Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-05

Föreläsare om Kundservice - kundvård

Kundservice handlar om nöjda kunder, vilken medför att man då måst ja kunskap och hela tiden fortsätta lära sig nya saker så att man kan svara på de frågor en kund har. Boka en föreläsning om Kundservice samt kundvård och lär dig och dina anställda/kollegor hur man förbättrar sin service. Kicka in våra profiler nedan för att se om något passar eller behöver du hjälp att hitta rätt att boka kan du höra av dig till oss så hör vi av oss så fort vi kan och hjälper dig hitta rätt talare till just ditt event.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Alla föreläsare om kundservice - kundvård (26)

Hjälp mig att välja
Jerker Lundberg föreläsning - Den digitala omställningen

Jerker Lundberg

Förändringsledare och digital strateg med spännande föreläsningar om framtiden, digitaliseringen och trender

I en allt mer föränderlig värld är det svårt att veta hur man ska planera och möta framtiden som företag eller organisation. Jerker Lundberg föreläser om hur digitaliseringen och andra trender förändrar vår vardag, arbetsliv och...

Wiktora Wittboldt

Wiktoria Wittboldt

Omvärldsanalytiker som guidar dig genom de internationella frågorna och hur du kan vända risk till möjlighet i företag

Diplomat vid UD och lång internationell karriär från EU, FN och ICJ - Wiktoria Wittboldt sitter på stora, värdefulla kunskaper inom internationella relationer, politik, religion och kultur. Under en Wiktoria Wittboldt föreläsning ger hon er...

Fia Westerberg

Fia Westerberg

Expert på service och ledarskap med föreläsningar som motiverar och inspirerar er verksamhet till ett bättre samarbete.

Hur får vi alla medarbetare att sträva efter samma mål och vision? Vad är koden för ett starkt samarbete och engagemang bland medarbetarna för att företaget ska prestera på topp? Boka en föreläsning med Fia Westerberg hos Athenas idag!...

Janne Björge föreläsning - “Starka varumärken byggs inifrån!"

Janne Björge

Janne Björge är entreprenör och inspiratör med föreläsningar om kundupplevelser och varför starka varumärken byggs inifrån.

De flesta företag anser att de ger en kundupplevelse i världsklass. Samtidigt menar väldigt få kunder att deras upplevelse varit fantastisk. Hur justerar vi glappet? Vad är det din kund förväntar sig egentligen? Entreprenören,...

Ebba Laurin föreläsning - Säljforskare och ekonomie doktor

Ebba Laurin

Säljforskare och ekonomie doktor

För den som kan segla är det ingen konst om det är ljust, lugna vatten och lätta brisar. Men att segla på stormande, öppet hav i mörker, och dessutom utan sjökort, är något helt annat. Att sälja, leda och utveckla affärer är utmanande i...

Svante Randlert - Business & people advisor

Svante Randlert

Business & people advisor

I dag är det enkelt att kopiera företagsmodeller, processer och idéer. I princip allt går att kopiera - allt utom en sak: dina medarbetare. De är kärnan i hela organisationen, det som driver verksamheten framåt och din enda verkligt unika...

Linda Hammarstrand - Director of Passion, konsult och entreprenör

Linda Hammarstrand

Linda vet hur skapar man och driver en högpresterande arbetskultur där alla har huvudrollen.

Linda Hammarstrand målar upp organisationen som en stor stafett där vi har huvudrollen på varsin sträcka. Alla servar. Vi måsta arbeta tillsammans - inte bara samtidigt. Linda är expert på att guida företag och organisationer till en...

Thomas Ek (foto Richard Franzen) - Superentreprenör

Thomas Ek

Superentreprenör

Thomas Ek och hans bror Peter skapade tillsammans ett av Sveriges mest framgångsrika varumärken. På bara några år lyckades de utmärka sig i en bransch som redan dominerades av etablerade internationella varumärken. Med tydliga exempel och...

Pellegrino Riccardi - Edutainer och kommunikationsexpert

Pellegrino Riccardi

Edutainer och kommunikationsexpert

Pellegrino Riccardi krossar gamla fördomar, bryter jantelagar, inskränkta tankemönster och öppnar idéhorisonten på vid gavel. Med ett unikt perspektiv både inifrån och utifrån kan han hjälpa oss skandinaver att undvika våra vanligaste...

