Tfn. 031 38 37 000
Få professionella råd av våra erfarna konsulterTfn. 031 38 37 000
Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.
Reklam är en form av kommunikation där man gör att sin tjänst eller vara får uppmärksamhet och öka sin försäljning. Reklamen är också ett sätt att sänka priset för konsumenterna. Istället för att höja priserna på en vara så har med med reklam som gör aktören får in pengar ändå. Boka en föreläsning om ämnet och lär dig hur man använder reklamen på bästa sätt och vilken typ av marknadsföring man ska använda sig av.
Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.
Karin Zingmark har lång erfarenhet av förändringsledning från ledande roller i olika branscher, senast i rollen som marknadschef på Microsoft i Sverige. Hon är författare till “Maxa Snacket”, som inspirerar på temat kommunikativt...
Arvid Axland är en av de mest uppskattade föreläsarna inom kundupplevelser och kommunikation. När produkter och tjänster blir allt mer lika är det upplevelsen som skapar störst värde. Det är det Arvid hjälper er organisation att bli bäst...
Hampus Hedström är en av Sveriges främsta YouTuber:s med över 200.000 prenumeranter och miljontals visningar. På scen är han engagerad, ödmjuk, energisk och nyfiken. I sina föreläsningar talar han om att nå sina drömmar och mål, samt om...
Som grundare och VD för Bright Mind Agency, som är en av Sveriges snabbast växande sociala medierbyråer, föreläser Alexander Morad om hur man lyckas på sociala medier och lär oss konsten att sälja. Med erfarenhet från att ha hjälpt över...
Kristoffer Triumf är mest känd för sin podcast Värvet, där han under åren intervjuat flera hundratals kända Svenskar. Hans förmåga att lyssna, ta in rummet och ställa meningsfulla frågor och följdfrågor är en stor anledning bakom...
David Sundin är en kreativ mångsysslare i ordets verkliga betydelse. Han är TV-producent, skådespelare, manusförfattare och komiker - för att nämna några. David Sundin kan leda i stort sett alla former av event om det så är som moderator,...
Thomas Ek och hans bror Peter skapade tillsammans ett av Sveriges mest framgångsrika varumärken. På bara några år lyckades de utmärka sig i en bransch som redan dominerades av etablerade internationella varumärken. Med tydliga exempel och...
Per Holknekt har gjort en livsresa som inte liknar någon annan. Han har varit en av världens bästa skateboardåkare, pluggat ekonomi och grundat Odd Molly. Han har också missbrukat bort sina framgångar, bott i en skogsdunge, sålt “Situation...
Tomas Dalström är en av Sveriges mest efterfrågade experter inom skrivande, läsande och inlärning sett ur hjärnans perspektiv. Hans böcker hyllas av hjärnforskare och pedagoger, medan hans föreläsningar har hjälpt många att jobba mer...
“Reklam” är inget fult ord enligt Sara Rosengren. Det är ett kraftfullt verktyg för att skapa värden på marknaden, och den som håller i det måste veta hur det används på bästa sätt. Sara Rosengren är docent och forskningschef vid...
Från reklamare till programledare för träningsprogram i tv. Så kan det gå när inte haspen är på! Kalle Zackari Wahlströms karriärbana har varit krokig, men nu har han äntligen hittat fram till sin grej – träning. I programmet "Svett...
Med över 20 års erfarenhet av global kommunikation och affärsutveckling betraktas Johan Ronnestam som en av Sveriges ledande auktoriteter på området kreativt och konceptuellt tänkande kring morgondagens kommunikation. Boka en spännande och...
Erik Modig är doktor och forskare vid Handelshögskolan i Stockholm, författare till 4 böcker och föreläsare. Den prisvinnande och senaste boken,"Bang For The Bucks", släpps snart även på engelska. Han är expert på konsumentpsykologi,...
Hjärta, värme och humor är andan som präglar retorikern, författaren och talaren Kjell Dahlins föreläsningar. Kjell Dahlin är upphovsmannen bakom begreppet popretorik, en form av upplevelsekommunikation som anammar budskapet show, don’t...
Jackie Kothbauer är en av Sveriges främsta experter när det gäller personliga varumärken, digitalisering och AI. Hon brinner för att få alla människor att förstå AI och framtiden. Med pedagogiska och spännande exempel förklarar hon hur...
Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.