
Jan Gunnarsson
4.67 av 5
Toppbetyg!5 av 5
Berörande, inspirerande, varmt och genuint. Janne talar inte om utan är det goda värdskapet. Extraordinärt.
Sara Cederlund
Medborgarskolan
4.67 av 5
Toppbetyg!5 av 5
Berörande, inspirerande, varmt och genuint. Janne talar inte om utan är det goda värdskapet. Extraordinärt.
Sara Cederlund
Medborgarskolan
Värdskap är konsten att få människor att känna sig välkomna. En människa som känner sig välkommen får en upplevelse av högre kvalitet och värde. Eftersom att dagens konsumenter handlar allt mer efter känsla och den upplevelse de får, kan ett gott värdskap vara den avgörande faktorn för att ta verksamheten till framgång. Jan Gunnarsson visar hur! Jan Gunnarsson har 25 års erfarenhet från ledarskap, samarbetsprocesser och utveckling av hållbara verksamhetskulturer. Han har suttit i styrelsen för Mittuniversitetet och Stena Line och haft flera ledande poster inom såväl näringsliv som offentlig sektor.
Som enda skandinav är han utbildad till lärare i medkänsla vid Stanford University och har genomgått program i personligt ledarskap vid Harvard Business School. I dag är Jan Gunnarsson en efterfrågad föreläsare som har inspirerat ledare och medarbetare till skickligt ledarskap och värdskap vid över 1.800 tillfällen både här hemma i Sverige och internationellt. Han är författare till åtta böcker som har sålt i över 120.000 exemplar och är grundare av the Hostmanship Group med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Irland, Nederländerna, Turkiet och Uganda.
Jan Gunnarsson har omvandlat att bemöta varandra med respekt, värdighet och omtanke från en filosofi till konkreta metoder som går att integrera i det dagliga arbetet. Han visar hur du genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade kan locka och behålla kunder, motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke.
Boka en inspirerande, tankeväckande och underhållande föreläsning eller workshop!
5 av 5
Berörande, inspirerande, varmt och genuint. Janne talar inte om utan är det goda värdskapet. Extraordinärt.
Sara Cederlund Medborgarskolan
4 av 5
Jan är fantastisk och det är en upplevelse att lyssna till honom.
Anders Frodig, projektledare Offentlig Gastronomi Dalarna
5 av 5
Låg helt i linje vad vi önskade uppnå. Ville lyfta den enskilda individen påverkan i mötet med andra, att vi alla har ett ansvar för hur det blir. Stort tack till Jan som både inspirerade och berörde samtliga i gruppen. Det goda värdskapet :)
Christel Antoft Granwald Karolinska Universitetslaboratoriet
5 av 5
Wow! Vilken bra föreläsning! Den fick oss att bli mer medvetna om vikten av kundvård, företagskultur, ledarskap och det personliga ansvaret. Verkligen inspirerande och tänkvärt. Alla var verkligen entusiastiska efter tre timmar med Jan!
Per Thorstensson, vd, Arlanda Express Arlanda Express
5 av 5
Jans insikter och erfarenheter från mänskliga möten och relationer är något vi kommer att bära med oss i framtiden, det kommer verkligen göra skillnad.
Daniel Olsson, vice vd, Capio Närsjukvård Capio Närsjukvård
4 av 5
Vi är oerhört nöjda med Jans presentation. Som ett företag där vi sätter människan först, letar vi alltid efter nya perspektiv för att utveckla och leda oss själva. Dagen med Jan levde verkligen upp till våra höga förväntningar om honom som en mycket bra och inspirerande föreläsare.
Johanna Jaktman och Kai Peper, IKEA IKEA
Jan Gunnarsson föreläsning:
Jan Gunnarsson föreläsning :
Jan Gunnarsson föreläsning:
Jan Gunnarsson föreläsning :
Jan Gunnarsson föreläsning: