Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter

Föreläsare om Organisationskultur

Organisationskultur handlar om hur kulturen är på sin arbetsplats, det är allt från klädkoder, till vilken jargong som det är, det handlar om normer och de oskrivna reglerna. En Organisationskultur innebär att de anställda eller sina medarbetare delar åsikt och att företagets kärnvärdering är det som styr en. Boka en föreläsning om ämnet och lär dig allt om hur man skapar en god kultur på jobbet! Hör av dig till oss så hjälper vi dig hitta rätt talare till ditt evenemang! 


Om Organisationskultur

  • Alla organisationer har sin egen kultur med normer, hållningar, grupperingar, jargong o.s.v. Organisationskulturen påverkar vår vardag på jobbet och är direkt avgörande för arbetsglädje, trivsel och effektivitet.
  • Föreläsningar om ämnet organisationskultur spänner över ett brett område. De kan handla om allt från arbetsglädje, jämställdhet och hälsa till kommunikation, ledning och medarbetaransvar. De kan också handla om hur framtidens organisationer kommer se ut och vilka värden som kommer vara viktiga i morgondagens organisationer.
  • Föreläsningarna passar dig som vill skapa bättre förutsättningar för en välfungerande arbetsplats. Föredragen erbjuder konkreta verktyg för en bra arbetsmiljö för alla anställda.