Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
profile-cover-generic-05

Föreläsare om Blue Ocean Strategy

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet Blue Ocean Strategy. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds.

Hör gärna av dig till oss på Athenas genom att ringa eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi ger dig förslag på lämpliga talare som passar perfekt till ditt evenemang!

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Alla föreläsare om blue ocean strategy

Hjälp mig att välja
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
5 av 5 stjärnor

"Servicen har fungerat bra under hela resans gång och vi är imponerad över hur snabbt det gick att få fram en ersättare då den andra insjuknat"

Länsstyrelsen

Om ämnet: Blue Ocean Strategy

  • Blue Ocean Strategy är en ledningsideologi inom arbetslivet, vars principer utarbetats av professor W. Chan Kim och Renee Mauborgne.
  • Man talar om den blå oceanen och den röda oceanen. Den röda oceanen representerar marknader där konkurrensen är tuff, medan den blå oceanen är bilden av en verksamhet med en unik marknadsvinkel, varför konkurrensen typiskt är mindre.
  • Blue Ocean Strategy handlar i hög grad om att vara beredd på omställning, om att vara kreativ och orädd inför nya eller alternativa lösningar, för att då lyckas nå en marknad som andra ännu inte fått upp ögonen för.
  • Föredrag om Blue Ocean Strategy handlar om ämnen som dessa, och inte sällan har föredragshållaren själv direkt erfarenhet av verksamheter som har använt sig av Blue Ocean Strategy.
Fråga om pris och datum