Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-01-blue

Föreläsare om Social Selling

Sociala medier är inte bara en plattform för att lägga ut bilder om sina resor eller skriva om en åsikt, det kan även vara att sälja in sig själv som märke eller sälja produkter och använda olika plattformar som skyltfönster. Boka in en föreläsning om ämnet och lär dig hur man säljer in bra samt få underlag hur man använder Social Selling på bästa sätt. Kicka in profilerna nedan och se vad de talar om eller hör av dig till oss på Athenas så hjälper vi dig hitta rätt talare till just ditt event!

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Alla föreläsare om social selling (15)

Hjälp mig att välja
Arvid Axland, föreläsare, författare, expert i upplevelsedesign

Arvid Axland

Upplevelse-coach, kommunikatör och författare av boken Jakten på känslan

Arvid Axland är en av de mest uppskattade föreläsarna inom kundupplevelser och kommunikation. När produkter och tjänster blir allt mer lika är det upplevelsen som skapar störst värde. Det är det Arvid hjälper er organisation att bli bäst...

Niclas Lernberger

Niclas Lernberger

Föreläsare och utbildare inom försäljning och kommunikation

Niclas Lernbergers stora passion är att hjälpa människor att lyckas. Idag handlar försäljning om kommunikation, förtroende, relationer och just att hjälpa. Oavsett titel är vi alla...

Alexander Morad, föreläsare, VD, sociala medierexpert,

Alexander Morad

VD:n och grundaren för Bright Mind Agency och sociala medieexperten Alexander Morad om sociala mediers kraft

Som grundare och VD för Bright Mind Agency, som är en av Sveriges snabbast växande sociala medierbyråer, föreläser Alexander Morad om hur man lyckas på sociala medier och konstant att sälja. Med erfarenhet från att ha hjälpt över 200...

Mikael Ahlström föreläsning - Entreprenör och digital strateg

Mikael Ahlström

Entreprenör och digital strateg som ger din innovationskraft ett lyft och ger dig nyttiga kunskaper inför framtiden.

Digital transformation är inte bara absolut nödvändigt för alla företag som vill lyckas framöver. Det är också en fantastisk möjlighet att väcka kreativiteten bland medarbetarna och hitta nya, spännande lösningar som gör det både...

Janne Björge föreläsning - “Starka varumärken byggs inifrån!"

Janne Björge

Janne Björge är entreprenör och inspiratör med föreläsningar om kundupplevelser och varför starka varumärken byggs inifrån.

De flesta företag anser att de ger en kundupplevelse i världsklass. Samtidigt menar väldigt få kunder att deras upplevelse varit fantastisk. Hur justerar vi glappet? Vad är det din kund förväntar sig egentligen? Entreprenören,...

Ebba Laurin föreläsning - Säljforskare och ekonomie doktor

Ebba Laurin

Säljforskare och ekonomie doktor

För den som kan segla är det ingen konst om det är ljust, lugna vatten och lätta brisar. Men att segla på stormande, öppet hav i mörker, och dessutom utan sjökort, är något helt annat. Att sälja, leda och utveckla affärer är utmanande i...

Robin Teigland - Ekonomie professor och forskare

Robin Teigland

Ekonomie professor och forskare med lärorika föreläsningar om framtidens företagande och den tekniska revolutionen.

Professor Robin Teigland har många tunga akademiska meriter och en imponerande yrkeskarriär med hela världen som arbetsplats. Hon brukar ofta intervjuas om sin forskning och är en flitigt anlitad föreläsare både här i Sverige och...

Frida Boisen - Journalist, chefredaktör och författare

Frida Boisen

En av Sveriges mest inflytelserika röster i opinionsbildning visar hur du genom att tänka nytt kan nå ut genom bruset.

Den genomsnittlige svensken tittar på sin smartphone 150 gånger per dag. Finns du där att tittas på? Frida Boisen, chefredaktör, årets nätverkare och expert på sociala medier, har knäckt koden för hur man sticker ut på nätet. Företag...

