Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
profile-cover-generic-02-blue

Kundfokus, arbetsmiljö och misstag

Ulf Mazur

Ulf Mazur

Ulf Mazur föreläser om ledarskap och medarbetarskap och blir en bra energiboost på säljkickoffer, internutbildningar, personalmöten och andra typer av event.

Skicka enkelt en fråga om pris och datum

Därför ska du boka Ulf Mazur

  • Ulf Mazur ger otroligt mycket energi med sina exempel, sin kunskap, tempo och genuina engagemang. 
  • Publiken får konkreta insikter från en affärsman/ledare som skapat lika många framgångar som pinsamma misstag – ofta i en överraskande kombination. Hur skapar man en arbetsmiljö där misstag uppmuntras utan att det går över styr?
  • Lär dig balansera fokuset mellan kunden och medarbetaren – skapa förutsättningar för nöjda medarbetare som i sin tur vågar tänka nytt när det kommer till att hjälpa kunden.
Skicka en icke-bindande förfrågan på Ulf Mazur

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Ulf Mazur har en lång karriär bakom sig, både som företagare, entreprenör och föreläsare. Som företagare och entreprenör är hans största framgång Matpriskollen, en mobilapp med över 100.000 unika användare, som samlar mataffärernas veckoerbjudanden i Sverige och med Dagligvarubranschen som kunder. 

Hans föreläsningar är framför allt inspirerande och peppande i att tänka nytt, lära sig nya saker, sälja och följa sina drömmar. En stor del av detta är att våga göra misstag. Han har till och med dedikerat en hel bok åt just misstag: ”Tabbekvoten”. Föreläsningarna kan till viss del anpassas utefter publik och behov, men grundar sig normalt i ämnen som berör kundfokus, medarbetarskap och entreprenörskap.

Därför ska du boka Ulf Mazur

  • Ulf Mazur ger otroligt mycket energi med sina exempel, sin kunskap, tempo och genuina engagemang. 
  • Publiken får konkreta insikter från en affärsman/ledare som skapat lika många framgångar som pinsamma misstag – ofta i en överraskande kombination. Hur skapar man en arbetsmiljö där misstag uppmuntras utan att det går över styr?
  • Lär dig balansera fokuset mellan kunden och medarbetaren – skapa förutsättningar för nöjda medarbetare som i sin tur vågar tänka nytt när det kommer till att hjälpa kunden.

Ulf Mazur skapar välstrukturerade och underhållande föreläsningar vilka är inspirerade från hela världen och till stor del baserade på Mazurs egna erfarenheter som ledare och entreprenör. Två teman eller kategorier som han gärna föreläser om är:

  • Service i mästarklass. Hur gör de bästa företagen i världen för att få nöjda kunder? Och hur kan ni till och med få kunder som älskar er och ert varumärke?
  • Medarbetare i Mästarklass. Hur skapas en arbetsplats som medarbetarna trivs på och känner stolthet för?

Och så klart gäller att även om temat känns välkänt och traditionellt, så är Mazurs unika perspektiv och inspirerande förmåga att utmana invanda tankesätt, samt sätta kunden i fokus, helt nytt.

Han föreläser också om konflikten mellan perfektion och misstag inom organisationer och företag. Ledningsgrupper vill ofta skapa perfektion och finslipa allt i detaljnivå – göra allting bättre. Det är så klart inget fel i sig, men möjligheten att göra misstag bland medarbetare måste finnas inom en organisation för att ta organisationen till nästa nivå. Att tro och satsa på en idé kräver en sund kombination av verklighetsförankring och självkritik, men även en förmåga att inte ge upp när det blir tufft.

Ulf Mazur är inte är rädd för att ta upp alla de ”felsteg” han själv gjort, vilket leder till både skratt och nya insikter hos åhörarna. Han berättar om hur misstag kan leda till nya lärdomar och generera personlighetsutveckling. I bästa fall kan felstegen råka bli miljonframgångar, till exempel hans projekt ”Millennium Starköl” som sålt över 300 miljoner burkar.

Välkommen med din bokning av Ulf hos oss på Athenas!

Visa föreläsningar med Ulf Mazur
Ulf Mazur Föreläsning

Populära ämnen:

Ulf skräddarsyr sina föreläsningar utifrån önskemål och behov inom följande områden.

  • Kundfokus, Kundbemötande, Kundvård och Kundservice i mästarklass
  • Medarbetare i mästarklass – Den unika tabbekvoten.
  • Digital transformation
  • Entreprenörskap i verkligheten
  • Prisutveckling och inflation

Att vårda och bygga varumärke och att skapa förändringsbenägenhet i organisationen går som en röd tråd genom alla Ulfs föreläsningar. Ulf föreläser på både svenska och engelska.

Kontakta oss på Athenas för att få veta mer eller boka en föreläsning med Ulf.

 

Skicka en icke-bindande förfrågan på Ulf Mazur

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Eller ring till oss på

Tfn: 031 38 37 000

Föreläsningsämnen med Ulf Mazur