Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
profile-cover-generic-02-blue

Föreläsare om Reklam

Reklam är en form av kommunikation som gör att din tjänst eller vara får uppmärksamhet och kan öka i försäljning. Boka en föreläsning inom ämnet och lär dig hur du använder reklamen på bästa sätt och vilken typ av marknadsföring du ska använda dig av.

Klicka på våra talare här nedan för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds inom ämnet reklam.

Om du har några funderingar är du välkommen att ringa till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär så hjälper vi dig att hitta rätt föreläsare till rätt pris för ditt event!

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Alla föreläsare om reklam (12)

Hjälp mig att välja
no-image

Karin Zingmark

Karin Zingmark ger insikter om att bygga snabbrörliga, samspelta organisationer och effektivt teamarbete i hybrida arbetsmiljöer, med fokus på tillit och kommunikation i föränderliga tider.

no-image

Arvid Axland

Kommunikationsexpert, företagsledare, och författare till boken Jakten på känslan.

no-image

Hampus Hedström

Mångfacetterad underhållare med en av Sveriges största humorkanaler på YouTube föreläser om att göra karriär av sin dröm.

no-image

Alexander Morad

VD:n och grundaren för Bright Mind Agency och sociala medieexperten om sociala mediers kraft.

no-image

David Sundin

David Sundin är det kreative geniet och mångsysslaren som kan leda ditt event som moderator, konferencier eller komiker.

no-image

Thomas Ek

Superentreprenören bakom OBH Nordica föreläser om sin egen entreprenörssaga och hjälper er utnyttja er fulla potential.

no-image

Per Holknekt

Starkare än någonsin delar Per Holknekt med sig av sin livs bergochdalbana, sina framgångar och motgångar.

no-image

Tomas Dalström

Tomas Dalström hjälper oss arbeta hjärnsmart för ett hållbart arbetsliv och ger uppskattade föreläsningar om den hybrida arbetsplatsen.

no-image

Kalle Zackari Wahlström

Kalle Zackari Wahlström förmedlar glädjen med träning och dess positiva effekter på vår psykiska och fysiska hälsa.

no-image

Erik Modig

Med en fot i konsten och en i marknadsföring lär Erik Modig ut er vad som krävs för att skapa reklam som lockar konsumenter.

no-image

Kjell Dahlin

Popretoriker och inspirerande föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation om hur du når fram till människor.

no-image

Jacqueline Kothbauer

Expert på metaverse, digital affärsutveckling och AI som hjälper er verksamhet att bli delaktiga i den tekniska utvecklingen

Reklam
Reklam
5 av 5 stjärnor

"Servicen har fungerat bra under hela resans gång och vi är imponerad över hur snabbt det gick att få fram en ersättare då den andra insjuknat"

Länsstyrelsen

Om ämnet: Reklam

  • Verksamheter använder reklam för att nå sin kundgrupp – om det så är den slutliga kunden eller andra verksamheter. Reklamen kan gå via olika kanaler, från massmedier till plakat eller som direktreklam.
  • Marknadsföringen hjälper till att öka intresset för verksamheten och dess produkter och är alldeles nödvändig på en marknad där olika firmor gör allt för att skapa en image och skilja ut just sin produkt.
  • Föredrag om ämnet kan fokusera på olika delelement och ge både stora och små verksamheter redskap till att utveckla framtida reklamen. Det kan vara föredrag om ämnet generellt, branding eller kampanjer.
Fråga om pris och datum