Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-05

Visa respekt och bygga förtroende - vett & etikett helt enkelt!

Annmarie Palm föreläsning - Vikten av affärsmässigt uppförande

Annmarie Palm

Annmarie Palm utvecklar och kvalitetssäkrar ditt företags affärsrelationer genom föreläsningar och workshops på temat Business behavior.

Skicka enkelt en fråga om pris och datum Fråga om pris och datum

5 av 5 stjärnor

Det var en lättsam och trevlig föreläsning som skapade ett bra engagemang bland deltagarna. Det pekade på viktiga saker i vardagen i hur man interagerar med varandra, både med kunder och internt. Alla deltagare från oss var aktiva tack vare att Annmarie adresserade alla på sitt tydliga sätt och genom att röra sig i rummet och tala till individen inte bara gruppen. Vi alla kunde känna igen sig i situationerna, ibland med lite dåligt samvete, och diskussionerna var livliga under workshopen.

Per Lundmark, Softronic AB Visa alla referenser
Skicka en oförpliktande förfrågan på Annmarie Palm

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Annmarie Palm är kommunikationsstrateg som föreläser om vikten av ett gott affärsmässigt uppförande - eller vett och etikett i arbetslivet - och hur det kan påverka er organisations framtid. Vad är det egentligen som avgör om er verksamhet blir vald? Det är långt ifrån bara det ni erbjuder! Hur väl ni uppför er, och hur skickliga ni är på att utveckla affärsmässiga relationer är bland de viktigaste delarna. Boka en spännande Annmarie Palm föreläsning här! 

Därför ska du/ni boka en Annmarie Palm föreläsning:

  • Ta del av en inspirerande föreläsning om det viktigaste av allt när det gäller att skapa och behålla starka affärsmässiga relationer över tid
  • Upplev en engagerad, humoristisk och energisk föreläsning som garanterat lämnar avtryck i er organisation!
  • Annmarie Palm kan koppla vett och etikett till just din verksamhets specifika önskemål och utmaningar

Under en Annmarie Palm föreläsning delar hon med sig av sina sämsta och bästa exempel av vett och etikett i arbetslivet. Hon presenterar statistik blandat med personliga erfarenheter för att förklara vikten av goda affärsmässiga relationer – både för organisationens framtid men även för alla medarbetare.

Annmarie Palm är kommunikationsstrateg med över 20 års erfarenhet som utbildare, konsult och företagare inom media, marknadsföring och försäljning. Idag driver hon företaget Relationista med tjänster som föreläsningar, workshops och kundsamtal. Hon är även författare till boken ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären”.

Annmarie Palm erbjuder en föreläsning full av nyttig information och konkreta tips som i dagens företagslandskap är av yttersta vikt för en säker framtid. Hon går igenom konsekvenserna av att inte uppföra sig affärsmässigt, och hur det påverkar lönsamheten, relationerna och medarbetarnas välmående. Hon vänder sig till såväl näringslivet som den offentliga sektorn och hennes föreläsning kan anpassa sig efter era önskemål. Det kan innebära att hon kopplar det till innehållet i en ny affärsplan, digitaliseringen, nya uppgifter och roller för medarbetarna samt områden som pondus, stress och mobbning på arbetsplatsen.

Föreläsningen erbjuds även som workshop och passar utmärkt i direkt anslutning till föreläsningen.

Boka en inspirerande och lärorik Annmarie Palm föreläsning här hos oss på Athenas!

Visa föreläsningar med Annmarie Palm

    Annmarie Palm föreläsning

    Vett och etikett i arbetslivet

    • Vad är det som avgör om din verksamhet och du person blir vald? Ja, det är långt ifrån bara det du vill erbjuda som är det viktigaste. Det som verkligen kan avgöra om det blir affär är faktiskt hur väl du uppför dig
    • Detta är en inspirerande Annmarie Palm föreläsning om det viktigaste av allt när det gäller att skapa och behålla starka relationer över tid. Vett och etikett i arbetslivet handlar om att visa respekt och bygga förtroende, både internt på arbetsplatsen och i förhållande till dess omvärld. Helt enkelt, vett & etikett på jobbet!
    • Denna Annmarie Palm föreläsning vänder sig till både näringslivet och offentlig sektor. Den kan också anpassas till din verksamhets specifika önskemål och utmaningar. Detta kan innebära att innehållet kopplas till en ny affärsplan, digitaliseringen, nya uppgifter och roller för medarbetarna samt områden som exempelvis pondus, stress och mobbing på arbetsplatsen.

    Annmarie Palm föreläsning

    Workshop: Business behavior – Vett och etikett på jobbet

    • Annmarie Palm håller även en workshop i samma anda. Denna workshop passar utmärkt i direkt anslutning efter föreläsningen med samma namn! I denna workshop behandlas ämnet intern/extern vett och etikett. Syftet är att medvetandegöra deltagarnas personliga mindset kring affärsmässigt uppförande och väcka intresse och förståelse för vikten av ett i alla lägen proffsigt manér.
    • I innehållet ingår en genomlysning av existerande värdegrund, samarbetsviljan och inte minst det kollegiala och externa uppförandet. Hur uppför vi oss idag, mot varandra och kunder? Vad är redan bra, och hur skulle vårt affärsmässiga uppförande kunna förbättras? Utifrån vardagliga frågeställningar och situationer konstaterar vi och tycker till.

Referenser

”Med en förträfflig pricksäkerhet och igenkänningsfaktor får Annmarie oss att känna igen de olika exemplen kring hyfs i vardagen. Tänkvärda ord som mod, hyfs, vett, etikett och affärsmässighet levereras med en skarphet toppad med en härlig humor. Jag vill varmt rekommendera Annmarie och Relationista”

Kamilla Danielsson,

Hässleholms kommun

”Det var en lättsam och trevlig föreläsning som skapade ett bra engagemang bland deltagarna. Det pekade på viktiga saker i vardagen i hur man interagerar med varandra, både med kunder och internt. Alla deltagare från oss var aktiva tack vare att Annmarie adresserade alla på sitt tydliga sätt och genom att röra sig i rummet och tala till individen inte bara gruppen. Vi alla kunde känna igen sig i situationerna, ibland med lite dåligt samvete, och diskussionerna var livliga under workshopen.”

Per Lundmark

Softronic AB

Så bra föreläsning, Annmarie tog mig med storm! Det var väldigt lärorikt men framförallt en ögonöppnare – alla borde bli bättre på business behavior!

Anna-Katarina Rydberg

Metrojobb
Skicka en oförpliktande förfrågan på Annmarie Palm

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Eller ring till oss på

Tfn: 031 38 37 000
Annmarie Palm

5 av 5 stjärnor

Det var en lättsam och trevlig föreläsning som skapade ett bra engagemang bland deltagarna. Det pekade på viktiga saker i vardagen i hur man interagerar med varandra, både med kunder och internt. Alla deltagare från oss var aktiva tack vare att Annmarie adresserade alla på sitt tydliga sätt och genom att röra sig i rummet och tala till individen inte bara gruppen. Vi alla kunde känna igen sig i situationerna, ibland med lite dåligt samvete, och diskussionerna var livliga under workshopen.

Per Lundmark, Softronic AB Visa alla referenser

Föreläsningsämnen med Annmarie Palm