Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
Kundservice - kundvård

Föreläsare om kundservice

Den teknologiska utvecklingen kombinerat med förändringar i kundens förväntningar och demografi tvingar företag att anpassa sätter de kommunicerar på. I dagens samhälle vet kunden mer och de är mindre lojala.

Skapa en wow-upplevelse! Vi har några av landets ledande experter inom ämnet kundservice och kundupplevelse. Boka en av våra fantastiska föreläsare för att lära dig mer om hur man skapar en kundupplevelse utöver det vanliga och hamna steget före konkurrenterna!

Se nedan för våra föreläsare om kundservice – och förbered ditt företag för framtidens kundbemötande.

Boka en matchande föreläsare om kundservice

Fyll i formuläret så hjälper vi dig att matcha med en föreläsare om kundservice som passar er organisation perfekt. Vi återkommer snarast.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Boka en matchande föreläsare om kundservice

Fyll i formuläret så hjälper vi dig att matcha med en föreläsare om kundservice som passar er organisation perfekt. Vi återkommer snarast.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Alla föreläsare om kundservice - kundvård (28)

Hjälp mig att välja
no-image

Oliver Lopez

Oliver Lopez är föreläsare och författare till B2B-handboken “Skapa Värde Eller Dö”. Han är framförallt känd för sin expertis inom värdebaserad försäljning, kundupplevelse och digital kommunikation.

no-image

Magnus Hedberg

Magnus Hedberg är programledare i Lyxfällan och arbetar med utbildning och föreläsningar. Han arbetar även som coach och konsult inom områdena kundservice, kommunikation, försäljning och ledarskap.

no-image

Jerker Lundberg

Förändringsledare, digital strateg och rådgivare med spännande och inspirerande föreläsningar om hållbar tillväxt, digitalisering, innovation, ledarskap och omvärldstrender.

no-image

Wiktoria Wittboldt

Omvärldsanalytiker som guidar dig genom de internationella frågorna och hur du kan vända risk till möjlighet i företag

no-image

Fia Westerberg

Expert på service och ledarskap med föreläsningar som motiverar och inspirerar er verksamhet till ett bättre samarbete.

no-image

Janne Björge

Janne Björge är entreprenör och inspiratör med föreläsningar om kundupplevelser och varför starka varumärken byggs inifrån.

no-image

Svante Randlert

Svante Randler är en författare och föreläsare. Business & people advisor, expert på employer branding och hur man skapar ett starkt varumärke utåt.

no-image

Linda Hammarstrand

Linda vet hur man skapar och driver en högpresterande arbetskultur där alla har huvudrollen

no-image

Thomas Ek

Superentreprenören bakom OBH Nordica föreläser om sin egen entreprenörssaga och hjälper er utnyttja er fulla potential.

no-image

Pellegrino Riccardi

Edutainer och kommunikationsexpert som förklarar mänskliga beteenden och behov och varför det är nödvändiga.

no-image

PG Wettsjö

Prisbelönta PG Wettsjö tydliggör kopplingen mellan kommunikationens kraft och bästa möjliga presentation och prestation

no-image

Jörgen Oom

Jörgen Oom tror att du kan mycket mer än du anar, och han vet hur du kan bli en ännu bättre version av dig själv

no-image

Anders Lundin

Specialist inom kommunikation och f.d elittränare som hjälper organisationer att skapa nya kulturer för att prestera bättre.

no-image

Jan Gunnarsson

Jan Gunnarsson är entreprenör, ledare och expert på värdskap

no-image

Lisa Ekström

Ledare och förändringsproffset Lisa Ekström ger redskap till medarbetare och ledare att motivera varandra

no-image

Magnus Helgesson

Magnus Helgesson är författare, framgångsrik företagare och prisad föreläsare som brinner för entreprenörskap, ledarskap och företagskultur.

no-image

Daniel Ewerman

Tjänsteutvecklare och entreprenör som visar att framgång bygger på att företag lär känna sina kunders behov på djupet.

