Vi använder cookies för att göra siden mer användbar och ge dig en bättre upplevelse samt statistik. Du kan välja att avmarkera cookies genom att klicka på knapparna nedan.
Annmarie Palm utvecklar och kvalitetssäkrar din organisations interna och externa relationer genom föreläsningar och workshops på temat Business behavior: Kundbemötande, vett och etikett på jobbet!
5 av 5 stjärnor
Det var en lättsam och trevlig föreläsning som skapade ett bra engagemang bland deltagarna. Det pekade på viktiga saker i vardagen i hur man interagerar med varandra, både med kunder och internt. Alla deltagare från oss var aktiva tack vare att Annmarie adresserade alla på sitt tydliga sätt och genom att röra sig i rummet och tala till individen inte bara gruppen. Vi alla kunde känna igen sig i situationerna, ibland med lite dåligt samvete, och diskussionerna var livliga under workshopen.
Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.
Om Annmarie
Föreläsningar
Referenser
Artiklar
Annmarie Palm har många års erfarenhet av att föreläsa i näringslivet och på kommuner runt om i hela Sverige. Genom sina uppskattade föreläsningar och workshops inspirerar hon till utveckling och kvalitetssäkring av din organisations relationer på temat Business behavior – Kundbemötande, vett och etikett på jobbet. Annmarie är journalist, kommunikationsstrateg och författare till boken ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären”. Boken fungerar som en handbok och används idag som ledstjärna både inom offentlig sektor och i det privata näringslivet. Det är också Annmarie som har myntat uttrycket business behavior. Business behavior handlar om relationskapande, din och kollegornas arbetsmiljö och inkluderar kundbemötande, medarbetarskap, självledarskap inkludering, likabehandling, vett och etikett. Allt i syfte att lyckas bygga hållbara mellanmänskliga relationer.
Annmaries ambition är att innebörden av din organisations värdegrund ska märkas i varje vardaglig handling – både internt med kollegorna och externt i kontakt med kunder och omvärld.
Under sin föreläsning presenterar hon statistik från alla de intervjuer som ligger till grund för hennes bok och kommer med många tips och råd om hur du och dina kollegor på ett enkelt sätt kan utveckla och förbättra stämningen på jobbet. Det handlar om våra olika sätt att kommunicera med varandra, om mötesrutiner, återkoppling, proaktivitet och tillgänglighet.
Föreläsningen passar lika bra både inom det privata näringslivet som offentlig sektor. Annmaries huvudbudskap är att alla – oavsett arbetsplats – ska känna sig lika viktiga och vilja bidra till en respektfull arbetsmiljö och gemensamma goda resultat.
Visa föreläsningar med Annmarie Palm”Med en förträfflig pricksäkerhet och igenkänningsfaktor får Annmarie oss att känna igen de olika exemplen kring hyfs i vardagen. Tänkvärda ord som mod, hyfs, vett, etikett och affärsmässighet levereras med en skarphet toppad med en härlig humor. Jag vill varmt rekommendera Annmarie och Relationista”
Kamilla Danielsson,
”Det var en lättsam och trevlig föreläsning som skapade ett bra engagemang bland deltagarna. Det pekade på viktiga saker i vardagen i hur man interagerar med varandra, både med kunder och internt. Alla deltagare från oss var aktiva tack vare att Annmarie adresserade alla på sitt tydliga sätt och genom att röra sig i rummet och tala till individen inte bara gruppen. Vi alla kunde känna igen sig i situationerna, ibland med lite dåligt samvete, och diskussionerna var livliga under workshopen.”
Per Lundmark
Så bra föreläsning, Annmarie tog mig med storm! Det var väldigt lärorikt men framförallt en ögonöppnare – alla borde bli bättre på business behavior!
Anna-Katarina Rydberg
– Är det ”självklara” alltid så självklart? Häromdagen berättade jag för en kollega om en av de frågor som jag fått via meddelanden på LinkedIn gällande relationer på våra arbetsplatser. När jag också delgav kollegan mitt svar till frågeskrivaren utbrast hon: ”Men det där borde ju egentligen vara självklarheter”. Jomen visst borde ett gott bemötande […]
Läs merSkicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.