Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
AdWords

Föreläsare om AdWords

Vill du eller ditt företag öka kunskapen inom Google Ads eller Adwords, och därmed förbättra er marknadsföring?  Då har du kommit rätt, hos oss på Athenas hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som är experter på AdWords (Google Ads).

Det kan vara svårt att veta vilken föreläsare som passar dig bäst, därför kan du ringa oss på Athenas eller fylla i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av så återkommer vi så fort vi kan!

Klicka på våra talare för att läsa presentationer och få reda på vilka föreläsningar som erbjuds.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Alla föreläsare om adwords (1)

Hjälp mig att välja
AdWords
AdWords
5 av 5 stjärnor

"Jättebra service, snabba svar på frågor och trevligt bemötande"

Region Stockholm

Om ämnet: AdWords

AdWords
  • Precis vad AdWords respons är och vilka ämnen som dyker upp i samband med olika sökningar är mycket svårt att säga. Systemet är designat utifrån en art relevans-algoritm, men parametrarna ändras regelbundet så att de i alla fall teoretiskt sett inte ska kunna förutsägas.
  • Hur fungerar AdWords och vilka verksamheter kan ha nytta av att sätta sig mer in i användningen av dem? Vilka sökord är riktiga och finns det saker man bör tänka på eller undvika?
  • Föredrag om AdWords dyker djupare ner i ämnet i ett försök att belysa de många olika aspekterna.
Fråga om pris och datum