Laddar innehåll ...

Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra begåvade konsulter
profile-cover-generic-05

Föreläsare om AdWords

Behöver du eller ditt företag hjälp att marknadsföra er? Ta då hjälp av oss Athenas för hos oss hittar du föreläsare, föredragshållare och utbildare som är experter AdWords. Det kan vara svårt att veta vilken föreläsare man ska välja så ring oss på Athenas eller fyll i vårt kontaktformulär för att få mer information om de föreläsare du är intresserad av så återkommer vi så fort vi kan.

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare för just ert arrangemang

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt matchning för ert arrangemang

Alla föreläsare om adwords (3)

Hjälp mig att välja

Om ämnet: AdWords

  • Precis vad AdWords respons är och vilka ämnen som dyker upp i samband med olika sökningar är mycket svårt att säga. Systemet är designat utifrån en art relevans-algoritm, men parametrarna ändras regelbundet så att de i alla fall teoretiskt sett inte ska kunna förutsägas.
  • Hur fungerar AdWords och vilka verksamheter kan ha nytta av att sätta sig mer in i användningen av dem? Vilka sökord är riktiga och finns det saker man bör tänka på eller undvika?
  • Föredrag om AdWords dyker djupare ner i ämnet i ett försök att belysa de många olika aspekterna.
Fråga om pris och datum