Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
profile-cover-generic-01-blue

Föreläsare om Social Selling

Sociala medier är inte bara en plattform för att lägga ut bilder om sina resor eller skriva om en åsikt, det kan även vara att sälja in sig själv som märke eller sälja produkter och använda olika plattformar som skyltfönster. Boka in en föreläsning om ämnet och lär dig hur man säljer in bra samt få underlag hur man använder Social Selling på bästa sätt. Kicka in profilerna nedan och se vad de talar om eller hör av dig till oss på Athenas så hjälper vi dig hitta rätt talare till just ditt event!

Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

eller ring oss

Tfn. 031 38 37 000
Skicka oss en förfrågan om ämnet

Vi hjälper dig hitta rätt föreläsare, du får snabba svar och alltid kostnadsfri rådgivning.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Athenas förmedlar årligen flera tusen föreläsningar i Sverige och resten av världen

Athenas är Skandinaviens största förmedlare av föreläsningar

Athenas ser till att ni känner er trygga genom hela bokningsprocesen – från idé till genomförande

Athenas hanterar fler än 100 förfrågningar från både stora och små verksamheter – varje dag

Vi har lösningar för alla typer av arranemang – oavsett budget och storlek

Vi sammarbetar med Sveriges mest efterfrågade föreläsare och hjälper er att hitta rätt innehåll till ert evenemang

Vi är lyhörda och hjälper er att hitta rätt föreläsare, konferencier, moderator och underhållare för just ert arrangemang

Alla föreläsare om social selling (13)

Hjälp mig att välja
no-image

Oliver Lopez

Oliver Lopez belyser hur AI kan revolutionera din B2B-försäljning och fördjupa kundrelationer i dagens digitala värld.

no-image

Nikki Amini

Nikki Amini är en svensk marknadsförare med många år inom nöjes- och mediabranschen. Bland svenska folket är hon kanske mest känd som jurymedlem i Idol från 2016 till 2020. Aktuell 2023 med Bäst i Test.

no-image

Arvid Axland

Kommunikationsexpert, företagsledare, och författare till boken Jakten på känslan.

no-image

Alexander Morad

VD:n och grundaren för Bright Mind Agency och sociala medieexperten om sociala mediers kraft.

no-image

Mikael Ahlström

Entreprenör och digital strateg som ger din innovationskraft ett lyft och ger dig nyttiga kunskaper inför framtiden.

no-image

Janne Björge

Med Janne Björges expertis, lär ni er hur medarbetarengagemang förvandlas till toppklassiga kundupplevelser och ökad lönsamhet.

no-image

Robin Teigland

Ekonomie professor och forskare med lärorika föreläsningar om framtidens företagande och den tekniska revolutionen.

no-image

Frida Boisen

Frida Boisen har facit på hur du lyckas med ditt förändringsarbete, kommunikation, digitala resa och hållbarhet. Med ledorden, mod och passion, inspirerar hon med nya insikter inför framtiden.

no-image

Ida Hult

Konsumentspecialisten Ida Hult är expert på att redogöra för människans beteenden och att omvandla det till affärer.

no-image

Jonas Ridderstråle

Affärsguru med akademisk skärpa och humor som öppnar upp ditt sätt att tänka kring affärer, företagskultur och ledarskap.

no-image

Eric Thyrell

Upptäck Eric Thyrells unika förmåga att förbättra samarbete och öka arbetsglädjen i din organisation – med humor och energi inspirerar han till positiv förändring.

no-image

Kjell Dahlin

Popretoriker och inspirerande föreläsare inom retorik och strategisk kommunikation om hur du når fram till människor.

no-image

Jacqueline Kothbauer

Expert på metaverse, digital affärsutveckling och AI som hjälper er verksamhet att bli delaktiga i den tekniska utvecklingen

Social Selling
Social Selling
5 av 5 stjärnor

"Jättebra service, snabba svar på frågor och trevligt bemötande"

Region Stockholm

Om ämnet: Social Selling

  • Medan många ser de sociala medierna som ett hot, så ser den smarta säljaren det som en möjlighet. I dag gör kunden det mesta av säljjobbet - jämför priser, läser omdömen och diskuterar produkten online. När kunden sedan kontaktar säljaren har hen redan skapat sig en god uppfattning om produkten och vilka alternativ som finns. Det är här begreppet Social Selling kommer in i bilden. Social Selling handlar om att identifiera och utöka sitt förtroende på marknaden och omvandla det till försäljning.
  • Föreläsarna som talar om Social Selling är experter på dagens marknadssituation och hur man når kunderna. De vet också precis hur man använder sig av de medier som finns tillgängliga för att identifiera och möta kundens behov.
  • Föreläsningarna passar företag, organisationer och verksamheter som vill få smarta tips och verktyg på hur man optimerar sin försäljning i dagens nätverkssamhälle.
Fråga om pris och datum