Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-01-blue

Föreläsare om Klagomål

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet klagomål. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds. Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Alla föreläsare om klagomål (2)

Hjälp mig att välja

Om ämnet: Klagomål

  • Klaga gör man som regel varje dag, på regnet, solen, höjda skatter eller arbetskollegans smaskande. Men när bör man lämna in ett seriöst klagomål om något och hur gör man?
  • Och hur förhåller det sig med motsatsen, att själv få ett klagomål? Vilka klagomål ska man ta på allvar och varför?
    Klagomål kan vara nödvändiga, även om de sällan är roliga. Men hur klagar man på ett sakligt vis, hur behandlar man klagomål ordentligt?
  • Föredrag om klagomål ser närmare på ämnet och försöker ge svar på frågorna.
Fråga om pris och datum