Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter

Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.

profile-cover-generic-02-blue

Föreläsare om Marknadsföring

Marknadsföring handlar om att fånga intresset hos kunder eller klienter genom reklam eller andra medel för att göra sig själv attraktiva. Det handlar i det stora hela att finna de behov som eftersöks och skapa ett kundvärde. En stor del i det hela är också att få ut sina produkter på marknaden och det kan vara genom kommersiell reklam, reklampelare, sponsrade inlägg osv. Få koll på marknadsföringen och hur du på bästa sätt marknadsför dig och dina produkter och hittar kunderna för dina varor.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Alla föreläsare om marknadsföring (38)

Hjälp mig att välja
no-image

Helena Nordström

Helena Nordström är en av Sveriges främsta experter inom platsmarknadsföring. Hon berättar om teori, trender och inspirerande exempel på smart platsmarknadsföring som ger effekt.

no-image

Christian Altenius

Under mer än 10 år har den sociala entreprenören Christian Altenius talat om hur otroligt viktiga våra olika sociala sammanhang är för vårt välbefinnande, våra arbetsplatser och vår tillväxt.

no-image

Oliver Lopez

Oliver Lopez är föreläsare och författare till B2B-handboken “Skapa Värde Eller Dö”. Han är framförallt känd för sin expertis inom värdebaserad försäljning, kundupplevelse och digital kommunikation.

no-image

Nikki Amini

Nikki Amini är en svensk marknadsförare med många år inom nöjes- och mediabranschen. Bland svenska folket är hon kanske mest känd som jurymedlem i Idol från 2016 till 2020.

no-image

Linus Holmgren

Linus är en rutinerad och uppskattad föreläsare inom People-området. Han drivs av övertygelsen att nyckeln till en organisations framgång är att ha medarbetare som både vill, kan och får göra rätt saker.

no-image

Shoka Åhrman

Ekonomen som efter många år inom finansbranschen valt att rikta sin energi mot föreläsningar och utbildningar på bred front för att få människor att bli mer medvetna i sina ekonomiska beslut!

no-image

Azita Shariati

Ledarskapsexpert och författare till boken på samma ämne med titeln ”Hela bilden” som genom sin egen inkluderande ledarstil radikalt förbättrat sitt bolags arbete kring jämställdhet.

no-image

Niklas Laninge

Psykolog, expert på beteendedesign och författare av böckerna Beteendedesign, Digitala Beteenden och Beslutsfällan.

no-image

Karin Zingmark

Rådgivare, talare och moderator på temat ledarskap och kommunikation i en uppkopplad värld och utsedd till en av Sveriges mest populära föreläsare.

no-image

Mikael Lindnord

Elitidrottaren, författaren, producenten, entreprenören och inspiratören föreläser om en vinnande attityd och hur du ska nå dina mål.

no-image

Fredrik Jacobson

Fredrik Jacobson är en internationell talare, coach på presentationsteknik, kommunikation och självledarskap. Fredrik Jacobsons motto är att inte acceptera dåliga presentationer.

no-image

Arvid Axland

Upplevelse-coach, kommunikatör och författare av boken Jakten på känslan

no-image

Sandra Mobaraki – Byggsandra

Bygginspiratör, entreprenör och en förkämpe för jämställdhetsfrågor med en mission att uppmuntra fler kvinnor att söka sig till mansdominerade branscher.

no-image

Magnus Penker

Innovationsexpert, prisad talare, bästsäljande författare, CEO och grundare för Innovation360

no-image

Irena Pozar

Irena Pozar är utsedd till Årets journalist 2020, chefredaktör och sociala medier-strateg med spännande föreläsningar om den digitala framtidens utmaningar.

no-image

Paulina Modlitba

Konsult inom digital strategi och affärsutveckling som hjälper människor och företag att förbättra sina webb-beteenden.

no-image

Tuva Palm

En av Sveriges mäktigaste tech-kvinnor föreläser om hur företag och organisationer bör förbereda sig inför framtiden.

no-image

Alexander Morad

VD:n och grundaren för Bright Mind Agency och sociala medieexperten Alexander Morad om sociala mediers kraft.

