Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter

Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.

profile-cover-generic-05

Föreläsare om Reklam

Reklam är en form av kommunikation där man gör att sin tjänst eller vara får uppmärksamhet och öka sin försäljning. Reklamen är också ett sätt att sänka priset för konsumenterna. Istället för att höja priserna på en vara så har med med reklam som gör aktören får in pengar ändå. Boka en föreläsning om ämnet och lär dig hur man använder reklamen på bästa sätt och vilken typ av marknadsföring man ska använda sig av.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Alla föreläsare om reklam (15)

Hjälp mig att välja
no-image

Karin Zingmark

Rådgivare, talare och moderator på temat ledarskap och kommunikation i en uppkopplad värld och utsedd till en av Sveriges mest populära föreläsare.

Karin Zingmark har lång erfarenhet av förändringsledning från ledande roller i olika branscher, senast i rollen som marknadschef på Microsoft i Sverige. Hon är författare till “Maxa Snacket”, som inspirerar på temat kommunikativt...

no-image

Arvid Axland

Upplevelse-coach, kommunikatör och författare av boken Jakten på känslan

Arvid Axland är en av de mest uppskattade föreläsarna inom kundupplevelser och kommunikation. När produkter och tjänster blir allt mer lika är det upplevelsen som skapar störst värde. Det är det Arvid hjälper er organisation att bli bäst...

no-image

Hampus Hedström

Mångfacetterad underhållare med en av Sveriges största humorkanaler på YouTube föreläser om att göra karriär av sin dröm.

Hampus Hedström är en av Sveriges främsta YouTuber:s med över 200.000 prenumeranter och miljontals visningar. På scen är han engagerad, ödmjuk, energisk och nyfiken. I sina föreläsningar talar han om att nå sina drömmar och mål, samt om...

no-image

Alexander Morad

VD:n och grundaren för Bright Mind Agency och sociala medieexperten Alexander Morad om sociala mediers kraft.

Som grundare och VD för Bright Mind Agency, som är en av Sveriges snabbast växande sociala medierbyråer, föreläser Alexander Morad om hur man lyckas på sociala medier och konstant att sälja. Med erfarenhet från att ha hjälpt över 200...

no-image

Kristoffer Triumf

En av våra mest hyllade och framgångsrika intervjuare kan bokas som moderator eller konferencier till ert event!

Kristoffer Triumf är mest känd för sin podcast Värvet, där han under åren intervjuat flera hundratals kända Svenskar. Hans förmåga att lyssna, ta in rummet och ställa meningsfulla frågor och följdfrågor är en stor anledning bakom...

no-image

David Sundin

David Sundin är det kreative geniet och mångsysslaren som kan leda ditt event som moderator, konferencier eller komiker.

David Sundin är en kreativ mångsysslare i ordets verkliga betydelse. Han är TV-producent, skådespelare, manusförfattare och komiker - för att nämna några. David Sundin kan leda i stort sett alla former av event om det så är som moderator,...

no-image

Thomas Ek

Superentreprenören bakom OBH Nordica föreläser om sin egen entreprenörssaga och hjälper er utnyttja er fulla potential.

Thomas Ek och hans bror Peter skapade tillsammans ett av Sveriges mest framgångsrika varumärken. På bara några år lyckades de utmärka sig i en bransch som redan dominerades av etablerade internationella varumärken. Med tydliga exempel och...

no-image

Per Holknekt

Starkare än någonsin delar Per Holknekt med sig av sin livs bergochdalbana, sina framgångar och motgångar.

Per Holknekt har gjort en livsresa som inte liknar någon annan. Han har varit en av världens bästa skateboardåkare, pluggat ekonomi och grundat Odd Molly. Han har också missbrukat bort sina framgångar, bott i en skogsdunge, sålt “Situation...

no-image

Tomas Dalström

Tomas Dalström föreläser om hjärnans kapacitet och hjälper oss att maximera vår förmåga för inlärning och kreativitet.

Tomas Dalström är en av Sveriges mest efterfrågade experter inom skrivande, läsande och inlärning sett ur hjärnans perspektiv. Hans böcker hyllas av hjärnforskare och pedagoger, medan hans föreläsningar har hjälpt många att jobba mer...

no-image

Sara Rosengren

Docent i marknadsföring och forskningschef med föreläsningar som hjälper verksamheter optimera sin marknadsföring.

“Reklam” är inget fult ord enligt Sara Rosengren. Det är ett kraftfullt verktyg för att skapa värden på marknaden, och den som håller i det måste veta hur det används på bästa sätt. Sara Rosengren är docent och forskningschef vid...

no-image

Kalle Zackari Wahlström

Kalle Zackari Wahlström förmedlar glädjen med träning och dess positiva effekter på vår psykiska och fysiska hälsa.

Från reklamare till programledare för träningsprogram i tv. Så kan det gå när inte haspen är på! Kalle Zackari Wahlströms karriärbana har varit krokig, men nu har han äntligen hittat fram till sin grej – träning. I programmet "Svett...

no-image

Johan Ronnestam

En av Sveriges gurus och mest uppskattade föreläsare inom ämnen som innovation, entreprenörskap och digitalisering

Med över 20 års erfarenhet av global kommunikation och affärsutveckling betraktas Johan Ronnestam som en av Sveriges ledande auktoriteter på området kreativt och konceptuellt tänkande kring morgondagens kommunikation. Boka en spännande och...

no-image

Erik Modig

Med en fot i konsten och en i marknadsföring lär Erik Modig ut er vad som krävs för att skapa reklam som lockar konsumenter.

Erik Modig är doktor och forskare vid Handelshögskolan i Stockholm. Han är expert på konsumentpsykologi, reklamstrategi och kommunikation. Med sin konstnärsbakgrund kan han integrera kreativitet i marknadsföringen och lära dig hur du på ett...

no-image

Kjell Dahlin

Popretoriker och inspirerande föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation om hur du når fram till människor.

Hjärta, värme och humor är andan som präglar retorikern, författaren och talaren Kjell Dahlins föreläsningar. Kjell Dahlin är upphovsmannen bakom begreppet popretorik, en form av upplevelsekommunikation som anammar budskapet show, don’t...

no-image

Jackie Kothbauer

Expert på AI, digitalisering och affärsutveckling som hjälper er verksamhet att bli delaktiga i den tekniska utvecklingen

Jackie Kothbauer är en av Sveriges främsta experter när det gäller personliga varumärken, digitalisering och AI. Hon brinner för att få alla människor att förstå AI och framtiden. Med pedagogiska och spännande exempel förklarar hon hur...

Reklam
Reklam
5 av 5 stjärnor

"Servicen har fungerat bra under hela resans gång och vi är imponerad över hur snabbt det gick att få fram en ersättare då den andra insjuknat"

Länsstyrelsen

Om ämnet: Reklam

  • Verksamheter använder reklam för att nå sin kundgrupp - om det så är den slutliga kunden eller andra verksamheter. Reklamen kan gå via olika kanaler, från massmedier till plakat eller som direktreklam.
  • Marknadsföringen hjälper till att öka intresset för verksamheten och dess produkter och är alldeles nödvändig på en marknad där olika firmor gör allt för att skapa en image och skilja ut just sin produkt.
  • Föredrag om ämnet kan fokusera på olika delelement och ge både stora och små verksamheter redskap till att utveckla framtida reklamen. Det kan vara föredrag om ämnet generellt, branding eller kampanjer.
Fråga om pris och datum