Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-02-blue

Föreläsare om Varumärke

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet varumärke. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds. Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka en oförpliktande förfrågan om ämnet

Fråga om en föreläsare inom ämnet. Du får et snabbt svar och vägledning - ganska gratis

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka en oförpliktande förfrågan om ämnet

Fråga om en föreläsare inom ämnet. Du får et snabbt svar och vägledning - ganska gratis

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Alla föreläsare om varumärke (18)

Hjälp mig att välja
Pia Lanneberg föreläsning - Det personliga varumärket och ledarskap

Pia Lanneberg

En av Sveriges främsta experter inom personligt varumärke och ledarskap

Pia Lanneberg är en av Sveriges främsta experter inom utvecklingen av det personliga varumärket. Efter nästan 10 år som VD på en nordisk PR-byrå startade hon PBA (Personal Branding Academy) som numera är en del av konsult- och...

Martin Sköld föreläsning - dubbel effektivitet

Martin Sköld

Docenten, författaren och hyllade föreläsaren Martin Sköld förklarar hur företag och organisationer kan dubbla sin effektivitet

Martin Sköld är docent från Handelshögskolan i Stockholm, forskare och hyllad författare. I en Martin Sköld föreläsning förklarar han för företag och organisationer hur outnyttjad potential kan komma till användning med hjälp av nya...

Saeid Esmaeilzadeh föreläsning - Visionär och serieentreprenör

Saeid Esmaeilzadeh

Visionär och serieentreprenör

Serieentreprenören Saeid Esmaeilzadeh har haft stora framgångar inom näringslivet. Som föreläsare pratar han om framtidens teknologi och entreprenörskap och delar med sig av sin egen spännande livsresa. Saeid kan konsten att förmedla komplex...

Therése Gedda föreläsning - Entreprenör och föreläsare

Therése Gedda

Entreprenör och föreläsare

Prisbelönta och inflytelserika Therése Gedda har verkligen gjort ett namn för sig som företagare och föreläsare. Hennes långa erfarenhet gör henne till en trygg och trovärdig föreläsare, som förmedlar sina ämnen med stor övertygelse...

Gustav Stenbeck föreläsning - Affärsängeln med hållbarhetstwist

Gustav Stenbeck

Affärsängeln med hållbarhetstwist

Gustav Stenbeck kastar nytt ljus över framtidens företagskombination, business och hållbarhet, och gör så med stort engagemang och professionalism. Han reder ut och förenklar knepiga frågor och får koncept som affärsstrategier och...

Tobias Ahlin föreläsning - Designar digitala produkter

Tobias Ahlin

Designer och digital strateg bakom Spotify och Minecraft pratar framtid och kreativitet

Spotify, Minecraft, GitHub… Tobias Ahlin når ut med sin design till miljontals människor varje dag. Han har varit med och byggt upp snygga, funktionella lösningar för multinationella företag och delar nu med sig av konkreta tips och råd i...

Mikael Ahlström föreläsning - Entreprenör och digital strateg

Mikael Ahlström

Entreprenör och digital strateg

Digital transformation är inte bara absolut nödvändigt för alla företag som vill lyckas framöver. Det är också en fantastisk möjlighet att väcka kreativiteten bland medarbetarna och hitta nya, spännande lösningar som gör det både...

Janne Björge föreläsning - “Starka varumärken byggs inifrån!"

Janne Björge

“Starka varumärken byggs inifrån!"

De flesta företag anser att de ger en kundupplevelse i världsklass. Samtidigt menar väldigt få kunder att deras upplevelse varit fantastisk. Hur justerar vi glappet? Vad är det din kund förväntar sig egentligen? Entreprenören,...

Paul Rapacioli föreläsning - Good Sweden - Bad Sweden

Paul Rapacioli

Good Sweden - Bad Sweden

ABBA, Ikea, jämlikhet och midsommarmys. Eller massinvandring, brinnande bilar och ett välfärdssamhälle i förfall. Bilden av Sverige utomlands håller på att förändras till det sämre. Hur kommer det sig? Och hur mycket är egentligen sant?...

