Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-02-blue

Föreläsare om Varumärke

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet varumärke. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds. Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Alla föreläsare om varumärke (20)

Hjälp mig att välja
Arvid Axland, föreläsare, författare, expert i upplevelsedesign

Arvid Axland

Upplevelse-coach, kommunikatör och författare av boken Jakten på känslan

Arvid Axland är en av de mest uppskattade föreläsarna inom kundupplevelser och kommunikation. När produkter och tjänster blir allt mer lika är det upplevelsen som skapar störst värde. Det är det Arvid hjälper er organisation att bli bäst...

Sandra Mobaraki, Byggsandra, föreläsare, byggare, bygginspiratör, influencer, kvinnlig föreläsare,

Sandra Mobaraki – Byggsandra

Bygginspiratör, entreprenör och en förkämpe för jämställdhetsfrågor med en mission att uppmuntra fler kvinnor att söka sig till mansdominerade branscher.

Sandra Mobaraki, även känd som Byggsandra, är bygginspiratör och vill stärka och inspirera kvinnor att söka sig till mansdominerade branscher genom att dela med sig utav sin resa samt ge verktygen som krävs för att våga driva förändringar...

Jesper Åström

Jesper Åström

Digital taktiker och rådgivare

Jesper Åström är digital taktiker som förmedlar data och analys på ett inspirerande sätt och överlämnar förändringsförslag så företag kan genomföra dem. Hans expertområden är bl.a. Google Ads och Analytics, CRM,  SEO, sociala medier...

Martin Sköld föreläsning - dubbel effektivitet

Martin Sköld

Docenten, författaren och hyllade föreläsaren Martin Sköld förklarar hur företag och organisationer kan dubbla sin effektivitet

Martin Sköld är docent från Handelshögskolan i Stockholm, forskare och hyllad författare. I en Martin Sköld föreläsning förklarar han för företag och organisationer hur outnyttjad potential kan komma till användning med hjälp av nya...

Saeid Esmaeilzadeh föreläsning - Visionär och serieentreprenör

Saeid Esmaeilzadeh

Visionär och serieentreprenör

Serieentreprenören Saeid Esmaeilzadeh har haft stora framgångar inom näringslivet. Som föreläsare pratar han om framtidens teknologi och entreprenörskap och delar med sig av sin egen spännande livsresa. Saeid kan konsten att förmedla komplex...

Therése Gedda föreläsning - Entreprenör och föreläsare

Therése Gedda

Entreprenör och föreläsare

Prisbelönta och inflytelserika Therése Gedda har verkligen gjort ett namn för sig som företagare och föreläsare. Hennes långa erfarenhet gör henne till en trygg och trovärdig föreläsare, som förmedlar sina ämnen med stor övertygelse...

Gustav Stenbeck föreläsning - Affärsängeln med hållbarhetstwist

Gustav Stenbeck

Entreprenören Gustav Stenbeck redogör för varför företagen med hållbarhetstänk kommer klara sig bäst i framtiden.

Gustav Stenbeck kastar nytt ljus över framtidens företagskombination, business och hållbarhet, och gör så med stort engagemang och professionalism. Han reder ut och förenklar knepiga frågor och får koncept som affärsstrategier och...

Tobias Ahlin

Tobias Ahlin

Tobias Ahlin är designer och digital strateg som föreläser om design, framtid och kreativitet.

Tobias Ahlin når ut med sin design till miljontals människor varje dag. Han har varit med och byggt upp snygga, funktionella lösningar för multinationella företag och delar nu med sig av konkreta tips och råd i sina föreläsningar. Under en...

Mikael Ahlström föreläsning - Entreprenör och digital strateg

Mikael Ahlström

Entreprenör och digital strateg som ger din innovationskraft ett lyft och ger dig nyttiga kunskaper inför framtiden.

Digital transformation är inte bara absolut nödvändigt för alla företag som vill lyckas framöver. Det är också en fantastisk möjlighet att väcka kreativiteten bland medarbetarna och hitta nya, spännande lösningar som gör det både...

Janne Björge föreläsning - “Starka varumärken byggs inifrån!"

Janne Björge

Janne Björge är entreprenör och inspiratör med föreläsningar om kundupplevelser och varför starka varumärken byggs inifrån.

De flesta företag anser att de ger en kundupplevelse i världsklass. Samtidigt menar väldigt få kunder att deras upplevelse varit fantastisk. Hur justerar vi glappet? Vad är det din kund förväntar sig egentligen? Entreprenören,...

Paul Rapacioli föreläsning - Good Sweden - Bad Sweden

Paul Rapacioli

Författare och samhällsgranskare med föreläsningar om bilden av Sverige och konsekvenser av filterbubblor och fake news

ABBA, Ikea, jämlikhet och midsommarmys. Eller massinvandring, brinnande bilar och ett välfärdssamhälle i förfall. Bilden av Sverige utomlands håller på att förändras till det sämre. Hur kommer det sig? Och hur mycket är egentligen sant?...

