Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-01-blue

Föreläsare om Service

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet service. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds. Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Alla föreläsare om service (10)

Hjälp mig att välja
Niclas Lernberger

Niclas Lernberger

Föreläsare och utbildare inom försäljning och kommunikation

Niclas Lernbergers stora passion är att hjälpa människor att lyckas. Idag handlar försäljning om kommunikation, förtroende, relationer och just att hjälpa. Oavsett titel är vi alla...

Fia Westerberg

Fia Westerberg

Expert på service och ledarskap

Hur får vi alla medarbetare att sträva efter samma mål och vision? Vad är koden för ett starkt samarbete och engagemang bland medarbetarna för att företaget ska prestera på topp? Boka en föreläsning med Fia Westerberg hos Athenas idag!...

Jan Gunnarsson - Entreprenör, ledare och expert på värdskap

Jan Gunnarsson

Jan Gunnarsson är entreprenör, ledare och expert på värdskap

Hur ser er bemötandekultur ut? Jobbar ni med kunder eller med gäster? Verksamhetens värderingar avspeglas i det bemötande ni ger era kollegor, samarbetspartners och kunder. Rätt kultur skapar förutsättningarna för framgång, men att skapa en...

Lisa Ekström - Ledare och förändringsproffs

Lisa Ekström

Ledare och förändringsproffs

Saker som arbetsmiljö, förändringsarbete och arbetsglädje avspeglas i hur du är som ledare eller medarbetare. Lisa Ekström har många års erfarenhet av att skapa goda möten, motivera och inspirera alla till att ta ansvar samt att leda...

Hasse Olsson - Säljcoach

Hasse Olsson

Inspiratör med fokus på tillväxt, försäljning och kundfokus

Kunden har inte alltid rätt. Faktum är att kunden sällan har rätt och det är din uppgift som säljare att ta reda på vad det är kunden verkligen behöver. Hasse Olsson är den provocerande säljcoachen som inte nöjer sig med halvbelåtna...

Göran Adlén - Trendspanare

Göran Adlén

Möt Mr.Trendspanare och framtidsvisionären Göran Adlén

Göran Adlén är en av Sveriges främsta framtidsanalytiker och mest eftertraktade föreläsare. Han talar om vår framtid, digitalisering, kommunikation, och inspirerar allt från små ledningsgrupper till tusentals åhörare. Ibland är...

Portratt_11026-red-02-1024x786

Michael Södermalm

Michael skapar vinnande team och ger en vitamin injektion på arbetsplatsen!

En kris fick Michael Södermalm att sadla om från en säljkarriär på ett världsledande IT-företag. Idag driver han sitt eget utbildningsföretag och föreläser bl.a. om mental träning, vinnande ledarskap, att leva med förändringar etc. Få...

Jan Carlzon

Jan Carlzon

Riv pyramiderna!

Jan Carlzon, tidigare VD och koncernchef för Scandinavian Airlines Group, talar om strategiskt ledarskap, ledarutveckling och service management i kunddrivna organisationer. Han använder sin erfarenhet som företagsledare för att utbilda...

Kjell Dahlin

Kjell Dahlin

Popretoriker och föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation

Hjärta, värme och humor är andan som präglar retorikern, författaren och talaren Kjell Dahlins föreläsningar. Kjell Dahlin är upphovsmannen bakom begreppet popretorik, en form av upplevelsekommunikation som anammar budskapet show, don’t...

Atle Johansen - Inspiratör och föreläsare

Atle Johansen

Atle Johansen är inspiratör, livscoach, terapeut och glädjespridare.

Att skapa förutsättningar för arbetsglädje är inte något du kan lägga över på dina medarbetare. Det är allas ansvar. Atle Johansen, som tycker att det ska vara kul att gå till jobbet, coachar dig och dina medarbetare till att uppmuntra...

Service
5 av 5 stjärnor

"Servicen har fungerat bra under hela resans gång och vi är imponerad över hur snabbt det gick att få fram en ersättare då den andra insjuknat"

Länsstyrelsen

Om ämnet: Service

  • Hur kan bra service ge vinster, skapa en bra arbetsmiljö, kundunderlag och återvändande kunder? Det är frågor som är av enorm betydelse för de flesta verksamheter och organisationer.
  • Hur kan dålig service vara katastrofal även för den bästa verksamhet? Riskerar man att förlora trofasta kunder om man erbjuder dålig service?
  • Föreläsningar om service och verksamheters kundhantering är källan till överlevnad för många verksamheter, organisationer och institutioner. Ett föredrag i ämnet kan vända sig till ledningen, hela organisationen eller till säljgruppen. Alla delar är av betydelse för att kunna erbjuda bra service och kommunikation – både inom verksamheter och utåt!
Fråga om pris och datum