Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-02-blue

Föreläsare om Service

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet service. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds. Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka en oförpliktande förfrågan om ämnet

Fråga om en föreläsare inom ämnet. Du får et snabbt svar och vägledning - ganska gratis

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka en oförpliktande förfrågan om ämnet

Fråga om en föreläsare inom ämnet. Du får et snabbt svar och vägledning - ganska gratis

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Alla föreläsare om service (12)

Hjälp mig att välja
Niclas Lernberger

Niclas Lernberger

Föreläsare och utbildare inom försäljning och kommunikation

Niclas Lernbergers stora passion är att hjälpa människor att lyckas. Idag handlar försäljning om kommunikation, förtroende, relationer och just att hjälpa. Oavsett titel är vi alla...

Fia Westerberg

Fia Westerberg

Expert på service och ledarskap

Hur får vi alla medarbetare att sträva efter samma mål och vision? Vad är koden för ett starkt samarbete och engagemang bland medarbetarna för att företaget ska prestera på topp? Boka en föreläsning med Fia Westerberg hos Athenas idag!...

Jan Gunnarsson - Entreprenör, ledare och expert på värdskap

Jan Gunnarsson

Entreprenör, ledare och expert på värdskap

Hur ser er bemötandekultur ut? Jobbar ni med kunder eller med gäster? Verksamhetens värderingar avspeglas i det bemötande ni ger era kollegor, samarbetspartners och kunder. Rätt kultur skapar förutsättningarna för framgång, men att skapa en...

Lisa Ekström - Ledare och förändringsproffs

Lisa Ekström

Ledare och förändringsproffs

Saker som arbetsmiljö, förändringsarbete och arbetsglädje avspeglas i hur du är som ledare eller medarbetare. Lisa Ekström har många års erfarenhet av att skapa goda möten, motivera och inspirera alla till att ta ansvar samt att leda...

Anders Landgren - Konsult, föreläsare och HR-expert

Anders Landgren

Konsult, föreläsare och HR-expert

Har du någon gång funderat på vad som kommer att krävas av framtidens ledare? Vilken typ av ledare kommer att kunna leda morgondagens framgångsrika företag i en värld där vi människor för det mesta inte agerar rationellt utan på mer...

Hasse Olsson - Säljcoach

Hasse Olsson

Inspiratör med fokus på tillväxt, försäljning och kundfokus

Kunden har inte alltid rätt. Faktum är att kunden sällan har rätt och det är din uppgift som säljare att ta reda på vad det är kunden verkligen behöver. Hasse Olsson är den provocerande säljcoachen som inte nöjer sig med halvbelåtna...

Göran Adlén - Trendspanare

Göran Adlén

Inspirationsföreläsare - digitalisering, bemötande

Göran Adlén är en av Sveriges främsta framtidsanalytiker och mest eftertraktade föreläsare. Han talar om vår framtid, digitalisering, kommunikation, och inspirerar allt från små ledningsgrupper till tusentals åhörare. Ibland är...

Portratt_11026-red-02-1024x786

Michael Södermalm

Motivationstalare & organisationskonsult

En kris fick Michael Södermalm att sadla om från en säljkarriär på ett världsledande IT-företag. Idag driver han sitt eget utbildningsföretag och föreläser bl.a. om mental träning, vinnande ledarskap, att leva med förändringar etc. Få...

Christina Stielli - Beteendevetare och expert på medarbetarskap

Christina Stielli

Beteendevetare och expert på medarbetarskap

En arbetsmiljö blir inte trevlig bara för att det finns gott kaffe i fikarummet och after work varje vecka. Det krävs också en aktiv insats av alla medarbetare för att det ska bli riktigt bra. Christina Stielli, ett stjärnskott på...

Jan Carlzon

Jan Carlzon

Riv pyramiderna!

Jan Carlzon, tidigare VD och koncernchef för Scandinavian Airlines Group, talar om strategiskt ledarskap, ledarutveckling och service management i kunddrivna organisationer. Han använder sin erfarenhet som företagsledare för att utbilda...

kjell dahlin

Kjell Dahlin

Popretoriker, föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation

Hjärta, värme och humor är andan som präglar retorikern, författaren och talaren Kjell Dahlins föreläsningar. Kjell Dahlin är upphovsmannen bakom begreppet popretorik, en form av upplevelsekommunikation som anammar budskapet show, don’t...

Atle Johansen - Inspiratör och föreläsare

Atle Johansen

Inspiratör och föreläsare

Att skapa förutsättningar för arbetsglädje är inte något du kan lägga över på dina medarbetare. Det är allas ansvar. Atle Johansen, som tycker att det ska vara kul att gå till jobbet, coachar dig och dina medarbetare till att uppmuntra...

Service
5 av 5 stjärnor

"Vår kontakt på Athenas har varit väldigt tillmötesgående och trevlig och vi har fått all hjälp vi behöver från henne. Vi kommer säkert anlita Athenas vid fler tillfällen."

Kalmar Kommun

Om ämnet: Service

  • Hur kan bra service ge vinster, skapa en bra arbetsmiljö, kundunderlag och återvändande kunder? Det är frågor som är av enorm betydelse för de flesta verksamheter och organisationer.
  • Hur kan dålig service vara katastrofal även för den bästa verksamhet? Riskerar man att förlora trofasta kunder om man erbjuder dålig service?
  • Föreläsningar om service och verksamheters kundhantering är källan till överlevnad för många verksamheter, organisationer och institutioner. Ett föredrag i ämnet kan vända sig till ledningen, hela organisationen eller till säljgruppen. Alla delar är av betydelse för att kunna erbjuda bra service och kommunikation - både inom verksamheter och utåt!
Fråga om pris och datum