Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-05

Föreläsare om Direktreklam

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet direktreklam. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds. Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Alla föreläsare om direktreklam (4)

Hjälp mig att välja
Alexander Morad, föreläsare, VD, sociala medierexpert,

Alexander Morad

VD:n och grundaren för Bright Mind Agency och sociala medieexperten Alexander Morad om sociala mediers kraft.

Som grundare och VD för Bright Mind Agency, som är en av Sveriges snabbast växande sociala medierbyråer, föreläser Alexander Morad om hur man lyckas på sociala medier och konstant att sälja. Med erfarenhet från att ha hjälpt över 200...

Sara Rosengren

Sara Rosengren

Docent i marknadsföring och forskningschef med föreläsningar som hjälper verksamheter optimera sin marknadsföring.

“Reklam” är inget fult ord enligt Sara Rosengren. Det är ett kraftfullt verktyg för att skapa värden på marknaden, och den som håller i det måste veta hur det används på bästa sätt. Sara Rosengren är docent och forskningschef vid...

Johan Ronnestam föreläsning - Entreprenörskap, trender och livsglädje

Johan Ronnestam

En av Sveriges gurus och mest uppskattade föreläsare inom ämnen som innovation, entreprenörskap och digitalisering

Med över 20 års erfarenhet av global kommunikation och affärsutveckling betraktas Johan Ronnestam som en av Sveriges ledande auktoriteter på området kreativt och konceptuellt tänkande kring morgondagens kommunikation. Boka en spännande och...

erik modig liten

Erik Modig

Med en fot i konsten och en i marknadsföring lär Erik Modig ut er vad som krävs för att skapa reklam som lockar konsumenter.

Erik Modig är doktor och forskare vid Handelshögskolan i Stockholm. Han är expert på konsumentpsykologi, reklamstrategi och kommunikation. Med sin konstnärsbakgrund kan han integrera kreativitet i marknadsföringen och lära dig hur du på ett...

Direktreklam
5 av 5 stjärnor

"Kanonbra, ansvarsfullt och hög servicenivå"

Modulsystem AB

Om ämnet: Direktreklam

  • Direktreklam är en reklamstrategi som går ut på att man försöker få en mer direkt väg till den potentiella konsumenten, det kan vara genom sms, mejl eller andra former av nät- och databaserade metoder.
  • Hoppet är att man genom detta tillvägagångssätt ska kunna träffa målgruppen mer precist och slippa stora och dyra reklamkampanjer. Således kan direktreklam vara en bra strategi för nischade produkter som inte riktar sig mot den stora massan.
  • Hur fungerar direktreklam och vad kan man få ut av att använda sig av denna strategi? Vad kostar direktreklam jämfört med andra former av reklam?
  • Föredrag om direktreklam ser närmare på saken och bjuder på råd, tips och vägledning i frågan.
Fråga om pris och datum