Alex Schulman

Alex Schulman

Prisad författare och medieentreprenör med föreläsningar om vikten av nätverkande och skrivande

Alex Schulman har blivit ett välkänt namn inom medie- och kulturvärlden. Som ökänd bloggare, författare, producent, poddare och programledare har han provat på det mesta - och framför allt lärt sig hur man når ut till en publik och skapar...

Alex & Sigge - Entreprenörer, författare, producenter och sociala medier-experter

Alex & Sigge

Podcastduon och entreprenörerna föreläser om sociala medier och hur man lyckas nå ut i och överrösta mediebruset.

Alex Schulman och Sigge Eklund är två namn man känner igen. Var för sig är de två slagkraftiga kultur- och medieprofiler och det är därför inte svårt att räkna ut att de är riktigt vassa tillsammans. Det ser vi exempel på i deras...

Ida Hult - Konsumentspecialist och etnolog

Ida Hult

Konsumentspecialisten Ida Hult är expert på att redogöra för människans beteenden och att omvandla det till affärer.

Ida Hult är en svensk futurist, föreläsare och konsumentspecialist. Som utbildad etnograf och journalist brinner hon för att utforska, gräva och hitta nya vinklar för att sedan berätta historien om oss människor. Hennes specialitet är...

Jonas Ridderstråle - Affärsguru och författare

Jonas Ridderstråle

Affärsguru med akademisk skärpa och humor som öppnar upp ditt sätt att tänka kring affärer, företagskultur och ledarskap.

Jonas Ridderstråle lär dig tänka smart i en värld där spelreglerna ständigt förändras. Med en doktorsgrad i internationella affärer, okonventionellt tänkande och hundratals internationella föreläsningsuppdrag är han som klippt och...

Eric Thyrell - Inspirerande föreläsare och säljcoach

Eric Thyrell

Alla företag behöver någon som Eric Thyrell som förbättrar kommunikationen, inspirerar och engagerar hela teamet.

Om du vill bli bra på något måste du träna på det. Detta gäller även sådant som samarbete och kommunikation. Eric Thyrell har i många år hjälpt individer, grupper och hela företag att vässa sina kommunikativa förmågor. Med en stor dos...

Kjell Dahlin

Kjell Dahlin

Popretoriker och inspirerande föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation om hur du når fram till människor.

Hjärta, värme och humor är andan som präglar retorikern, författaren och talaren Kjell Dahlins föreläsningar. Kjell Dahlin är upphovsmannen bakom begreppet popretorik, en form av upplevelsekommunikation som anammar budskapet show, don’t...

Jackie Kothbauer - Expert på personliga varumärken, digital antropolog och författare

Jackie Kothbauer

Expert på AI, digitalisering och affärsutveckling som hjälper er verksamhet att bli delaktiga i den tekniska utvecklingen

Jackie Kothbauer är en av Sveriges främsta experter när det gäller personliga varumärken, digitalisering och AI. Hon brinner för att få alla människor att förstå AI och framtiden. Med pedagogiska och spännande exempel förklarar hon hur...

Social Selling
5 av 5 stjärnor

"Servicen har fungerat bra under hela resans gång och vi är imponerad över hur snabbt det gick att få fram en ersättare då den andra insjuknat"

Länsstyrelsen

Om ämnet: Social Selling

  • Medan många ser de sociala medierna som ett hot, så ser den smarta säljaren det som en möjlighet. I dag gör kunden det mesta av säljjobbet - jämför priser, läser omdömen och diskuterar produkten online. När kunden sedan kontaktar säljaren har hen redan skapat sig en god uppfattning om produkten och vilka alternativ som finns. Det är här begreppet Social Selling kommer in i bilden. Social Selling handlar om att identifiera och utöka sitt förtroende på marknaden och omvandla det till försäljning.
  • Föreläsarna som talar om Social Selling är experter på dagens marknadssituation och hur man når kunderna. De vet också precis hur man använder sig av de medier som finns tillgängliga för att identifiera och möta kundens behov.
  • Föreläsningarna passar företag, organisationer och verksamheter som vill få smarta tips och verktyg på hur man optimerar sin försäljning i dagens nätverkssamhälle.
Fråga om pris och datum