Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter

Föreläsare om Kundservice - kundvård

Kundservice handlar om nöjda kunder, vilken medför att man då måst ja kunskap och hela tiden fortsätta lära sig nya saker så att man kan svara på de frågor en kund har. Boka en föreläsning om Kundservice samt kundvård och lär dig och dina anställda/kollegor hur man förbättrar sin service. Kicka in våra profiler nedan för att se om något passar eller behöver du hjälp att hitta rätt att boka kan du höra av dig till oss så hör vi av oss så fort vi kan och hjälper dig hitta rätt talare till just ditt event.


Om Kundservice - kundvård

  • Hur kan bra kundservice och kundvård både förbättra förutsättningarna för vinst och skapa en god arbetsmiljö, kundkontakt och återvändande kunder?
  • Och hur förödande är det egentligen med dålig kundservice? Dålig kundvård kan vara katastrofal, även för den mest etablerade verksamheten.
  • I föreläsningar om kundservice och kundvård sätter föreläsarna fokus på kundservice i en modern vardag. Föreläsarna är ofta både seriösa och humoristiska och har i regel både möjlighet att göra det både som en regelrätt föreläsning eller en workshop. Föreläsningarna erbjuder nyttiga verktyg ägnar sig till verksamheter och företag som vill styrka de anställdas kundservicetänk och därmed förbättra oddsen för framgång!