Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-05

Föreläsare om Corporate Storytelling

Här hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som kan tala om ämnet Corporate Storytelling. Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds. Ring gärna till oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av. Vi fixar förslag på lämpliga talare för just ditt evenemang.

Skicka en oförpliktande förfrågan om ämnet

Fråga om en föreläsare inom ämnet. Du får et snabbt svar och vägledning - ganska gratis

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka en oförpliktande förfrågan om ämnet

Fråga om en föreläsare inom ämnet. Du får et snabbt svar och vägledning - ganska gratis

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Alla föreläsare om corporate storytelling (16)

Hjälp mig att välja
Fia Westerberg

Fia Westerberg

Expert på service och ledarskap

Hur får vi alla medarbetare att sträva efter samma mål och vision? Vad är koden för ett starkt samarbete och engagemang bland medarbetarna för att företaget ska prestera på topp? Boka en föreläsning med Fia Westerberg hos Athenas idag!...

Gustav Stenbeck föreläsning - Affärsängeln med hållbarhetstwist

Gustav Stenbeck

Affärsängeln med hållbarhetstwist

Gustav Stenbeck kastar nytt ljus över framtidens företagskombination, business och hållbarhet, och gör så med stort engagemang och professionalism. Han reder ut och förenklar knepiga frågor och får koncept som affärsstrategier och...

Tobias Ahlin

Tobias Ahlin

Tobias Ahlin är designer och digital strateg som föreläser om design, framtid och kreativitet.

Tobias Ahlin når ut med sin design till miljontals människor varje dag. Han har varit med och byggt upp snygga, funktionella lösningar för multinationella företag och delar nu med sig av konkreta tips och råd i sina föreläsningar. Under en...

Mikael Ahlström föreläsning - Entreprenör och digital strateg

Mikael Ahlström

Entreprenör och digital strateg

Digital transformation är inte bara absolut nödvändigt för alla företag som vill lyckas framöver. Det är också en fantastisk möjlighet att väcka kreativiteten bland medarbetarna och hitta nya, spännande lösningar som gör det både...

Janne Björge föreläsning - “Starka varumärken byggs inifrån!"

Janne Björge

“Starka varumärken byggs inifrån!"

De flesta företag anser att de ger en kundupplevelse i världsklass. Samtidigt menar väldigt få kunder att deras upplevelse varit fantastisk. Hur justerar vi glappet? Vad är det din kund förväntar sig egentligen? Entreprenören,...

Svante Randlert - Business & people advisor

Svante Randlert

Business & people advisor

I dag är det enkelt att kopiera företagsmodeller, processer och idéer. I princip allt går att kopiera - allt utom en sak: dina medarbetare. De är kärnan i hela organisationen, det som driver verksamheten framåt och din enda verkligt unika...

Linda Hammarstrand - Director of Passion, konsult och entreprenör

Linda Hammarstrand

Director of Passion, konsult & entreprenör

Linda Hammarstrand målar upp organisationen som en stor stafett där vi har huvudrollen på varsin sträcka. Alla servar. Vi måsta arbeta tillsammans - inte bara samtidigt. Linda är expert på att guida företag och organisationer till en...

Thomas Ek (foto Richard Franzen) - Superentreprenör

Thomas Ek

Superentreprenör

Thomas Ek och hans bror Peter skapade tillsammans ett av Sveriges mest framgångsrika varumärken. På bara några år lyckades de utmärka sig i en bransch som redan dominerades av etablerade internationella varumärken. Med tydliga exempel och...

Frida Boisen - Journalist, chefredaktör och författare

Frida Boisen

Journalist, chefredaktör och författare

Den genomsnittlige svensken tittar på sin smartphone 150 gånger per dag. Finns du där att tittas på? Frida Boisen, chefredaktör, årets nätverkare och expert på sociala medier, har knäckt koden för hur man sticker ut på nätet. Företag...

Jan Gunnarsson - Entreprenör, ledare och expert på värdskap

Jan Gunnarsson

Entreprenör, ledare och expert på värdskap

Hur ser er bemötandekultur ut? Jobbar ni med kunder eller med gäster? Verksamhetens värderingar avspeglas i det bemötande ni ger era kollegor, samarbetspartners och kunder. Rätt kultur skapar förutsättningarna för framgång, men att skapa en...

Lisa Ekström - Ledare och förändringsproffs

Lisa Ekström

Ledare och förändringsproffs

Saker som arbetsmiljö, förändringsarbete och arbetsglädje avspeglas i hur du är som ledare eller medarbetare. Lisa Ekström har många års erfarenhet av att skapa goda möten, motivera och inspirera alla till att ta ansvar samt att leda...

Karin Winther - Producent, digital strateg, skribent och tv-profil

Karin Winther

Producent, digital strateg, skribent och tv-profil

Producent, skribent, digital strateg och tv-profil. Karin Winther har många strängar på sin lyra, gedigen spetskompetens och över tio års erfarenhet av mediebranschen. Hon inspirerar och hjälper verksamheter att hitta rätt innehåll och...

Erik Mattsson - Kommunikationsproffs, statsvetare och utbildare

Erik Mattsson

Kommunikationsproffs, statsvetare och utbildare

Vad är det som gör att vissa människor verkar nästan självlysande? Är det medfött eller går det att lära sig sådant? Erik Mattsson är övertygad om att kommunikation är en färdighet som alla kan lära sig att bemästra. Det krävs bara...

Ida Hult - Konsumentspecialist och etnolog

Ida Hult

Konsumentspecialist och etnolog

Ida Hult är en svensk futurist, föreläsare och konsumentspecialist. Som utbildad etnograf och journalist brinner hon för att utforska, gräva och hitta nya vinklar för att sedan berätta historien om oss människor. Hennes specialitet är...

Jonas Ridderstråle - Affärsguru och författare

Jonas Ridderstråle

Affärsguru och författare

Jonas Ridderstråle lär dig tänka smart i en värld där spelreglerna ständigt förändras. Med en doktorsgrad i internationella affärer, okonventionellt tänkande och hundratals internationella föreläsningsuppdrag är han som klippt och...

Annika Dopping - Kommunikationsstrateg specialiserad inom social hållbarhet, hälsa och ledarskap

Annika Dopping

Kommunikationsstrateg specialiserad inom social hållbarhet, hälsa och ledarskap

Människan, möten, berättande, hälsa och hållbarhet är några av de nyckelord som kännetecknar Annika Dopping och hennes event. Oavsett om det är för en liten personalgrupp eller ett helt företag skräddarsyr hon konceptet så att det...

Corporate Storytelling
5 av 5 stjärnor

"Vår kontakt på Athenas har varit väldigt tillmötesgående och trevlig och vi har fått all hjälp vi behöver från henne. Vi kommer säkert anlita Athenas vid fler tillfällen."

Kalmar Kommun

Om ämnet: Corporate Storytelling

  • Corporate Storytelling handlar om att måla upp en bild av en verksamhet utifrån olika typer av historier om verksamheten.
  • Det kan t.ex. vara tal om historier om verksamhetens värdegrunder, om dess medarbetare, om framgångar den haft och mycket annat.
  • Corporate Storytelling har ofta branding som syfte, i vissa fall mer specifika PR-strategier, och målgruppen kan vara både intern i form av medarbetare eller extern – riktad till samarbetspartners och kunder.
  • Föredrag om Corporate Storytelling benar ut begreppet och förklarar tydligare hur Corporate Storytelling kan användas för att hjälpa en verksamhet att vinna grogrund.
Fråga om pris och datum