Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter

Våra talare är också tillgängliga för evenemang online. Ta kontakt med oss för att få veta mer.

profile-cover-generic-02-blue

Employer Branding

Employer Branding är en trend vi ser allt mer av och för nästa generation som nu ger sig in på arbetsmarknaden är detta ofta ett krav. Det kan till och med vara avgörande när får unga att välja sin arbetsplats och chef. I framtiden kommer det inte handla om att dela ut guldklockor utan få unga att bära vidare goda tankar och värderingar om varumärket för att kanske i framtiden komma åter.
Unga ser på jobb på ett helt annat sätt, vi får räkna med att man rör på sig och hur ska vi prägla och vara den tid vi som företag har dom till låns.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Alla föreläsare om employer branding (4)

Hjälp mig att välja
no-image

Azita Shariati

Ledarskapsexpert och författare till boken på samma ämne med titeln ”Hela bilden” som genom sin egen inkluderande ledarstil radikalt förbättrat sitt bolags arbete kring jämställdhet.

Azita Shariati föreläser om ledarskap och har även skrivit en bok i ämnet med titeln ”Hela bilden”. Genom sin egen inkluderande ledarstil har hon radikalt förbättrat sitt bolags arbete kring jämställdhet och mångfald. Azita har utsetts...

no-image

Andreas Jonsson

En av våra mest eftertraktade föreläsare inom social hållbarhet, attitydförändring, medarbetaransvar och arbetsglädje och arbetar med storytelling och hög igenkänningsfaktor.

Andreas Jonsson är en av Sveriges främsta föreläsare inom frågor som rör social hållbarhet, attitydförändring och arbetsglädje. Andreas arbetar med personliga erfarenheter och hög igenkänningsfaktor i kombination med humor för att alla...

no-image

Anna Tebelius Bodin

Pedagog, föreläsare och författare som gör komplexa teorier om hjärnan till praktisk hjälp i vardagen.

Anna Tebelius Bodin är en pedagog, föreläsare och författare. Hon gör komplexa teorier om hjärnan till praktisk hjälp i vardagen. Det är konkret, vetenskapligt och berörande. Anna har assisterat forskning under sina Masterstudier i...

no-image

Emma Pihl

Specialist inom det mellanmänskliga mötet som hjälper företag och verksamheter att förbli innovativa in i framtiden

Emma Pihl är föreläsaren som med sin träffsäkerhet och charm inspirerar åhörarna. Emma Pihl är en möjliggörare som genom att utmana, motivera och ifrågasätta får åhörarna att utvecklas bortom dagens gränser. Hon är professionell...

Employer Branding
Employer Branding
5 av 5 stjärnor

"Kanonbra, ansvarsfullt och hög servicenivå"

Modulsystem AB

Om ämnet: Employer Branding

Employer Branding är en trend vi ser allt mer av och för nästa generation som nu ger sig in på arbetsmarknaden är detta ofta ett krav. Det kan till och med vara avgörande när får unga att välja sin arbetsplats och chef. I framtiden kommer det inte handla om att dela ut guldklockor utan få unga att bära vidare goda tankar och värderingar om varumärket för att kanske i framtiden komma åter.
Unga ser på jobb på ett helt annat sätt, vi får räkna med att man rör på sig och hur ska vi prägla och vara den tid vi som företag har dom till låns.

Fråga om pris och datum