PG Wettsjö - "Ge kunden en positiv chock!"

PG Wettsjö

Prisbelönta PG Wettsjö tydliggör kopplingen mellan kommunikationens kraft och bästa möjliga presentation och prestation.

Vill du lyssna på en underhållande, innehållsrik och rolig föreläsare med en magisk bra talare? Då är PG Wettsjö rätt person för era behov! PG är en svensk retoriker i världsklass. Han har förmågan att fånga sin publik med fängslande...

Jörgen Oom - Företagare och psykolog

Jörgen Oom

Jörgen Oom tror att du kan mycket mer än du anar, och han vet hur du kan bli en ännu bättre version av dig själv.

Gör du verkligen ditt bästa? Eller är det bara något du tror? Psykologen och företagaren Jörgen Oom tror att du kan mycket mer än du anar, och han vet hur du kan bli en ännu bättre version av dig själv. Under sina 35 år i branschen har...

Anders Lundin - Pedagog, ledare och f.d. elittränare

Anders Lundin

Specialist inom kommunikation och f.d elittränare som hjälper organisationer att skapa nya kulturer för att prestera bättre.

Människor skapar kulturer, kulturer skapas av vanor och vanor är i sin tur ett uttryck för ens värderingar. Anders Lundin är f.d elittränare i handboll och specialist inom kommunikation som vet vikten av att skapa sunda och trovärdiga...

Jan Gunnarsson - Entreprenör, ledare och expert på värdskap

Jan Gunnarsson

Jan Gunnarsson är entreprenör, ledare och expert på värdskap

Hur ser er bemötandekultur ut? Jobbar ni med kunder eller med gäster? Verksamhetens värderingar avspeglas i det bemötande ni ger era kollegor, samarbetspartners och kunder. Rätt kultur skapar förutsättningarna för framgång, men att skapa en...

Lisa Ekström - Ledare och förändringsproffs

Lisa Ekström

Ledare och förändringsproffset Lisa Ekström ger redskap till medarbetare och ledare att motivera varandra

Saker som arbetsmiljö, förändringsarbete och arbetsglädje avspeglas i hur du är som ledare eller medarbetare. Lisa Ekström har många års erfarenhet av att skapa goda möten, motivera och inspirera alla till att ta ansvar samt att leda...

Daniel Ewerman - Industridesigner, tjänsteutvecklare och entreprenör

Daniel Ewerman

Tjänsteutvecklare och entreprenör som visar att framgång bygger på att företag lär känna sina kunders behov på djupet.

Daniel Ewerman är industridesignern som förstår att den som köper en borr vill ha ett hål i väggen - det är inte det industrialiserade som är intressant, utan det är själva tjänsten. I snart tio år har Daniel Ewerman på heltid guidat...

Lars-Göran Wadén

Lars-Göran Wadén

Rådgivare inom tillgänglighet som förklarar vikten och vinn-vinn situationen av att verksamheter gör sig mer tillgängliga.

Lars-Göran Wadén brinner för tillgänglighet. Han är född med osteoporos, benskörhet, och använder sig därför av rullstol. Sedan många år tillbaka hjälper han allt från kommuner, landsting och regioner till myndigheter, företag och...

Paal Evjenth - Utbildare, föreläsare och inspiratör

Paal Evjenth

Utbildare och inspiratör med föreläsningar om hur man utvecklar en vinnande attityd och positiva tankar.

Paal Evjenth är en entusiastisk föreläsare med över 30 års erfarenhet i branschen. Han berättar med glimten i ögat om positivt tänkande, eget ansvar och hur man skaffar sig en vinnande attityd. Efter en föreläsning med Paal Evjenth kommer...

Hasse Olsson - Säljcoach

Hasse Olsson

Inspiratör med fokus på tillväxt, försäljning och kundfokus

Kunden har inte alltid rätt. Faktum är att kunden sällan har rätt och det är din uppgift som säljare att ta reda på vad det är kunden verkligen behöver. Hasse Olsson är den provocerande säljcoachen som inte nöjer sig med halvbelåtna...

Fredrik Härén - Idémakare och global tänkare

Fredrik Härén

Idémakaren och den global tänkaren Fredrik Härén föreläser om affärsverksamhet och innovation ur ett globalt perspektiv.