no-image

Johanna Nordström

En av de starkast lysande stjärnorna på komikerhimlen idag som innehåller mycket igenkänning och humor.

no-image

Gustav Stenbeck

Entreprenören Gustav Stenbeck redogör för varför företagen med hållbarhetstänk kommer klara sig bäst i framtiden.

no-image

Janne Björge

Janne Björge är entreprenör och inspiratör med föreläsningar om kundupplevelser och varför starka varumärken byggs inifrån.

no-image

Paul Rapacioli

Författare och samhällsgranskare med föreläsningar om bilden av Sverige och konsekvenser av filterbubblor och fake news

no-image

Thomas Ek

Superentreprenören bakom OBH Nordica föreläser om sin egen entreprenörssaga och hjälper er utnyttja er fulla potential.

no-image

Charlie Eriksson

Charlie Eriksson är grundaren till plattformen "Aldrigensam" och en inspirerande föreläsare som sprider kunskap om psykisk ohälsa

no-image

Frida Boisen

Frida Boisen har facit på hur du lyckas med ditt förändringsarbete, kommunikation, digitala resa och hållbarhet. Med ledorden, mod och passion, inspirerar hon med nya insikter inför framtiden.

no-image

Per Holknekt

Starkare än någonsin delar Per Holknekt med sig av sin livs bergochdalbana, sina framgångar och motgångar.

no-image

Tomas Dalström

Tomas Dalström föreläser om hjärnans kapacitet och hjälper oss att maximera vår förmåga för inlärning och kreativitet.

no-image

Sara Rosengren

Docent i marknadsföring och forskningschef med föreläsningar som hjälper verksamheter optimera sin marknadsföring.

no-image

Karin Winther

Digital strateg och skribent som ger dig praktiska verktyg och tips för att hantera digitaliseringen och framtiden.

no-image

Alex Schulman

Prisad författare och medieentreprenör med föreläsningar om vikten av nätverkande och skrivande

no-image

Alex & Sigge

Podcastduon och entreprenörerna föreläser om sociala medier och hur man lyckas nå ut i och överrösta mediebruset.

no-image

Göran Adlén

Möt Mr. Trendspanare och framtidsvisionären Göran Adlén

no-image

David Batra

Ståuppkomikern David Batra visar i sin enmansshow hur du engagerar en grupp människor med humoristiska knep.

no-image

Jonas Ridderstråle

Affärsguru med akademisk skärpa och humor som öppnar upp ditt sätt att tänka kring affärer, företagskultur och ledarskap.

no-image

Erik Modig

Med en fot i konsten och en i marknadsföring lär Erik Modig ut er vad som krävs för att skapa reklam som lockar konsumenter.

no-image

Christer Olsson

Christer Olsson föreläser om ledarskap och förändring på ett praktiskt, inspirerande och lättillgängligt sätt. Utsedd till årets talare, 2019.

no-image

Annie Seel

Rallyprinsessan, vinnarskallen och inspiratören Annie Seel motiverar dig till att ge allt och att våga satsa stort

no-image

Annika R Malmberg

Inspiratör och föreläsare som ger handfasta tips i kommunikation och hur man bygger broar mellan människor!

Marknadsföring
Marknadsföring
5 av 5 stjärnor

"Servicen har fungerat bra under hela resans gång och vi är imponerad över hur snabbt det gick att få fram en ersättare då den andra insjuknat"

Länsstyrelsen

Om ämnet: Marknadsföring

  • Du har en idé till en bra produkt, ett arrangemang eller kanske ett märke, men hur får du ut budskapet till folk?
  • Dina idéer och ambitioner kan vara hur bra de vill, men om ingen känner till din nya tandkräm eller datumet för ditt arrangemang finns det tyvärr en risk för att dina fantastiska idéer kommer falla i glömska.
  • Föreläsningar om marknadsföring handlar om hur man kommunicerar sina idéer och produkter till folk. Det sägs att man kan sälja allt, bara man har rätt marknadsföring. Det är nog en sanning med modifikation, men vi kan i alla fall konstatera att marknadsföring är av avgörande betydelse i de allra flesta situationer, inte minst i vårt informationssamhälle!
Fråga om pris och datum