Tfn. 031 38 37 000
Få professionella råd av våra erfarna konsulterTfn. 031 38 37 000
Annmarie Palm utvecklar och kvalitetssäkrar ditt företags affärsrelationer genom föreläsningar och workshops på temat Business behavior.
5 av 5 stjärnor
Det var en lättsam och trevlig föreläsning som skapade ett bra engagemang bland deltagarna. Det pekade på viktiga saker i vardagen i hur man interagerar med varandra, både med kunder och internt. Alla deltagare från oss var aktiva tack vare att Annmarie adresserade alla på sitt tydliga sätt och genom att röra sig i rummet och tala till individen inte bara gruppen. Vi alla kunde känna igen sig i situationerna, ibland med lite dåligt samvete, och diskussionerna var livliga under workshopen.
Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.
Om Annmarie
Föreläsningar
Referenser
Annmarie Palm är journalisten och författaren till boken ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären” som vigt sitt yrkesliv till att inspirera kring uppförandefrågorna på jobbet. Hon föreläser, håller workshops, gör kundintervjuer och hjälper till med att formulera policys. Annmarie Palm är kommunikationsstrateg med över 20 års erfarenhet som utbildare, konsult och företagare inom media, marknadsföring och försäljning. Idag driver hon företaget Relationista med tjänster som föreläsningar, workshops och kundsamtal.
Det är också Annmarie som har myntat uttrycket business behavior. Business behavior handlar om arbetsmiljö och inkluderar alltifrån värderingar, inkludering, teambuilding, respekt, vett och etikett. Allt i syfte att förbättra och lyckas bygga hållbara mellanmänskliga relationer. Annmaries ambition är att innebörden av de valda värdeorden också ska märkas i varje vardaglig handling. Både internt med kollegorna och externt i kontakt med kunder och omvärld.
Under sin föreläsning presenterar hon statistisk från de hundratals intervjuer som ligger till grund för hennes bok och kommer med många tips och råd om hur du och dina kollegor på ett enkelt sätt kan utveckla och förbättra stämningen på jobbet. Det handlar om våra olika sätt att kommunicera med varandra och om mötesdisciplin, återkoppling, proaktivitet och tillgänglighet.
Den passar lika bra både inom det privata näringslivet som inom den offentliga sektorn. Annmaries huvudbudskap är att alla – oavsett arbetsplats – ska känna sig viktiga och känna en vilja till att bidra till gemensamma resultat och god lönsamhet.
Annmarie Palm föreläsning
Annmarie Palm föreläsning
”Med en förträfflig pricksäkerhet och igenkänningsfaktor får Annmarie oss att känna igen de olika exemplen kring hyfs i vardagen. Tänkvärda ord som mod, hyfs, vett, etikett och affärsmässighet levereras med en skarphet toppad med en härlig humor. Jag vill varmt rekommendera Annmarie och Relationista”
Kamilla Danielsson,
”Det var en lättsam och trevlig föreläsning som skapade ett bra engagemang bland deltagarna. Det pekade på viktiga saker i vardagen i hur man interagerar med varandra, både med kunder och internt. Alla deltagare från oss var aktiva tack vare att Annmarie adresserade alla på sitt tydliga sätt och genom att röra sig i rummet och tala till individen inte bara gruppen. Vi alla kunde känna igen sig i situationerna, ibland med lite dåligt samvete, och diskussionerna var livliga under workshopen.”
Per Lundmark
Så bra föreläsning, Annmarie tog mig med storm! Det var väldigt lärorikt men framförallt en ögonöppnare – alla borde bli bättre på business behavior!
Anna-Katarina Rydberg
Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.