Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter

Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.

profile-cover-generic-06

Föreläsare om Varumärkesbyggande

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet Varumärkesbyggande Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds.

Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Alla föreläsare om varumärkesbyggande (9)

Hjälp mig att välja
no-image

Dominika Peczynski

Dominika Peczynski är en mångsidig person som uppnått framgång inom vitt skilda områden. Hon är en erfaren och populär moderator och håller även föreläsningar inom PR och varumärkesbyggande.

...

no-image

Helena Nordström

Helena Nordström är en av Sveriges främsta experter inom platsmarknadsföring. Hon berättar om teori, trender och inspirerande exempel på smart platsmarknadsföring som ger effekt.

...

no-image

Christian Altenius

Under mer än 10 år har den sociala entreprenören Christian Altenius talat om hur otroligt viktiga våra olika sociala sammanhang är för vårt välbefinnande, våra arbetsplatser och vår tillväxt.

...

no-image

Nikki Amini

Nikki Amini är en svensk marknadsförare med många år inom nöjes- och mediabranschen. Bland svenska folket är hon kanske mest känd som jurymedlem i Idol från 2016 till 2020.

...

no-image

Kimiya Näslund

Kimiya Näslund är berättare och föreläsare som fokuserar på frågor kring företagskultur och coaching. Hennes passion är förändring och hon tror på lärande organisationer.

...

no-image

Linus Holmgren

Linus är en rutinerad och uppskattad föreläsare inom People-området. Han drivs av övertygelsen att nyckeln till en organisations framgång är att ha medarbetare som både vill, kan och får göra rätt saker.

...

no-image

Linus Jonkman

Linus Jonkman är verksamhetsutvecklaren, föreläsaren och åttafaldigt publicerade författaren. Han pratar om att vara introvert kontra extrovert, hållbara kulturer och HR-Sveriges utmaningar.

Linus Jonkman är en författare, föreläsare och verksamhetsutvecklare med ett genuint intresse för psykologi och filosofi som pratar om generationsteori, personlighetspsykologi såväl som kulturella värden. Han är HR-chefen som gjorde viral...

no-image

Jerker Lundberg

Förändringsledare, digital strateg och rådgivare med spännande och inspirerande föreläsningar om hållbar tillväxt, digitalisering, innovation, ledarskap och omvärldstrender.

I en allt mer föränderlig värld kan det vara svårt att veta hur man skall planera och möta framtiden som företag och organisation. Jerker Lundberg föreläser om hur drivkrafter som hållbarhet, förändrade kundbeteenden och digitalisering...

no-image

Magnus Helgesson

Magnus Helgesson är författare, framgångsrik företagare och prisad föreläsare som brinner för entreprenörskap, ledarskap och företagskultur.

Målet att bli miljonär nådde Magnus Helgesson vid 21 års ålder. Resan började redan som 12-åring då han startade sitt första företag. Sedan dess har han bland annat grundat restaurangkedjan Harrys i Falkenberg, föreläst och coachat om...

Varumärkesbyggande
Varumärkesbyggande
5 av 5 stjärnor

"Kanonbra, ansvarsfullt och hög servicenivå"

Modulsystem AB