Tfn. 031 38 37 000

Få professionella råd av våra erfarna konsulter
profile-cover-generic-05

Skapa bemötandekultur och en bestående värdegrund för framgång

Jan Gunnarsson

Jan Gunnarsson

Jan Gunnarsson är entreprenör, ledare och expert på värdskap

Skicka enkelt en fråga om pris och datum

5 av 5 stjärnor

Wow! Vilken bra föreläsning! Den fick oss att bli mer medvetna om vikten av kundvård, företagskultur, ledarskap och det personliga ansvaret. Verkligen inspirerande och tänkvärt. Alla var verkligen entusiastiska efter tre timmar med Jan!

Per Thorstensson, vd, Arlanda Express Visa alla referenser

Därför ska du boka en Jan Gunnarsson föreläsning

  • Ta din verksamhet till framgång på en föreläsning med Jan Gunnarsson!
  • Lär dig att locka och behålla kunder genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade.
  • Jan Gunnarssons föreläsningar ger dig inspiration att motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke.
Skicka en icke-bindande förfrågan på Jan Gunnarsson

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Hur ser er bemötandekultur ut? Jobbar ni med kunder eller med gäster? Verksamhetens värderingar avspeglas i det bemötande ni ger era kollegor, samarbetspartners och kunder. Rätt kultur skapar förutsättningarna för framgång, men att skapa en bestående värdegrund att bygga den på kan vara utmanande. Jan Gunnarsson visar hur du med hjälp av värdskap på ett effektivt sätt uppnår verksamhetens mål och visioner!

Därför ska du boka en Jan Gunnarsson föreläsning

  • Ta din verksamhet till framgång på en föreläsning med Jan Gunnarsson!
  • Lär dig att locka och behålla kunder genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade.
  • Jan Gunnarssons föreläsningar ger dig inspiration att motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke.

Värdskap är konsten att få människor att känna sig välkomna. En människa som känner sig välkommen får en upplevelse av högre kvalitet och värde. Eftersom att dagens konsumenter handlar allt mer efter känsla och den upplevelse de får, kan ett gott värdskap vara den avgörande faktorn för att ta verksamheten till framgång. Jan Gunnarsson visar hur!

Jan Gunnarsson har 25 års erfarenhet från ledarskap, samarbetsprocesser och utveckling av hållbara verksamhetskulturer. Han har suttit i styrelsen för Mittuniversitetet och Stena Line och haft flera ledande poster inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Som enda skandinav är han utbildad till lärare i medkänsla vid Stanford University och har genomgått program i personligt ledarskap vid Harvard Business School.

I dag är Jan Gunnarsson en efterfrågad föreläsare som har inspirerat ledare och medarbetare till skickligt ledarskap och värdskap vid över 1.800 tillfällen både här hemma i Sverige och internationellt. Han är författare till åtta böcker som har sålt i över 120.000 exemplar och är grundare av the Hostmanship Group med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Irland, Nederländerna, Turkiet och Uganda.

Jan Gunnarsson har omvandlat att bemöta varandra med respekt, värdighet och omtanke från en filosofi till konkreta metoder som går att integrera i det dagliga arbetet. Han visar hur du genom att skapa miljöer där alla känner sig önskade och uppskattade  kan locka och behålla kunder, motivera dina medarbetare och skapa ett positivt laddat varumärke.

Boka en inspirerande, tankeväckande och underhållande föreläsning eller workshop!

Visa föreläsningar med Jan Gunnarsson
Jan Gunnarsson föreläsningar

Det goda värdskapet

Vad är värdskap, varför är det viktigt, vilka är utmaningarna och hur kan vi tänka och göra, för att få människor att känna sig välkomna. Här jobbar vi med nyckelorden: Bemötande, service, värdskap, kundvård

Målgrupp: Alla som arbetar med och för människor

Jan Gunnarsson föreläsning

Leda som värd

Att som ledare inspirera och skapa engagemang för ett gott värdskap. Mindset för en välkomnande kultur. Det här är hur man jobbar med ledarskap operativt. 

Målgrupp: Första linjens chefer som leder människor närmast gästen

Jan Gunnarsson föreläsning

Från värdegrund till välkomnande kultur

Det strategiska ledarskapet. 10 nycklar till en framgångsrik kultur, framgångsexempel, ledarskapets roll och ansvar

Målgrupp: Mellanchefer och ledning

Jan Gunnarsson föreläsning

Arbetsglädje, samverkan, effektivitet, värdeskapande

Från samarbete till samskapande, om glädje och mening i arbetet som skapar kvalitet och effektivitet. Det här är föreläsningen för alla medarbetare. 

Jan Gunnarsson föreläsning

Konsten att vara turkos!

Att välkomna sig själv för att leva, verka och mötas i full blom. Om att vara autentisk, i harmoni och tillfreds, för att bidra till en välkomnande verksamhet och plats

Referenser

Vi är oerhört nöjda med Jans presentation. Som ett företag där vi sätter människan först, letar vi alltid efter nya perspektiv för att utveckla och leda oss själva. Dagen med Jan levde verkligen upp till våra höga förväntningar om honom som en mycket bra och inspirerande föreläsare.

Johanna Jaktman och Kai Peper, IKEA

IKEA

Jans insikter och erfarenheter från mänskliga möten och relationer är något vi kommer att bära med oss i framtiden, det kommer verkligen göra skillnad.

Daniel Olsson, 
vice vd, Capio Närsjukvård

Capio Närsjukvård

Wow! Vilken bra föreläsning! Den fick oss att bli mer medvetna om vikten av kundvård, företagskultur, ledarskap och det personliga ansvaret. Verkligen inspirerande och tänkvärt. Alla var verkligen entusiastiska efter tre timmar med Jan!

Per Thorstensson, vd, Arlanda Express

Arlanda Express

Låg helt i linje vad vi önskade uppnå. Ville lyfta den enskilda individen påverkan i mötet med andra, att vi alla har ett ansvar för hur det blir. Stort tack till Jan som både inspirerade och berörde samtliga i gruppen. Det goda värdskapet :)

Christel Antoft Granwald

Karolinska Universitetslaboratoriet

Jan är fantastisk och det är en upplevelse att lyssna till honom.

Anders Frodig, projektledare

Offentlig Gastronomi Dalarna

Berörande, inspirerande, varmt och genuint. Janne talar inte om utan är det goda värdskapet. Extraordinärt.

Sara Cederlund

Medborgarskolan
Skicka en icke-bindande förfrågan på Jan Gunnarsson

Skicka enkelt en förfrågan till oss. Du får snabbt svar på exempelvis pris och datum.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Eller ring till oss på

Tfn: 031 38 37 000
Jan Gunnarsson
Jan Gunnarsson

5 av 5 stjärnor

Wow! Vilken bra föreläsning! Den fick oss att bli mer medvetna om vikten av kundvård, företagskultur, ledarskap och det personliga ansvaret. Verkligen inspirerande och tänkvärt. Alla var verkligen entusiastiska efter tre timmar med Jan!

Per Thorstensson, vd, Arlanda Express Visa alla referenser

Föreläsningsämnen med Jan Gunnarsson