Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
profile-cover-generic-06

Öka omsättningen och stärk organisationens varumärke genom sociala medier

Sanna Ödmark

Sanna Ödmark är marknadschef på Cure Media som hjälper företag med marknadsföring i digitala kanaler. Hon föreläser framför allt om sociala medier och influencer marketing.

Skicka enkelt en fråga om pris och datum

Därför ska du boka Sanna Ödmark

  • Sanna Ödmark har unik insikt i digital marknadsföring. Du lär dig bland annat om kontinuerligt arbete på sociala medier och hur du bygger en framgångsrik influencer marketing-strategi.
  • Du får information om de senaste trenderna inom sociala medier och hur dessa trender kan påverka varumärkesbyggande för alla företag.
  • Om du vill nå dagens moderna konsumenter bör digitalisering och sociala medier vara en del av den primära marknadsföringsstrategin. Inkludera digitala kanaler i din mediemix och nå nya kunder oavsett bransch – än är det inte för sent, men ju tidigare ni är med på tåget desto bättre.
Skicka en icke-bindande förfrågan på Sanna Ödmark

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

I en värld där i princip varje trendig kändis i dag kan kalla sig sociala medier-expert, är det svårt att skilja agnarna från vetet. Sanna Ödmarks perspektiv är starkt kopplat till företagsvärlden och strategier som direkt relaterar till att faktiskt gå plus genom marknadsföringsarbetet. Det är motsatsen till floskler – det är ord som faktiskt ger resultat.

Ödmark arbetar som marknadschef på Cure Media: ett företag som arbetar med sociala medier och influencer marketing. Cure Media är en av Nordens ledande aktörer inom området. Som marknadschef försöker hon alltid ligga steget före och utmana med kritiska frågor på ett konstruktivt sätt.

Därför ska du boka Sanna Ödmark

  • Sanna Ödmark har unik insikt i digital marknadsföring. Du lär dig bland annat om kontinuerligt arbete på sociala medier och hur du bygger en framgångsrik influencer marketing-strategi.
  • Du får information om de senaste trenderna inom sociala medier och hur dessa trender kan påverka varumärkesbyggande för alla företag.
  • Om du vill nå dagens moderna konsumenter bör digitalisering och sociala medier vara en del av den primära marknadsföringsstrategin. Inkludera digitala kanaler i din mediemix och nå nya kunder oavsett bransch – än är det inte för sent, men ju tidigare ni är med på tåget desto bättre.

Närvaro på sociala medier och bygge av varumärke är faktorer som blir allt viktigare år efter år. På många sätt hänger dessa faktorer starkt ihop. Detta reflekteras så klart i företags marknadsföringsarbete, men det kan i bland vara svårt att få ett grepp om det.

Sanna Ödmark har länge jobbat med marknadsföring som starkt involverar sociala medier och influencer marketing. Hon föreläser om hur företag och andra organisationer kan använda sociala medier för att bygga sitt varumärke, öka kundlojaliteten och mäta hur detta direkt reflekteras i lönsamhet och ROI.

Sanna Ödmark är som talare självsäker, entusiastisk och pedagogisk. Hur lite eller mycket publiken än är insatta i sociala medier, är hennes tal om varför det är viktigt värdefullt. Det är en aspekt som inte kan ignoreras av organisationer som är seriösa med att utvecklas. Erfarenheten och kunskapen lyser starkt igenom under hennes föreläsningar, vilket ger trygghet och relevant information till åhörarna.

Publiken får tips för hur de bör tänka kring varumärke och sociala medier, och vilka aspekter som bör tas hänsyn till vid skapandet av kampanjer och samarbeten med influencers. Mycket kan gå fel om man inte vet vad man gör – som i så många andra områden – men det är inte så krångligt som många kanske tror. Få grunderna i smart digital marknadsföring och öka lönsamheten i företaget. Boka en inspirerande och kunskapsfylld föreläsning med Sanna Ödmark via oss på Athenas!

Visa föreläsningar med Sanna Ödmark
Sanna Ödmark föreläsning

Populära ämnen:

  • En stor prioritet för företag 2023 är att bygga varumärke. 63% av konsumenter litar mer på vad influencer säger om ett varumärke, än varumärket själv. Sanna förklarar de bästa sättet att bygga varumärke långsiktigt, hur varumärken ska bygga lojalitet och tillit till sina kunder, samt vad som ger bäst ROI.
  • Utvecklingen och trender inom sociala medier
  • Hur företag ska digitalisera sin mediamix
  • Hur företag ska marknadsföra sig mot Gen Z
Skicka en icke-bindande förfrågan på Sanna Ödmark

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Eller ring till oss på

Tfn: 031 38 37 000

Föreläsningsämnen med Sanna Ödmark