Ebba Laurin föreläsning - Säljforskare och ekonomie doktor

Ebba Laurin

Säljforskare och ekonomie doktor

För den som kan segla är det ingen konst om det är ljust, lugna vatten och lätta brisar. Men att segla på stormande, öppet hav i mörker, och dessutom utan sjökort, är något helt annat. Att sälja, leda och utveckla affärer är utmanande i...

Svante Randlert - Business & people advisor

Svante Randlert

Business & people advisor

I dag är det enkelt att kopiera företagsmodeller, processer och idéer. I princip allt går att kopiera - allt utom en sak: dina medarbetare. De är kärnan i hela organisationen, det som driver verksamheten framåt och din enda verkligt unika...

Linda Hammarstrand - Director of Passion, konsult och entreprenör

Linda Hammarstrand

Linda vet hur skapar man och driver en högpresterande arbetskultur där alla har huvudrollen.

Linda Hammarstrand målar upp organisationen som en stor stafett där vi har huvudrollen på varsin sträcka. Alla servar. Vi måsta arbeta tillsammans - inte bara samtidigt. Linda är expert på att guida företag och organisationer till en...

Thomas Ek (foto Richard Franzen) - Superentreprenör

Thomas Ek

Superentreprenör

Thomas Ek och hans bror Peter skapade tillsammans ett av Sveriges mest framgångsrika varumärken. På bara några år lyckades de utmärka sig i en bransch som redan dominerades av etablerade internationella varumärken. Med tydliga exempel och...

Isabelle McAllister - Kreatör, designer, inredare och maker

Isabelle McAllister

Kreatör och designer med inspirerande föreläsningar om trender, hållbarhet och människans relation till tekniken.

Isabelle McAllister har med sin skaparglädje, kreativitet och sitt skarpa öga för smarta trender blivit en av landets mest anlitade kreatörer. Hon har medverkat i en rad tv-produktioner, skrivit böcker och är dessutom en uppskattad...

Göran Adlén - Trendspanare

Göran Adlén

Möt Mr.Trendspanare och framtidsvisionären Göran Adlén

Göran Adlén är en av Sveriges främsta framtidsanalytiker och mest eftertraktade föreläsare. Han talar om vår framtid, digitalisering, kommunikation, och inspirerar allt från små ledningsgrupper till tusentals åhörare. Ibland är...

Lars Einar Engström - Chef, karriärist, författare och krönikör

Lars Einar Engström

Han har själv varit delaktig i diskrimineringen av kvinnor. Nu är han en tongivande röst inom jämställdhet på arbetsplatsen.

Lars Einar Engström insåg efter många yrkesverksamma år att han diskriminerat kvinnor på arbetsmarknaden. Numera pläderar han för jämställda arbetsplatser och är inte rädd för att argumentera för värdet av en jämn könsfördelning....

Emma Stenström

Emma Stenström

Konstiga företag och kreativt kapital

Konst och kultur eldar på kreativiteten och utvecklingen i näringslivet. Emma Stenström forskar om hur kultur och ekonomi hänger samman och slår ett slag för de mjuka värdena och kulturella uttryck i näringslivet. Boka en föreläsning med...

Kjell Dahlin

Kjell Dahlin

Popretoriker och inspirerande föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation om hur du når fram till människor.

Hjärta, värme och humor är andan som präglar retorikern, författaren och talaren Kjell Dahlins föreläsningar. Kjell Dahlin är upphovsmannen bakom begreppet popretorik, en form av upplevelsekommunikation som anammar budskapet show, don’t...

Varumärke
5 av 5 stjärnor

"Jättebra service, snabba svar på frågor och trevligt bemötande"

Region Stockholm

Om ämnet: Varumärke

  • Ett varumärke är ett producentspecifikt namn eller tecken som används för att känneteckna varor eller tjänster. Ett framgångsrikt varumärke är ett som konsumenterna direkt förknippar med den produkt det symboliserar.
  • Det finns flera olika typer av varumärken; ordmärken, figurmärken, ljudmärken, rörliga märken m.m. Ett varumärke är betydelsefullt för ett företags marknadsföring, konkurrenskraft och individualisering av produkten.
  • Hur bygger man ett framgångsrikt varumärke? Vilka lagar gäller för varumärkesskydd? Och vilken betydelse har varumärket för marknadsföring och försäljning? Föreläsningar om varumärken svarar på frågor som dessa och tar upp de viktigaste aspekterna av skapandet och upprätthållandet av ett starkt varumärke till diskussion!
Fråga om pris och datum