Ebba Laurin föreläsning - Säljforskare och ekonomie doktor

Ebba Laurin

Säljforskare och ekonomie doktor

För den som kan segla är det ingen konst om det är ljust, lugna vatten och lätta brisar. Men att segla på stormande, öppet hav i mörker, och dessutom utan sjökort, är något helt annat. Att sälja, leda och utveckla affärer är utmanande i...

Svante Randlert - Business & people advisor

Svante Randlert

Business & people advisor

I dag är det enkelt att kopiera företagsmodeller, processer och idéer. I princip allt går att kopiera - allt utom en sak: dina medarbetare. De är kärnan i hela organisationen, det som driver verksamheten framåt och din enda verkligt unika...

Linda Hammarstrand - Director of Passion, konsult och entreprenör

Linda Hammarstrand

Director of Passion, konsult & entreprenör

Linda Hammarstrand målar upp organisationen som en stor stafett där vi har huvudrollen på varsin sträcka. Alla servar. Vi måsta arbeta tillsammans - inte bara samtidigt. Linda är expert på att guida företag och organisationer till en...

Thomas Ek (foto Richard Franzen) - Superentreprenör

Thomas Ek

Superentreprenör

Thomas Ek och hans bror Peter skapade tillsammans ett av Sveriges mest framgångsrika varumärken. På bara några år lyckades de utmärka sig i en bransch som redan dominerades av etablerade internationella varumärken. Med tydliga exempel och...

Isabelle McAllister - Kreatör, designer, inredare och maker

Isabelle McAllister

Kreatör, designer, inredare och maker

Isabelle McAllister har med sin skaparglädje, kreativitet och sitt skarpa öga för smarta trender blivit en av landets mest anlitade kreatörer. Hon har medverkat i en rad tv-produktioner, skrivit böcker och är dessutom en uppskattad...

Göran Adlén - Trendspanare

Göran Adlén

Inspirationsföreläsare - digitalisering, bemötande

Göran Adlén är en av Sveriges främsta framtidsanalytiker och mest eftertraktade föreläsare. Han talar om vår framtid, digitalisering, kommunikation, och inspirerar allt från små ledningsgrupper till tusentals åhörare. Ibland är...

Lars Einar Engström - Chef, karriärist, författare och krönikör

Lars Einar Engström

Chef, karriärist, författare och krönikör

Lars Einar Engström insåg efter många yrkesverksamma år att han diskriminerat kvinnor på arbetsmarknaden. Numera pläderar han för jämställda arbetsplatser och är inte rädd för att argumentera för värdet av en jämn könsfördelning....

Emma Stenström

Emma Stenström

Konstiga företag och kreativt kapital

Konst och kultur eldar på kreativiteten och utvecklingen i näringslivet. Emma Stenström forskar om hur kultur och ekonomi hänger samman och slår ett slag för de mjuka värdena och kulturella uttryck i näringslivet. Boka en föreläsning med...

kjell dahlin

Kjell Dahlin

Popretoriker, föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation

Hjärta, värme och humor är andan som präglar retorikern, författaren och talaren Kjell Dahlins föreläsningar. Kjell Dahlin är upphovsmannen bakom begreppet popretorik, en form av upplevelsekommunikation som anammar budskapet show, don’t...

Varumärke
5 av 5 stjärnor

"Servicen har fungerat bra under hela resans gång och vi är imponerad över hur snabbt det gick att få fram en ersättare då den andra insjuknat"

Länsstyrelsen

Om ämnet: Varumärke

  • Ett varumärke är ett producentspecifikt namn eller tecken som används för att känneteckna varor eller tjänster. Ett framgångsrikt varumärke är ett som konsumenterna direkt förknippar med den produkt det symboliserar.
  • Det finns flera olika typer av varumärken; ordmärken, figurmärken, ljudmärken, rörliga märken m.m. Ett varumärke är betydelsefullt för ett företags marknadsföring, konkurrenskraft och individualisering av produkten.
  • Hur bygger man ett framgångsrikt varumärke? Vilka lagar gäller för varumärkesskydd? Och vilken betydelse har varumärket för marknadsföring och försäljning? Föreläsningar om varumärken svarar på frågor som dessa och tar upp de viktigaste aspekterna av skapandet och upprätthållandet av ett starkt varumärke till diskussion!
Fråga om pris och datum