Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
profile-cover-generic-05

Föreläsare om Varumärke

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet varumärke. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds. Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Alla föreläsare om varumärke (29)

Hjälp mig att välja
no-image

Freddie Öst & Erik Kockum

Förvandla ditt företag till en magnet för talang och kunder. Grundarna av Snask, Freddie & Erik avslöjar hemligheterna bakom en världens mest attraktiva arbetsplatser.

no-image

Gustaf Lundberg Toresson

Upptäck nyckeln till att kommunicera med Generation Z med Gustaf Lundberg Toresson, tidigare J.P. Morgan och Boston Consulting Group, nu entreprenör, ängelinvesterare och VC-scout.

no-image

Alexander Slotte

Alexander Slotte är försäljning, marknad och serviceexperten med 20 års praktisk erfarenhet som entreprenör och företagsledare.

no-image

Sanna Ödmark

Sanna Ödmark är marknadschef på Cure Media som hjälper företag med marknadsföring i digitala kanaler. Hon föreläser framför allt om sociala medier och influencer marketing.

no-image

Kristina Jarring Lilja

Kristina Jarring Lilja har en lång erfarenhet av arbete i ledande positioner, både i Sverige men även internationellt. Idag verkar hon som förtroendespecialist, författare, föreläsare och styrelseledamot.

no-image

Martin Sandin

Martin Sandin är utbildad journalist och jobbar som manusförfattare, regissör och innehållsproducent. Yrken som gett honom en unik inblick i hur storytelling effektivt kan stärka ett varumärke.

no-image

Helena Nordström

Helena Nordström är en av Sveriges främsta experter inom platsmarknadsföring. Hon berättar om teori, trender och inspirerande exempel på smart platsmarknadsföring som ger effekt.

no-image

Christian Altenius

Det sociala är det centrala i Christians föreläsningar. De viktiga sociala sammanhangen på våra arbetsplatser och vår fritid. Om samhörighet, samverkan och ofrivillig ensamhet.

no-image

Nikki Amini

Nikki Amini är en svensk marknadsförare med många år inom nöjes- och mediabranschen. Bland svenska folket är hon kanske mest känd som jurymedlem i Idol från 2016 till 2020. Aktuell 2023 med Bäst i Test.

no-image

Linus Holmgren

Linus är en rutinerad och uppskattad föreläsare inom People-området. Han drivs av övertygelsen att nyckeln till en organisations framgång är att ha medarbetare som både vill, kan och får göra rätt saker.

no-image

Linus Jonkman

Linus Jonkman är verksamhetsutvecklaren, föreläsaren och tiofaldigt publicerade författaren. Han pratar om att vara introvert kontra extrovert, hållbara kulturer och HR-Sveriges utmaningar.

no-image

Mikael Lindnord

Arthur - Från en köttbulle till Hollywood. Få inspiration och lär dig om teamarbete och lojalitet från den mest osannolika resan med Mikael Lindnord och gatuhunden Arthur.

no-image

Arvid Axland

Kommunikationsexpert, företagsledare, och författare till boken Jakten på känslan.

no-image

Sandra Mobaraki – Byggsandra

Bygginspiratör, entreprenör och en förkämpe för jämställdhetsfrågor med en mission att uppmuntra fler kvinnor att söka sig till mansdominerade branscher.

no-image

Jesper Åström

Digital taktiker och rådgivare.

no-image

Martin Sköld

Docenten, författaren och hyllade föreläsaren Martin Sköld förklarar hur företag och organisationer kan dubbla sin effektivitet

no-image

Gustav Stenbeck

Entreprenören Gustav Stenbeck redogör för varför företagen med hållbarhetstänk kommer klara sig bäst i framtiden.

no-image

Tobias Ahlin

Tobias Ahlin är designer och digital strateg som föreläser om design, framtid, innovation och mångfald.

no-image

Mikael Ahlström

Entreprenör och digital strateg som ger din innovationskraft ett lyft och ger dig nyttiga kunskaper inför framtiden.

no-image

Janne Björge

Med Janne Björges expertis, lär ni er hur medarbetarengagemang förvandlas till toppklassiga kundupplevelser och ökad lönsamhet.

no-image

Svante Randlert

Svante Randlert är en författare och föreläsare. Business & people advisor, expert på employer branding och hur man skapar ett starkt varumärke utåt.

no-image

Linda Hammarstrand

När Linda Hammarstrand står på scenen är det inte bara en presentation, det är en energisk show fylld med värdefulla insikter om att bygga en stark företagskultur.

no-image

Thomas Ek

Superentreprenören bakom OBH Nordica föreläser om sin egen entreprenörssaga och hjälper er utnyttja er fulla potential.

no-image

Magnus Helgesson

Magnus Helgesson är författare, framgångsrik företagare och prisad föreläsare som brinner för entreprenörskap, ledarskap och företagskultur.

no-image

Isabelle McAllister

Isabelle McAllister är en kreativ omställningsaktivist, föreläsare och författare som utmanar invanda tankesätt och sammanför idéer och människor från olika sektorer.

no-image

Göran Adlén

Göran Adlén förvandlar framtida utmaningar till möjligheter och hjälper dig skapa drömarbetsplatsen.

no-image

Lars Einar Engström

Han har själv varit delaktig i diskrimineringen av kvinnor. Nu är han en tongivande röst inom jämställdhet på arbetsplatsen.

no-image

Emma Stenström

Ekonomiforskare med föreläsningar om hur konst, kultur och ekonomi hänger ihop och hur du ökar kreativitet i din verksamhet.

no-image

Kjell Dahlin

Popretoriker och inspirerande föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation om hur du når fram till människor.

Varumärke
Varumärke
5 av 5 stjärnor

"Vår kontakt på Athenas har varit väldigt tillmötesgående och trevlig och vi har fått all hjälp vi behöver från henne. Vi kommer säkert anlita Athenas vid fler tillfällen."

Kalmar Kommun

Om ämnet: Varumärke

  • Ett varumärke är ett producentspecifikt namn eller tecken som används för att känneteckna varor eller tjänster. Ett framgångsrikt varumärke är ett som konsumenterna direkt förknippar med den produkt det symboliserar.
  • Det finns flera olika typer av varumärken; ordmärken, figurmärken, ljudmärken, rörliga märken m.m. Ett varumärke är betydelsefullt för ett företags marknadsföring, konkurrenskraft och individualisering av produkten.
  • Hur bygger man ett framgångsrikt varumärke? Vilka lagar gäller för varumärkesskydd? Och vilken betydelse har varumärket för marknadsföring och försäljning? Föreläsningar om varumärken svarar på frågor som dessa och tar upp de viktigaste aspekterna av skapandet och upprätthållandet av ett starkt varumärke till diskussion!
Fråga om pris och datum