Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter

Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.

profile-cover-generic-06

Employer Branding

Employer Branding är en trend vi ser allt mer av och för nästa generation som nu ger sig in på arbetsmarknaden är detta ofta ett krav. Det kan till och med vara avgörande när får unga att välja sin arbetsplats och chef. I framtiden kommer det inte handla om att dela ut guldklockor utan få unga att bära vidare goda tankar och värderingar om varumärket för att kanske i framtiden komma åter.
Unga ser på jobb på ett helt annat sätt, vi får räkna med att man rör på sig och hur ska vi prägla och vara den tid vi som företag har dom till låns.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Alla föreläsare om employer branding (9)

Hjälp mig att välja
no-image

Linus Holmgren

Linus är en rutinerad och uppskattad föreläsare inom People-området. Han drivs av övertygelsen att nyckeln till en organisations framgång är att ha medarbetare som både vill, kan och får göra rätt saker.

no-image

Diba Rezaie

Diba Rezaies arbete för att inspirera unga kvinnor inom eller till teknikbranschen gav henne en nominering till Microsofts prestigefyllda titel "Årets tech-tjej 2020".

no-image

Tommy Wilén

Tommy Wilén är en rutinerad ergonom och legitimerad naprapat som brinner för hälsa och ergonomi.

no-image

Linus Jonkman

Linus Jonkman är verksamhetsutvecklaren, föreläsaren och åttafaldigt publicerade författaren. Han pratar om att vara introvert kontra extrovert, hållbara kulturer och HR-Sveriges utmaningar.

no-image

Azita Shariati

Ledarskapsexpert och författare till boken på samma ämne med titeln ”Hela bilden” som genom sin egen inkluderande ledarstil radikalt förbättrat sitt bolags arbete kring jämställdhet.

no-image

Andreas Jonsson

En av våra mest eftertraktade föreläsare inom social hållbarhet, attitydförändring, medarbetaransvar och arbetsglädje och arbetar med storytelling och hög igenkänningsfaktor.

no-image

Anna Tebelius Bodin

Pedagog, föreläsare och författare som gör komplexa teorier om hjärnan till praktisk hjälp i vardagen.

no-image

Magnus Helgesson

Magnus Helgesson är författare, framgångsrik företagare och prisad föreläsare som brinner för entreprenörskap, ledarskap och företagskultur.

no-image

Emma Pihl

Specialist inom det mellanmänskliga mötet som hjälper företag och verksamheter att förbli innovativa in i framtiden

Employer Branding
Employer Branding
5 av 5 stjärnor

"Vår kontakt på Athenas har varit väldigt tillmötesgående och trevlig och vi har fått all hjälp vi behöver från henne. Vi kommer säkert anlita Athenas vid fler tillfällen."

Kalmar Kommun

Om ämnet: Employer Branding

Employer Branding är en trend vi ser allt mer av och för nästa generation som nu ger sig in på arbetsmarknaden är detta ofta ett krav. Det kan till och med vara avgörande när får unga att välja sin arbetsplats och chef. I framtiden kommer det inte handla om att dela ut guldklockor utan få unga att bära vidare goda tankar och värderingar om varumärket för att kanske i framtiden komma åter.
Unga ser på jobb på ett helt annat sätt, vi får räkna med att man rör på sig och hur ska vi prägla och vara den tid vi som företag har dom till låns.

Fråga om pris och datum