Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter

Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.

profile-cover-generic-02-blue

Föreläsare om Corporate Branding

Corporate Branding handlar om att bygga ett varumärke som massan känner igen och vet exakt vad det är för något. Oftast handlar det om att bygga ett varumärke, med färg och form som folk då direkt kan koppla samman till produkten. Kicka in våra föreläsare och se om någon föreläsare passar ditt evenemang eller hör av dig till oss så kan vi rådgiva dig.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Alla föreläsare om corporate branding (15)

Hjälp mig att välja
no-image

Linus Holmgren

Linus är en rutinerad och uppskattad föreläsare inom People-området. Han drivs av övertygelsen att nyckeln till en organisations framgång är att ha medarbetare som både vill, kan och får göra rätt saker.

no-image

Tobias Ahlin

Tobias Ahlin är designer och digital strateg som föreläser om design, framtid och kreativitet.

no-image

Janne Björge

Janne Björge är entreprenör och inspiratör med föreläsningar om kundupplevelser och varför starka varumärken byggs inifrån.

no-image

Ann Hellenius

Ann Hellenius är prisbelönt för sina prestationer inom digitalisering/ledarskap. Hennes föredrag lyfter ämnen som rör framtiden, ledarskap och vikten av att förbättras med hjälp av teknologins utveckling.

no-image

Svante Randlert

Svante Randler är en författare och föreläsare. Business & people advisor, expert på employer branding och hur man skapar ett starkt varumärke utåt.

no-image

Linda Hammarstrand

Linda vet hur man skapar och driver en högpresterande arbetskultur där alla har huvudrollen

no-image

Thomas Ek

Superentreprenören bakom OBH Nordica föreläser om sin egen entreprenörssaga och hjälper er utnyttja er fulla potential.

no-image

Frida Boisen

Frida Boisen har facit på hur du lyckas med ditt förändringsarbete, kommunikation, digitala resa och hållbarhet. Med ledorden, mod och passion, inspirerar hon med nya insikter inför framtiden.

no-image

Jan Gunnarsson

Jan Gunnarsson är entreprenör, ledare och expert på värdskap

no-image

Per Holknekt

Starkare än någonsin delar Per Holknekt med sig av sin livs bergochdalbana, sina framgångar och motgångar.

no-image

Annika Steiber

Hon har varit i Silicon Valley för att studera storföretagen. Nu delar hon med sig av sina insikter och lärdomar.

no-image

Göran Adlén

Möt Mr. Trendspanare och framtidsvisionären Göran Adlén

no-image

Jonas Ridderstråle

Affärsguru med akademisk skärpa och humor som öppnar upp ditt sätt att tänka kring affärer, företagskultur och ledarskap.

no-image

Kjell Dahlin

Popretoriker och inspirerande föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation om hur du når fram till människor.

no-image

Jackie Kothbauer

Expert på AI, digitalisering och affärsutveckling som hjälper er verksamhet att bli delaktiga i den tekniska utvecklingen

Corporate Branding
Corporate Branding
5 av 5 stjärnor

"Kanonbra, ansvarsfullt och hög servicenivå"

Modulsystem AB

Om ämnet: Corporate Branding

  • På den globaliserande marknaden blir det allt svårare och dyrare att bygga varumärken med en unik position på marknaden, stor igenkänningsfaktor och som dessutom är högst konkurrenskraftiga. Ett sätt att möta denna utmaning på är att använda sig av en brandingstrategi kallad corporate branding.
  • Med corporate branding menas att ett företag använder sitt företagsnamn på en produkt. Detta leder till att såväl produkt- som företagsnamnet blir själva varumärket. Många av de största företagen i världen har samlat sitt namn, sina olika tjänster och produkter under ett varumärke, t.ex. Disney, Microsoft och Nike. Tanken med corporate branding är att det ska skapa ett varumärke som sticker ut, är välbekant och som för konsumenten representerar en viss kvalitet.
  • Föreläsningar eller föredrag om ämnet Corporate branding kan handla om allt från hur du ska gå tillväga när du lägger upp en strategi för ditt varumärke till att belysa några av världens mest etablerade varumärken.
  • Föreläsningarna passar bra till dig och dina medarbetare som behöver få handfasta råd om hur ni ska skapa ett s.k. ”corporate brand” som är lätt att känna igen, komma ihåg och som väcker ett stort intresse hos konsumenterna.
Fråga om pris och datum