Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter

Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.

profile-cover-generic-05

Föreläsare om Varumärke

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet varumärke. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds. Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Alla föreläsare om varumärke (26)

Hjälp mig att välja
no-image

Martin Sandin

Martin Sandin är från början manusförfattare, regissör och innehållsproducent. Yrken som gett honom en unik inblick i hur storytelling effektivt kan stärka ett varumärke.

no-image

Björn Påhlman Spenger

Björn Påhlman Spenger är serieentreprenör med över 15 års erfarenhet av e-handel. Han är en inspirerande föreläsare och moderator samt driver Sveriges största podd inom e-handel.

no-image

Helena Nordström

Helena Nordström är en av Sveriges främsta experter inom platsmarknadsföring. Hon berättar om teori, trender och inspirerande exempel på smart platsmarknadsföring som ger effekt.

no-image

Christian Altenius

Under mer än 10 år har den sociala entreprenören Christian Altenius talat om hur otroligt viktiga våra olika sociala sammanhang är för vårt välbefinnande, våra arbetsplatser och vår tillväxt.

no-image

Nikki Amini

Nikki Amini är en svensk marknadsförare med många år inom nöjes- och mediabranschen. Bland svenska folket är hon kanske mest känd som jurymedlem i Idol från 2016 till 2020.

no-image

Linus Holmgren

Linus är en rutinerad och uppskattad föreläsare inom People-området. Han drivs av övertygelsen att nyckeln till en organisations framgång är att ha medarbetare som både vill, kan och får göra rätt saker.

no-image

Linus Jonkman

Linus Jonkman är verksamhetsutvecklaren, föreläsaren och åttafaldigt publicerade författaren. Han pratar om att vara introvert kontra extrovert, hållbara kulturer och HR-Sveriges utmaningar.

no-image

Mikael Lindnord

Elitidrottaren, författaren, producenten, entreprenören och inspiratören föreläser om en vinnande attityd och hur du ska nå dina mål.

no-image

Arvid Axland

Upplevelse-coach, kommunikatör och författare av boken Jakten på känslan

no-image

Sandra Mobaraki – Byggsandra

Bygginspiratör, entreprenör och en förkämpe för jämställdhetsfrågor med en mission att uppmuntra fler kvinnor att söka sig till mansdominerade branscher.

no-image

Jesper Åström

Digital taktiker och rådgivare

no-image

Martin Sköld

Docenten, författaren och hyllade föreläsaren Martin Sköld förklarar hur företag och organisationer kan dubbla sin effektivitet

no-image

Gustav Stenbeck

Entreprenören Gustav Stenbeck redogör för varför företagen med hållbarhetstänk kommer klara sig bäst i framtiden.

no-image

Tobias Ahlin

Tobias Ahlin är designer och digital strateg som föreläser om design, framtid och kreativitet.

no-image

Mikael Ahlström

Entreprenör och digital strateg som ger din innovationskraft ett lyft och ger dig nyttiga kunskaper inför framtiden.

no-image

Janne Björge

Janne Björge är entreprenör och inspiratör med föreläsningar om kundupplevelser och varför starka varumärken byggs inifrån.

no-image

Paul Rapacioli

Författare och samhällsgranskare med föreläsningar om bilden av Sverige och konsekvenser av filterbubblor och fake news

no-image

Svante Randlert

Svante Randler är en författare och föreläsare. Business & people advisor, expert på employer branding och hur man skapar ett starkt varumärke utåt.

no-image

Linda Hammarstrand

Linda vet hur man skapar och driver en högpresterande arbetskultur där alla har huvudrollen

no-image

Thomas Ek

Superentreprenören bakom OBH Nordica föreläser om sin egen entreprenörssaga och hjälper er utnyttja er fulla potential.

no-image

Magnus Helgesson

Magnus Helgesson är författare, framgångsrik företagare och prisad föreläsare som brinner för entreprenörskap, ledarskap och företagskultur.

no-image

Isabelle McAllister

Kreatör och designer med inspirerande föreläsningar om trender, hållbarhet och människans relation till tekniken.

no-image

Göran Adlén

Möt Mr. Trendspanare och framtidsvisionären Göran Adlén

no-image

Lars Einar Engström

Han har själv varit delaktig i diskrimineringen av kvinnor. Nu är han en tongivande röst inom jämställdhet på arbetsplatsen.

no-image

Emma Stenström

Ekonomiforskare med föreläsningar om hur konst, kultur och ekonomi hänger ihop och hur du ökar kreativitet i din verksamhet.

no-image

Kjell Dahlin

Popretoriker och inspirerande föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation om hur du når fram till människor.

Varumärke
Varumärke
5 av 5 stjärnor

"Jättebra service, snabba svar på frågor och trevligt bemötande"

Region Stockholm

Om ämnet: Varumärke

  • Ett varumärke är ett producentspecifikt namn eller tecken som används för att känneteckna varor eller tjänster. Ett framgångsrikt varumärke är ett som konsumenterna direkt förknippar med den produkt det symboliserar.
  • Det finns flera olika typer av varumärken; ordmärken, figurmärken, ljudmärken, rörliga märken m.m. Ett varumärke är betydelsefullt för ett företags marknadsföring, konkurrenskraft och individualisering av produkten.
  • Hur bygger man ett framgångsrikt varumärke? Vilka lagar gäller för varumärkesskydd? Och vilken betydelse har varumärket för marknadsföring och försäljning? Föreläsningar om varumärken svarar på frågor som dessa och tar upp de viktigaste aspekterna av skapandet och upprätthållandet av ett starkt varumärke till diskussion!
Fråga om pris och datum