Vi använder cookies för att göra siden mer användbar och ge dig en bättre upplevelse samt statistik. Du kan välja att avmarkera cookies genom att klicka på knapparna nedan.
Den teknologiska utvecklingen kombinerat med förändringar i kundens förväntningar och demografi tvingar företag att anpassa sättet de kommunicerar på. I dagens samhälle vet kunden mer och de är mindre lojala.
Skapa en wow-upplevelse! Vi har några av landets ledande experter inom ämnet kundservice och kundupplevelse. Boka en av våra fantastiska föreläsare för att lära dig mer om hur du skapar en kundupplevelse utöver det vanliga och hamna steget före konkurrenterna!
Se nedan för våra föreläsare om kundservice – och förbered ditt företag för framtidens kundbemötande.
Fyll i formuläret så hjälper vi dig att matcha med en föreläsare om kundservice som passar er organisation perfekt. Vi återkommer snarast.
En välutvecklad kundservice är av högsta vikt för att bibehålla goda relationer med de som utgör den huvudsakliga inkomstkällan – kunder och klienter. Utmärkt kundservice innebär att konstant kunna garantera dina kunder att de gång på gång blir försedda med produkter och tjänster av högsta kvalité och bemötta av ett kundmöte i världsklass.
Men kundbeteendet är i konstant förändring. Därför måste företag ständigt vara uppmärksamma på kundens förändrade beteenden för att kunna möta kundernas nya behov och prioriteringar.
Den bästa typen av kundservice genererar lojala kunder som är villiga att prata om ditt företag med vänner, familj och kollegor. Dessutom genom att utveckla ditt företags kundservice och kundmöte bidrar du med fördelar inom företaget för alla medarbetare och skapar på så vis en bättre atmosfär på arbetsplatsen.
Våra föreläsare om kundservice erbjuder strategier, verktyg och rekommendationer som kommer hjälpa dig att lära dig mer om dina kunder och hjälper dig skapa skräddarsydd kundservice som passar just er. Det är engagerande föreläsningar där publiken får veta hur de kan arbeta för att förbättra kundupplevelsen genom att kunna kliva in i kundens skor om vad de tänker och känner när de använder era tjänster och kommer i kontakt med er. Detta kan utöver att skapa en bättre kundupplevelse även innebära att ni kan fokusera mer på merförsäljning.
Kundservice i världsklass innebär att man assisterar och hjälper kunden genom hela processen före, under och efter ett köp. Med andra ord leder bra kundservice till en kundvård utöver det vanliga.
Våra föreläsare om kundservice kommer lära dig och dina medarbetare att identifiera och fokusera på rätt kunder och klienter och deras behov och önskningar för att kunna erbjuda kundservice och kundvård i världsklass. Ni kommer lära er mer om hur man kan erbjuda utmärkt kundservice oavsett om det sker face-to-face, via telefon eller mail. Genom att visa exempel på kundservice i världsklass från verkligheten så kommer du och dina medarbetare att utveckla era färdigheter inom kundservice.
Fråga om pris och datumFyll i formuläret så hjälper vi dig att matcha med en föreläsare om kundservice som passar er organisation perfekt. Vi återkommer snarast.