknadsföring lär Erik Modig ut er vad som krävs för att skapa reklam som lockar konsumenter.

no-image

Christer Olsson

Christer Olsson föreläser om ledarskap och förändring på ett praktiskt, inspirerande och lättillgängligt sätt. Utsedd till årets talare, 2019.

no-image

Annie Seel

Rallyprinsessan, vinnarskallen och inspiratören Annie Seel motiverar dig till att ge allt och att våga satsa stort

Marknadsstrategier
Marknadsstrategier
5 av 5 stjärnor

"Kanonbra, ansvarsfullt och hög servicenivå"

Modulsystem AB

Om ämnet: Marknadsstrategier

  • Bränna budgeten och hoppas på det bästa? Nej. Det är bättre att utarbeta en marknadsstrategi. Med en tydlig plan och bra koll på marknadssituationen har du en betydligt större chans att ta dig dit du vill. Ställ dig frågorna: var står jag idag – och vart vill jag komma? Det gäller att gräva fram och analysera alla viktiga siffror och fakta, få koll på kunder, konkurrenter och prissättning för att kunna profilera sitt eget varumärke, hålla kvar gamla kunder och vinna nya, och göra det så effektivt som möjligt.
  • Föreläsarna som talar om marknadsstrategier kan ta upp hur marknaden ser ut idag och hur det bäst lönar sig att distribuera budgeten. De kan också berätta genom vilka medier man bäst når ut till sin önskade kundgrupp, hur man berör kunderna, vikten av varumärket och hur man får det att sticka ut i en växande djungel av reklam.
  • Föreläsningarna om marknadsstrategier passar företag och organisationer som vill kartlägga sina marknadsmöjligheter och hitta vägen till sina mål – så framgångsrikt och kostnadseffektivt som möjligt.
Fråga om pris och datum