no-image

Lars-Göran Wadén

Rådgivare inom tillgänglighet som förklarar vikten och vinn-vinn situationen av att verksamheter gör sig mer tillgängliga.

no-image

Paal Evjenth

Utbildare och inspiratör med föreläsningar om hur man utvecklar en vinnande attityd och positiva tankar.

no-image

Hasse Olsson

Inspiratör med fokus på tillväxt, försäljning och kundfokus.

no-image

Fredrik Härén

Idémakaren och den global tänkaren Fredrik Härén föreläser om affärsverksamhet och innovation ur ett globalt perspektiv.

no-image

Erik Mattsson

Kommunikationsproffs, statsvetare och utbildare med föreläsningar om kommunikationens kraft och möjligheter.

no-image

Ida Hult

Konsumentspecialisten Ida Hult är expert på att redogöra för människans beteenden och att omvandla det till affärer.

no-image

Göran Adlén

Möt Mr. Trendspanare och framtidsvisionären Göran Adlén

no-image

Galenkonsulten

Den självutnämnda framtidsexperten och omvärldsanalytikern som med ironi och humor tar sig an er verksamhet!

no-image

Michael Södermalm

Michael skapar vinnande team och ger en vitamin injektion på arbetsplatsen!

no-image

Eric Thyrell

Alla företag behöver någon som Eric Thyrell som förbättrar kommunikationen, inspirerar och engagerar hela teamet.

no-image

Annika R Malmberg

Inspiratör och föreläsare som ger handfasta tips i kommunikation och hur man bygger broar mellan människor!

Kundservice - kundvård
Kundservice - kundvård
5 av 5 stjärnor

"Vår kontakt på Athenas har varit väldigt tillmötesgående och trevlig och vi har fått all hjälp vi behöver från henne. Vi kommer säkert anlita Athenas vid fler tillfällen."

Kalmar Kommun

Effektiv kundservice

Kundservice - kundvård

En välutvecklad kundservice är av högsta vikt för att bibehålla goda relationer med de som utgör den huvudsakliga inkomstkällan – kunder och klienter. Utmärkt kundservice innebär att konstant kunna garantera dina kunder att de gång på gång blir försedda med produkter och tjänster av högsta kvalité och bemötta av ett kundmöte i världsklass.

Men kundbeteendet är i konstant förändring. Därför måste företag ständigt vara uppmärksamma på kundens förändrade beteenden för att kunna möta kundernas nya behov och prioriteringar.

Den bästa typen av kundservice genererar lojala kunder som är villiga att prata om ditt företag med vänner, familj och kollegor. Dessutom genom att utveckla ditt företags kundservice och kundmöte bidrar du med fördelar inom företaget för alla medarbetare och skapar på så vis en bättre atmosfär på arbetsplatsen.

Våra föreläsare om kundservice erbjuder strategier, verktyg och rekommendationer som kommer hjälpa dig att lära dig mer om dina kunder och hjälper dig skapa skräddarsydd kundservice som passar just er. Det är engagerande föreläsningar där publiken får veta hur de kan arbeta för att förbättra kundupplevelsen genom att kunna kliva in i kundens skor om vad de tänker och känner när de använder era tjänster och kommer i kontakt med er. Detta kan utöver att skapa en bättre kundupplevelse även innebära att ni kan fokusera mer på merförsäljning.

Kundservice i världsklass innebär att man assisterar och hjälper kunden genom hela processen före, under och efter ett köp. Med andra ord leder bra kundservice till en kundvård utöver det vanliga.

Våra föreläsare om kundservice kommer lära dig och dina medarbetare att identifiera och fokusera på rätt kunder och klienter och deras behov och önskningar för att kunna erbjuda kundservice och kundvård i världsklass. Ni kommer lära er mer om hur man kan erbjuda utmärkt kundservice oavsett om det sker face-to-face, via telefon eller mail. Genom att visa exempel på kundservice i världsklass från verkligheten så kommer du och dina medarbetare att utveckla era färdigheter inom kundservice.

Fråga om pris och datum