Tfn. 031 38 37 000
Få professionella råd av våra begåvade konsulterTfn. 031 38 37 000
Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.
Marknadsföring handlar om att fånga intresset hos kunder eller klienter genom reklam eller andra medel för att göra sig själv attraktiva. Det handlar i det stora hela att finna de behov som eftersöks och skapa ett kundvärde. En stor del i det hela är också att få ut sina produkter på marknaden och det kan vara genom kommersiell reklam, reklampelare, sponsrade inlägg osv. Få koll på marknadsföringen och hur du på bästa sätt marknadsför dig och dina produkter och hittar kunderna för dina varor.
Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.
...
...
...
Shoka Åhrman vill att fler ska ta makten över sina liv och drömma lite större. Idag utbildar och föreläser hon kring ekonomisk självkänsla, ekonomisk hållbarhet och ledarskap samt beteendeekonomi och Nudging där vi med hjälp om...
...
Niklas Laninge är psykolog och författare av böckerna "Beteendedesign", "Digitala Beteenden" och "Beslutsfällan". Har har startat och drivit flera bolag som på olika sätt blandat teknik och psykologi. Med det digitala verktyget Viary var...
Karin Zingmark har lång erfarenhet av förändringsledning från ledande roller i olika branscher, senast i rollen som marknadschef på Microsoft i Sverige. Hon är författare till “Maxa Snacket”, som inspirerar på temat kommunikativt...
Mikael Lindnord är elitidrottare, författare, producent, entreprenör och inspiratör som föreläser om en vinnande attityd och brinner för djurens rättigheter. Vid det här laget har nog ingen undgått berättelsen om Arthur - gatuhunden...
Fredrik Jacobson är en internationell talare, coach på presentationsteknik, kommunikation och självledarskap. Fredrik är en av sex unika coacher i världen i 110 steps of excellence som är världens största graderingssystem för...
Arvid Axland är en av de mest uppskattade föreläsarna inom kundupplevelser och kommunikation. När produkter och tjänster blir allt mer lika är det upplevelsen som skapar störst värde. Det är det Arvid hjälper er organisation att bli bäst...
Sandra Mobaraki, även känd som Byggsandra, är bygginspiratör och vill stärka och inspirera kvinnor att söka sig till mansdominerade branscher genom att dela med sig utav sin resa samt ge verktygen som krävs för att våga driva förändringar...
Magnus Penker är en internationellt känd ledare inom innovation, hållbarhet och företagsomvandling. En talare i prestigefyllda globala forum och evenemang så som "Global Peter Drucker Forum". Magnus skriver för närvarande på 5 upplagor om...
Irena Pozar började sin journalistiska bana som 17-åring och har de senaste 10 åren blivit expert på allt som har med sociala medier och digitalisering att göra. Med erfarenheter från ett snabbfotat Nyheter24, via Expressen där hon var med...
Paulina Modlitba är frilansande konsult inom digital kommunikation, marknadsföring och affärsutveckling. Hon är en starkt lysande stjärna på den digitala himlen, och djupt insatt i den svenska tech startup-scenen. Hon brinner för att förstå...
Den digitala revolutionen väntas påverka våra liv mer än vad den industriella revolutionen gjorde under 150 år. Hur kan man som företag, bolag eller organisation tackla denna utmaning? Hur ska man sätta en affärsplan idag som håller...
Som grundare och VD för Bright Mind Agency, som är en av Sveriges snabbast växande sociala medierbyråer, föreläser Alexander Morad om hur man lyckas på sociala medier och lär oss konsten att sälja. Med erfarenhet från att ha hjälpt över...
Gustav Stenbeck kastar nytt ljus över framtidens företagskombination, business och hållbarhet, och gör så med stort engagemang och professionalism. Han reder ut och förenklar knepiga frågor och får koncept som affärsstrategier och...
De flesta företag anser att de ger en kundupplevelse i världsklass. Samtidigt menar väldigt få kunder att deras upplevelse varit fantastisk. Hur justerar vi glappet? Vad är det din kund förväntar sig egentligen? Entreprenören,...
