profile-cover-generic-02-blue

Employer Branding

Employer Branding är en trend vi ser allt mer av och för nästa generation som nu ger sig in på arbetsmarknaden är detta ofta ett krav. Det kan till och med vara avgörande när får unga att välja sin arbetsplats och chef. I framtiden kommer det inte handla om att dela ut guldklockor utan få unga att bära vidare goda tankar och värderingar om varumärket för att kanske i framtiden komma åter.
Unga ser på jobb på ett helt annat sätt, vi får räkna med att man rör på sig och hur ska vi prägla och vara den tid vi som företag har dom till låns.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Alla föreläsare om employer branding (11)

Hjälp mig att välja
no-image

Niklas Delmar

Niklas Delmar har mångårig erfarenhet som företagsledare samt ett brinnande intresse för, och stor kunskap om, medarbetarengagemang och hur det kan bygga verksamheter och ge dem nytt liv.

no-image

Linus Holmgren

Linus är en rutinerad och uppskattad föreläsare inom People-området. Han drivs av övertygelsen att nyckeln till en organisations framgång är att ha medarbetare som både vill, kan och får göra rätt saker.

no-image

Diba Rezaie

Diba Rezaies arbete för att inspirera unga kvinnor inom eller till teknikbranschen gav henne en nominering till Microsofts prestigefyllda titel "Årets tech-tjej 2020".

no-image

Tommy Wilén

Tommy Wilén är leg. naprapat och en av Sveriges mest uppskattade experter och inspiratörer inom ergonomi och hälsa.

no-image

Linus Jonkman

Linus Jonkman är verksamhetsutvecklaren, föreläsaren och tiofaldigt publicerade författaren. Han pratar om att vara introvert kontra extrovert, hållbara kulturer och HR-Sveriges utmaningar.

no-image

Azita Shariati

Azita Shariati är en av näringslivet mest uppmärksammade företagsledare. Hon var tidigare VD för Sodexo och AniCura, idag är hon styrelseproffs, hjälper företag och individer med förändringsledning.

no-image

Andreas Jonsson

En av våra mest eftertraktade föreläsare inom social hållbarhet, attitydförändring, medarbetaransvar och arbetsglädje och arbetar med storytelling och hög igenkänningsfaktor.

no-image

Anna Tebelius Bodin

Pedagog, föreläsare och författare som gör komplexa teorier om hjärnan till praktisk hjälp i vardagen.

no-image

Ami Hemviken

Ami Hemviken är expert på kommunikation, retorik, beteende och ledarskap.

no-image

Magnus Helgesson

Magnus Helgesson är författare, framgångsrik företagare och prisad föreläsare som brinner för entreprenörskap, ledarskap och företagskultur.

no-image

Emma Pihl

Specialist inom det mellanmänskliga mötet som hjälper företag och verksamheter att förbli innovativa in i framtiden

Employer Branding
Employer Branding
5 av 5 stjärnor

"Kanonbra, ansvarsfullt och hög servicenivå"

Modulsystem AB

Om ämnet: Employer Branding

Employer Branding är en trend vi ser allt mer av och för nästa generation som nu ger sig in på arbetsmarknaden är detta ofta ett krav. Det kan till och med vara avgörande när får unga att välja sin arbetsplats och chef. I framtiden kommer det inte handla om att dela ut guldklockor utan få unga att bära vidare goda tankar och värderingar om varumärket för att kanske i framtiden komma åter.
Unga ser på jobb på ett helt annat sätt, vi får räkna med att man rör på sig och hur ska vi prägla och vara den tid vi som företag har dom till låns.

Fråga om pris och datum