Fredrik Härén har föreläst i över 60 länder på 6 kontinenter, vilket gör honom till en av världens mest globala talare. Att tala inför en grupp med internationella deltagare kräver en helt speciell sorts förmåga för att kunna fånga...

Erik Mattsson - Kommunikationsproffs, statsvetare och utbildare

Erik Mattsson

Kommunikationsproffs, statsvetare och utbildare med föreläsningar om kommunikationens kraft och möjligheter.

Vad är det som gör att vissa människor verkar nästan självlysande? Är det medfött eller går det att lära sig sådant? Erik Mattsson är övertygad om att kommunikation är en färdighet som alla kan lära sig att bemästra. Det krävs bara...

Ida Hult - Konsumentspecialist och etnolog

Ida Hult

Konsumentspecialisten Ida Hult är expert på att redogöra för människans beteenden och att omvandla det till affärer.

Ida Hult är en svensk futurist, föreläsare och konsumentspecialist. Som utbildad etnograf och journalist brinner hon för att utforska, gräva och hitta nya vinklar för att sedan berätta historien om oss människor. Hennes specialitet är...

Göran Adlén - Trendspanare

Göran Adlén

Möt Mr.Trendspanare och framtidsvisionären Göran Adlén

Göran Adlén är en av Sveriges främsta framtidsanalytiker och mest eftertraktade föreläsare. Han talar om vår framtid, digitalisering, kommunikation, och inspirerar allt från små ledningsgrupper till tusentals åhörare. Ibland är...

Galenkonsulten - Självutnämnd framtidsexpert

Galenkonsulten

Den självutnämnda framtidsexperten och omvärldsanalytikern som med ironi och humor tar sig an er verksamhet!

Galenkonsulten Runar Karlqvist är den självutnämnde omvärldsanalytikern och framtidsvisionären som tar en djupare titt i kristallkulan än någon annan tidigare gjort. Efter att han satt sig in i din verksamhet ordentligt dissekerar han...

Portratt_11026-red-02-1024x786

Michael Södermalm

Michael skapar vinnande team och ger en vitamin injektion på arbetsplatsen!

En kris fick Michael Södermalm att sadla om från en säljkarriär på ett världsledande IT-företag. Idag driver han sitt eget utbildningsföretag och föreläser bl.a. om mental träning, vinnande ledarskap, att leva med förändringar etc. Få...

Eric Thyrell - Inspirerande föreläsare och säljcoach

Eric Thyrell

Alla företag behöver någon som Eric Thyrell som förbättrar kommunikationen, inspirerar och engagerar hela teamet.

Om du vill bli bra på något måste du träna på det. Detta gäller även sådant som samarbete och kommunikation. Eric Thyrell har i många år hjälpt individer, grupper och hela företag att vässa sina kommunikativa förmågor. Med en stor dos...

Annika R Malmberg - Framgångsexpert

Annika R Malmberg

Inspiratör och föreläsare som ger handfasta tips i kommunikation och hur man bygger broar mellan människor!

När andra säger att vi ska varva ner säger Annika R Malmberg precis tvärtom. Hon tänder den där gnistan som får oss att vilja söka nya utmaningar och insikter. Med träffsäkra exempel visar hon hur man kan omvandla kritik till bränsle och...

Kundservice - kundvård
5 av 5 stjärnor

"Servicen har fungerat bra under hela resans gång och vi är imponerad över hur snabbt det gick att få fram en ersättare då den andra insjuknat"

Länsstyrelsen

Om ämnet: Kundservice - kundvård

  • Hur kan bra kundservice och kundvård både förbättra förutsättningarna för vinst och skapa en god arbetsmiljö, kundkontakt och återvändande kunder?
  • Och hur förödande är det egentligen med dålig kundservice? Dålig kundvård kan vara katastrofal, även för den mest etablerade verksamheten.
  • I föreläsningar om kundservice och kundvård sätter föreläsarna fokus på kundservice i en modern vardag. Föreläsarna är ofta både seriösa och humoristiska och har i regel både möjlighet att göra det både som en regelrätt föreläsning eller en workshop. Föreläsningarna erbjuder nyttiga verktyg ägnar sig till verksamheter och företag som vill styrka de anställdas kundservicetänk och därmed förbättra oddsen för framgång!
Fråga om pris och datum