Företagskulturen, era attityder och värderingar, kan påverka hur bra du och dina medarbetare är på att sälja. Säljcoachen Hasse Olsson visar hur ni kan utveckla er företagskultur och samtidigt vässa säljtekniken för att ge era kunder så proffsig service som möjligt.
Under sina många år som säljare och coach för åtskilliga affärsverksamheter har Hasse Olsson hunnit samla på sig massor av användbara knep för att lyckas med säljandet. Dessa knep har han kokat ner till boken “Kunden har alltid fel – och andra sanningar som boostar din försäljning” och inspirerande föreläsningar där han levererar budskap som ofta vänder upp och ner på det du tagit för givet.
Hur tufft det än kan låta är det inte alltid så att kunden har rätt. Som säljare är du expert på ditt område och kan – och ska – tillföra andra perspektiv. Men att förmedla ett budskap kräver finess, och det är här Hasse Olsson kommer in i bilden.
Hasse Olsson ger dig redskapen till att grunda en företagskultur som stimulerar sälj och service. Han visar med konkreta exempel hur du kan identifiera dina styrkor och svagheter som säljare, ta reda på vad kunden egentligen behöver och sedan leverera det. Boka en inspirerande Hasse Olsson föreläsning!