ABBA, Ikea, jämlikhet och midsommarmys. Eller massinvandring, brinnande bilar och ett välfärdssamhälle i förfall. Bilden av Sverige utomlands håller på att förändras till det sämre. Hur kommer det sig? Och hur mycket är egentligen sant?...
Thomas Ek och hans bror Peter skapade tillsammans ett av Sveriges mest framgångsrika varumärken. På bara några år lyckades de utmärka sig i en bransch som redan dominerades av etablerade internationella varumärken. Med tydliga exempel och...
Skjortan var nystruken, klockan blänkte, betygen var på topp och han hade gjort sig ett namn i studiestaden. Ändå satt han på en bänk och grät som han aldrig gråtit förr. Charlie Eriksson hade drabbats av panikångest. Ångest som ledde...
Frida Boisen är journalisten som blivit en av Sveriges mest älskade talare och konferencierer. Med sin positiva energi och gedigna erfarenhet och kunskap om hur du lyckas med ditt förändringsarbete, din digitala resa, din kommunikation och din...
Per Holknekt har gjort en livsresa som inte liknar någon annan. Han har varit en av världens bästa skateboardåkare, pluggat ekonomi och grundat Odd Molly. Han har också missbrukat bort sina framgångar, bott i en skogsdunge, sålt “Situation...
Tomas Dalström är en av Sveriges mest efterfrågade experter inom skrivande, läsande och inlärning sett ur hjärnans perspektiv. Hans böcker hyllas av hjärnforskare och pedagoger, medan hans föreläsningar har hjälpt många att jobba mer...
“Reklam” är inget fult ord enligt Sara Rosengren. Det är ett kraftfullt verktyg för att skapa värden på marknaden, och den som håller i det måste veta hur det används på bästa sätt. Sara Rosengren är docent och forskningschef vid...
Producent, skribent, digital strateg och tv-profil. Karin Winther har många strängar på sin lyra, gedigen spetskompetens och över tio års erfarenhet av mediebranschen. Under en Karin Winther föreläsning inspirerar hon och hjälper...
Alex Schulman har blivit ett välkänt namn inom medie- och kulturvärlden. Som ökänd bloggare, författare, producent, poddare och programledare har han provat på det mesta - och framför allt lärt sig hur man når ut till en publik och skapar...
Alex Schulman och Sigge Eklund är två namn man känner igen. Var för sig är de två slagkraftiga kultur- och medieprofiler och det är därför inte svårt att räkna ut att de är riktigt vassa tillsammans. Det ser vi exempel på i deras...
Göran Adlén är en av Sveriges främsta framtidsanalytiker och mest eftertraktade föreläsare. Han talar om vår framtid, digitalisering, kommunikation, och inspirerar allt från små ledningsgrupper till tusentals åhörare. Ibland är...
Humor går inte bara hem på scenen, TV eller framför en publik som lyssnar lydigt, humor funkar också bra på dina klienter och medarbetare. Åtminstone om du vet hur du ska föra en komisk kommunikation. David Batra vet precis hur du ska göra...
Jonas Ridderstråle lär dig tänka smart i en värld där spelreglerna ständigt förändras. Med en doktorsgrad i internationella affärer, okonventionellt tänkande och hundratals internationella föreläsningsuppdrag är han som klippt och...
Erik Modig är doktor och forskare vid Handelshögskolan i Stockholm, författare till 4 böcker och föreläsare. Den prisvinnande och senaste boken,"Bang For The Bucks", släpps snart även på engelska. Han är expert på konsumentpsykologi,...
Christer Olsson gjorde sunt förnuft till en affärsidé när han startade Utvecklingspoolen 1991. Idag utgör Christer Olsson Group hans arbete som föreläsare, coach och inspiratör samt ett delägarskap i Kandidata och N´gager. Christer är en...
Annie Seel har bland mycket annat vunnit Ökenrallyt, rallat på sin motorcykel i Dakarrallyt och lyckats i marknadsförings- och reklambranschen. Inte att undra på att hon, med sin vinnarskalle, även har slagit igenom som föreläsare – boka en...
När andra säger att vi ska varva ner säger Annika R Malmberg precis tvärtom. Hon tänder den där gnistan som får oss att vilja söka nya utmaningar och insikter. Med träffsäkra exempel visar hon hur man kan omvandla kritik till bränsle och...
Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.