Laddar innehåll ...
Marknadsstrategier innebär den plan ett företag har för att nå de mål som de satt upp, strategin är det som beskriver planen samt vad företagen vill associeras med och vilka kunder som är deras primära mål att nå ut till. Kicka in profilerna för att se vad de talar om eller kontakta oss med en gång så hjälper vi dig hitta rätt talare till just ditt event!
Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.
Arvid Axland är en av de mest uppskattade föreläsarna inom kundupplevelser och kommunikation. När produkter och tjänster blir allt mer lika är det upplevelsen som skapar störst värde. Det är det Arvid hjälper er organisation att bli bäst...
Sandra Mobaraki, även känd som Byggsandra, är bygginspiratör och vill stärka och inspirera kvinnor att söka sig till mansdominerade branscher genom att dela med sig utav sin resa samt ge verktygen som krävs för att våga driva förändringar...
Magnus Penker är en internationellt anlitad managementkonsult, talare, författare och prisbelönt företagsledare. Magnus Penker är en ledande föreläsare och coach inom innovation, artificiellt intelligens, förändringsarbete, digitalisering...
Som grundare och VD för Bright Mind Agency, som är en av Sveriges snabbast växande sociala medierbyråer, föreläser Alexander Morad om hur man lyckas på sociala medier och konstant att sälja. Med erfarenhet från att ha hjälpt över 200...
Diplomat vid UD och lång internationell karriär från EU, FN och ICJ - Wiktoria Wittboldt sitter på stora, värdefulla kunskaper inom internationella relationer, politik, religion och kultur. Under en Wiktoria Wittboldt föreläsning ger hon er...
Joakim Jardenberg är är affärsängel, investerar, rådgivare och internetevangelist. Han reser jorden runt för att predika om den digitala kraften som är vår...
Gustav Stenbeck kastar nytt ljus över framtidens företagskombination, business och hållbarhet, och gör så med stort engagemang och professionalism. Han reder ut och förenklar knepiga frågor och får koncept som affärsstrategier och...
Digital transformation är inte bara absolut nödvändigt för alla företag som vill lyckas framöver. Det är också en fantastisk möjlighet att väcka kreativiteten bland medarbetarna och hitta nya, spännande lösningar som gör det både...
De flesta företag anser att de ger en kundupplevelse i världsklass. Samtidigt menar väldigt få kunder att deras upplevelse varit fantastisk. Hur justerar vi glappet? Vad är det din kund förväntar sig egentligen? Entreprenören,...
Thomas Ek och hans bror Peter skapade tillsammans ett av Sveriges mest framgångsrika varumärken. På bara några år lyckades de utmärka sig i en bransch som redan dominerades av etablerade internationella varumärken. Med tydliga exempel och...
Heléne Lidström förändrar vår syn på traditionella arbetsplatser och arbetssätt. Under hennes tid som marknadschef på svenska Microsoft fick hennes arbetsgivare utmärkelsen “Sveriges snyggaste kontor” och “Sveriges bästa...
Hur presterar man när det gäller? Hur skapar man goda resultat - gång på gång? Sigurd Granmark har stor erfarenhet av att leda internationella organisationer och har vunnit flera priser för sitt ledarskap. Han har kartlagt vad det är som gör...
Den genomsnittlige svensken tittar på sin smartphone 150 gånger per dag. Finns du där att tittas på? Frida Boisen, chefredaktör, årets nätverkare och expert på sociala medier, har knäckt koden för hur man sticker ut på nätet. Företag...
Vi är på väg in i en automatiserad framtid där maskiner och robotar tar allt större kliv in i vår vardag och erbjuder nya jobb, nya lösningar och ett nytt samhälle. Vilka möjligheter och vilka problem för denna digitala robotrevolution med...
“Reklam” är inget fult ord enligt Sara Rosengren. Det är ett kraftfullt verktyg för att skapa värden på marknaden, och den som håller i det måste veta hur det används på bästa sätt. Sara Rosengren är docent och forskningschef vid...
Per Schlingmann är en av landets mest inflytelserika strateger inom kommunikation och har blivit utsedd till en av Sveriges superkommunikatörer. Han berättar om hur man hänger med i tiden, håller sig i ständig utveckling och använder den nya...
Vilken företagsmentalitet ligger bakom vår tids mest framgångsrika företag och organisationer? Hur skapar man ledarskap och kultur för ständig innovation? Doktor Annika Steiber har studerat flera av världens mest framgångsrika bolag från...
Producent, skribent, digital strateg och tv-profil. Karin Winther har många strängar på sin lyra, gedigen spetskompetens och över tio års erfarenhet av mediebranschen. Hon inspirerar och hjälper verksamheter att hitta rätt innehåll och...
Ida Hult är en svensk futurist, föreläsare och konsumentspecialist. Som utbildad etnograf och journalist brinner hon för att utforska, gräva och hitta nya vinklar för att sedan berätta historien om oss människor. Hennes specialitet är...
Göran Adlén är en av Sveriges främsta framtidsanalytiker och mest eftertraktade föreläsare. Han talar om vår framtid, digitalisering, kommunikation, och inspirerar allt från små ledningsgrupper till tusentals åhörare. Ibland är...
Per Grankvist är journalist, författare, folkbildare och föreläsare. Hans förmåga och talang att förklara aktuella samtida ämnen på ett begripligt och underhållande sätt har lett till att han tagit emot såväl priser som hyllningar för...
Professor Alf Rehn vänder upp och ner på allt du trodde du visste om innovation, ekonomi och företagskultur. Med en kombination av skarpa akademiska analyser, kreativa lösningar och en överraskande livssyn har han utmanat tusentals åhörare...
Jonas Ridderstråle lär dig tänka smart i en värld där spelreglerna ständigt förändras. Med en doktorsgrad i internationella affärer, okonventionellt tänkande och hundratals internationella föreläsningsuppdrag är han som klippt och...
Erik Modig är doktor och forskare vid Handelshögskolan i Stockholm. Han är expert på konsumentpsykologi, reklamstrategi och kommunikation. Med sin konstnärsbakgrund kan han integrera kreativitet i marknadsföringen och lära dig hur du på...
Christer Olsson menar att ordet “behålla” är farligt i dagens snabba samhälle. Vi ska inte bara behålla relationerna med våra kunder eller behålla goda tekniska lösningar - vi ska utveckla dem. Med kalla fakta och sunt förnuft visar...
Annie Seel har bland mycket annat vunnit Ökenrallyt, rallat på sin motorcykel i Dakarrallyt och lyckats i marknadsförings- och reklambranschen. Inte att undra på att hon, med sin vinnarskalle, även har slagit igenom som föreläsare – boka en...
Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.